Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Зарбалізаде Е. -.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Зарбалізаде Е. -. 
«ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧОЇ ЦІННОСТІ ПРИМІСЬКИХ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ» / Е. -. Зарбалізаде. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено науково-прикладній задачі удосконалення та проведення апробації методичного забезпечення з оцінювання величини і змісту споживчої цінності приміських пасажирських перевезень як основи її формування підприємством-перевізником у контексті суспільної необхідності збільшення частоти користування населенням громадським транспортом, коли альтернативою є поїздка приватним автомобілем. Вибір людиною способу пересування в просторі залежить від споживчої цінності поїздки як приватним автомобілем, так і громадським транспортом. Визначено основні мотиви транспортної поведінки мешканців передмість, які відрізняються від чинників, що спонукають до дії городян. Людина вибиратиме такий спосіб переміщення в просторі, який потенційно даватиме їй бажані комбінації найбільшої споживчої цінності та (або) найменших жертв та (або) найбільших переваг. Сформовані розширені змісти споживчої цінності приміських поїздок приватним автомобілем і транспортом загального користування у вигляді двох наборів елементів. Запропоновано методику вимірювання впливу споживчої цінності приміських поїздок приватним автомобілем і транспортом загального користування на транспортну поведінку водіїв. Через специфічну дію низки ефектів сприйняття цін було розроблено інструментарій визначення чутливості людини до витрат на приміську поїздку автомобілем. Обґрунтовано, що в його основу може бути покладено удосконалений автором метод Габора-Грейнджера. Запропоновано процедуру сегментації, яка спирається на напрями пошуку людиною споживчої цінності поїздок автомобілем чи громадським транспортом, а також – на споживчі інтенції до зміни транспортної поведінки. Результати апробації методичних розробок, проведених за допомогою маркетингових досліджень у вигляді опитування думки, показують реакцію водіїв приватних автомобілів на збільшення грошових жертв при здійсненні приміських поїздок. Також виділено ті сегменти власників приватних автомобілів, які мають бути піддані першочерговому впливу з боку місцевої влади та перевізників шляхом формування цінності поїздок. На цій основі запропоновано практичні заходи з переключення водіїв приватних автомобілів на користування громадським транспортом у приміському сполученні^UThe dissertation is devoted to the scientific and applied task of improving and testing the methodological support for assessing the value and content of consumer value of suburban passenger traffic as a basis for its formation by the carrier in the context of the public need to increase public transport, when traveling by private car. The choice of a person's way of moving in space depends on the consumer value of the trip as a private car and public transport. The main motives of transport behavior of suburban residents are identified, which differ from the factors that motivate citizens to act. A person will choose a way of moving in space that will potentially give him the desired combinations of the greatest consumer value and (or) the least sacrifice and (or) the greatest benefits. Extended contents of consumer value of suburban trips by private car and public transport in the form of two sets of elements are formed. A method for measuring the impact of the consumer value of suburban travel by private car and public transport on the transport behavior of drivers is proposed. Due to the specific action of a number of effects of price perception, a toolkit for determining a person's sensitivity to the cost of a commuter trip has been developed. It is substantiated that it can be based on the author's improved Gabor-Granger method. The segmentation procedure is proposed, which is based on the directions of human search for the consumer value of travel by car or public transport, as well as - on consumer intentions to change transport behavior. The results of approbation of methodological developments conducted with the help of marketing research in the form of an opinion poll show the reaction of drivers of private cars to the increase in financial sacrifices when making suburban trips. Also identified are those segments of private car owners that should be subject to the primary influence of local authorities and carriers by shaping the value of travel. On this basis, practical measures are proposed to switch drivers of private cars to use public transport in suburban traffic


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського