Дудар Г.Т. Формування системи реалізації молока та молокопродуктів в умовах ринку: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Г.Т. Дудар ; Терноп. нац. екон. ун-т. — Т., 2008. — 20 с. — укp.
Досліджено теоретико-методологічні засади формування системи реалізації молока та молокопродуктів. Розкрито суть понять "система" та "система реалізації агропромислової продукції" за умов ринку. Розвинуто методику дослідження та оцінки такої системи. Узагальнено світові тенденції, функціонування та розвитку кооперативного молочарського бізнесу. Обгрунтовано основні напрями формування та розвитку системи реалізації молока та молокопродуктів за умов ринку. Сформовано систему аграрного маркетингу в молокопродуктовому підкомплексі. Розвинуто оптимізаційну модель реалізації молока та молокопродуктів за умов ринку залежно від кон'юнктурних станів ринку. Запропоновано шляхи розвитку молочарського бізнесу в контексті вступу України до СОТ та інтеграції з ЄС.