Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (43)Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Дорошенко О. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Дорошенко О. М. 
Формування у системі післядипломної педагогічної освіти готовності вчителів до інклюзивного навчання учнів початкової школи / О. М. Дорошенко. — Б.м., 2020 — укp.

У дослідженні проаналізовано інклюзивне навчання як психолого-педагогічну проблему, зарубіжний і вітчизняний досвід післядипломної педагогічної освіти вчителів початкової школи, презентовано сучасні ідеї підготовки вчителів до інклюзивного навчання дітей молодшого шкільного віку.Обґрунтовано сутність основних понять дослідження: «інклюзивне навчання учнів початкової школи», «готовність учителів до інклюзивного навчання учнів початкової школи», «система післядипломної педагогічної освіти».Виокремлено компоненти готовності вчителів до інклюзивного навчання учнів початкової школи: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний та рефлексивний. Відповідно до зазначених компонентів, визначено критерії і їхні показники: мотиваційно-ціннісний, змістово-інтелектуальний, процесуально-творчий, оцінно-результативний. Згідно з критеріями й показниками, диференційовано низький, середній і високий рівні формування готовності вчителів до інклюзивного навчання учнів початкової школи.Наголошено на необхідності створення обґрунтованих педагогічних умов, що сприяють успішному формуванню в системі післядипломної педагогічної освіти готовності вчителів до інклюзивного навчання учнів початкової школи, серед яких: формування позитивної мотивації вчителів початкової школи до професійного самовдосконалення і досягнення успіху в запроваджені інклюзивного навчання; формування вмінь і навичок у вчителів початкової школи щодо створення сприятливого освітнього середовища для інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами шляхом збагачення практичного досвіду на базі інклюзивно-ресурсних центрів; формування позитивного образу вчителя інклюзивного навчання.Розроблено, теоретично обґрунтовано й експериментально доведено ефективність структурно-функціональної моделі формування в системі післядипломної педагогічної освіти готовності вчителів до інклюзивного навчання учнів початкової школи, яка складається з трьох взаємопов'язаних блоків: організаційного, змістового-практичного й оцінно-результативного. Складовими моделі є: мета; зміст, наукові підходи, принципи навчання, завдання; педагогічні умови, форми, методи, засоби; компоненти, критерії, рівні (з коригуванням) та результат – сформована готовності вчителів до інклюзивного навчання учнів початкової школи.^UThe study analyzed the main trends and features of the theory and practice of postgraduate teacher education. The need to create appropriate conditions for the professional development and self-improvement of primary school teachers. A new solution to the problem of teachers' readiness for inclusive primary education has been proposed.The basic concepts of the research – "inclusive education of primary school learners", "readiness of teachers for inclusive education of primary school learners", "system of postgraduate pedagogical education" are justified.Components have been identified for building teachers' readiness for inclusive primary education: motivational, cognitive, action-oriented and reflexive. In accordance with the low, medium and high levels of teacher readiness for inclusive primary education of the above-mentioned components, criteria and their indicators have been defined: motivational, intellectual, procedural, creative and evaluativeeffective. According to criteria and indicators, differentiated/The pedagogical conditions have been established, contributing to the successful development of teachers' readiness for inclusive post-secondary education in primary schools through the development of a sustainable motivation for professional self-improvement and success in the implementation of inclusive learning. The creation of a favourable educational environment for the inclusive education of children with special educational needs and their normal development peers by enriching the practical experience of primary schoolteachers through inclusive resource centres.The structural and functional model for the preparation of teachers for the inclusive education of primary school pupils has been conceptually established, and the design of educational activities is being used, ensuring that the process of professionalizing primary school teachers in post-secondary education is effective. The structural and functional model encompasses the theoretical and methodological foundations for the preparation of teachers for inclusive primary education. The structural and functional model is based on goals, objectives, content, principles, components, criteria and their indicators, levels of readiness of teachers for inclusive primary education, pedagogical conditions, methods and forms, stages, results.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Біда О. В. 
Обґрунтування диференційованих підходів до застосування лікувально-профілактичних заходів при частковій втраті зубів, зумовленій захворюваннями тканин пародонта / О. В. Біда. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена підвищенню ефективності ортопедичного лікування пацієнтів із захворюваннями тканин пародонту, ускладненими частковою втратою зубів шляхом клініко-лабораторного обґрунтування раціональних методів комплексного лікування та функціональної реабілітації, вдосконалення методів профілактики та прогнозування ускладнень.^UThe dissertation work related to the increased efficiency of orthopedic treatment requires the influence of different tissues on the periodontium, the ratio of partial tooth loss based on clinical and laboratory substantiation of rational methods of complex treatment and functional rehabilitation, improvement of prevention methods and prognosis.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського