Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Добровольська К. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Добровольська К. А. 
Брендинг у виробничо-торговельних ланцюгах / К. А. Добровольська. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертацію присвячено удосконаленню теоретико-методичних положень і розробленню науково-практичних рекомендацій стосовно здійснення брендингу у виробничо-торговельних ланцюгах. За результатами проведеного дослідження розвинено теоретичні підходи до визначення сутності бренда як ідентифікованого символу з додатковою корисністю, що визначає його вибір споживачем і посилює конкурентні позиції власника. Удосконалено трактування брендингу як інструменту стратегічної маркетингової поведінки підприємства на ринку в процесі управління його брендом на шляху досягнення цілей. Удосконалено концептуальний підхід до визначення та формування виробничо-торговельних ланцюгів. Обґрунтовано теоретико-методичні підходи щодо визначення ролі і місця брендингу у виробничо-торговельному ланцюзі, що уможливило ідентифікування властивостей брендингу як управлінського процесу і дозволило врахувати його складові при формуванні ко-бренда виробничо-торговельного ланцюга. Набуло подальшого розвитку застосування аналітичного інструментарію проведення маркетингових досліджень, що базується на комплексному застосуванні кабінетних, польових та інтернет-досліджень у поєднанні з прогностичними методами для виявлення впливу комунікативно-інформаційних технологій на поширення брендингу. Запропоновано науково-методичний підхід щодо оцінювання ефективності брендингу у виробничо-торговельних ланцюгах. Сформовано комплексний підхід до побудови механізму брендингу у виробничо-торговельних ланцюгах, який базується на запровадженні уніфікованих для всіх ринків і виробів процесу планування, термінологічної бази, структури даних для стратегічного аналізу, стратегічних моделей і програм. Розвинено науково-практичний підхід щодо прийняття стратегічних рішень здійснення брендингу у виробничо-торговельних ланцюгах, що уможливило підвищення ефективності їх маркетингової діяльності.^UThe dissertation is devoted to the improvement of theoretical and methodological provisions and the development of scientific and practical recommendations for the implementation of branding in production and trade chains. According to the results of the study, theoretical approaches to defining the essence of the brand as an identified symbol with additional usefulness, which determines its choice by the consumer and strengthens the competitive position of the owner. Improved interpretation of branding as a tool for strategic marketing behavior of the enterprise in the market in the process of managing its brand on the way to achieving goals. The conceptual approach to the definition and formation of production and trade chains has been improved. Theoretical and methodological approaches to determining the role and place of branding in the production and trade chain, which allowed to identify the properties of branding as a management process and allowed to take into account its components in the formation of a co-brand production and trade chain. The application of analytical tools for marketing research, based on the integrated use of office, field and Internet research in combination with prognostic methods to identify the impact of communication and information technologies on the spread of branding, has been further developed. A scientific and methodological approach to evaluating the effectiveness of branding in production and trade chains is proposed. A comprehensive approach to building a branding mechanism in production and trade chains, based on the introduction of unified for all markets and products of the planning process, terminology base, data structure for strategic analysis, strategic models and programs. A scientific and practical approach to making strategic decisions on branding in production and trade chains has been developed, which has made it possible to increase the efficiency of their marketing activities.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського