Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Диких О. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Диких О. В. 
Поліпшення тягово-швидкісних властивостей і паливної економічності при модернізації БТР-70: автореферат дис. ... д.філософ : 274 / О. В. Диких. — Б.м., 2023 — укp.

Підрозділи Національної гвардії Україніки озброєні бронетранспортерами: БТР-60 та БТР-70. Вказані бронетранспортери були розроблені та прийняті на озброєння у 1960 та 1970 р. відповідно. Зазначені зразки військової техніки розроблювались з урахуванням вимог до загальновійськового бою у складі мотострілецьких підрозділів.Головною задачею, покладеною на них, є транспортування особового складу до поля бою та вогнева підтримка. Зазначені бронетранспортери мають відносно низькі показники паливної економічності та плавності ходу.Усунення вказаних недоліків може бути вирішено шляхом розроблення нових конструкцій бронетранспортерів на базі сучасних агрегатів автомобілів, що серійно виготовляються в Україні та за її межами, застосування в нових конструкціях сучасних технічних рішень в компонувальних схемах – силовий агрегат-трансмісія.Недоліки можуть бути усунені як при переобладнанні, так і при модернізації бронетранспортерів. Система «двигун-трансмісія» в основному впливає на тягово-швидкісні властивості, паливну економічність та екологічну безпеку транспортних засобів.Паливна економічність автомобіля безпосередньо залежить від умов експлуатації і швидкості його руху. Вона дає оцінку ефективності використан ня автомобіля, тому що безпосередньо визначає енергетичні витрати на транспортний процес.Оптимізація параметрів системи «двигун - трансмісія» автомобілів передбачає пошук рішень, які дозволяють узгодити вихідні параметри двигуна та передаточні числа трансмісії, щоб при комплектуванні автомобіля різними типами двигунів і різними трансмісіями показники тягових властивостей автомобіля, динаміки його розганяння та певною мірою технічна швидкість і паливна економічність були близькими між собою і знаходилися у певних допустимих межах. Для цього необхідно розробити достовірний метод визначення ряду передаточних чисел трансмісії автомобіля, який враховував би заміну двох бензинових двигунів на дизелі, що передбачено модернізацією автомобіля БТР-70.Метою роботи є вибір типу та складу силової установки і передаточних відношень трансмісії, за яких забезпечуються кращі показники тягово-швидкісних властивостей та паливної економічності при модернізації БТР-70.Наукова новизна одержаних результатів полягає у вирішенні важливої науково-практичної задачі підвищення показників тягово-швидкісних властивостей і паливної економічності при модернізації БТР-70:вперше отримані якісні і кількісні оцінки ступеня впливу типу і складу силової установки, зокрема у складі двох двигунів різної потужності, і передаточних відношень трансмісії на показники тягово-швидкісних властивостей і паливної економічності при модернізації автомобілів БТР-70;удосконалено методику вибору передаточних відношень трансмісії автомобіля БТР-70 при установці двох двигунів різної потужності;отримало подальший розвиток питання порівняльної оцінки показників тягово-швидкісних властивостей і паливної економічності автомобілів БТР-70 з різними силовими установками за відносними показниками, що представляють собою відношення показника автомобіля з конкретною силовою установкою до показника еталона, у якості якого обрано умовний автомобіль із кращими показниками із усього ряду показників автомобілів, що розглядаються.Ключові слова: Бронетранспортер, паливна економічність, модернізація, військова техніка, силовий агрегат-трансмісія, двигун, випробування, тягово-швидкісні властивості, екологічна безпека.^UUnits of the Ukrainian National Guard are armed with armored personnel carriers: BTR-60 and APC-70. These armored personnel carriers were developed and adopted in 1960 and 1970, respectively. The specified samples of military equipment were developed taking into account the requirements for combined military combat as part of motorized rifle units.The main purposes of these vehicles aree transportation of personnel to the battlefield and fire support.The mentioned armored personnel carriers have relatively low levels of fuel efficiency and the smoothness.These shortcomings can be solved by developing new designs of armored personnel carriers on the basis of modern car units that are mass-produced in Ukraine and abroad, using modern technical solutions in layout schemes - power unit-transmission.Shortcomings can be eliminated during conversion and modernization of armored personnel carriers.The “engine-transmission” system mainly affects the traction-speed properties, fuel efficiency and environmental safety of vehicles.The fuel efficiency of the car directly depends on the operating conditions and the speed of its movement. It provides an estimate of the of car use efficiency, since it directly determines the energy costs of the transport process.Optimizing the parameters of the "engine-transmission" system of the vehicles involves the search for solutions that allow matching the output parameters of the engine and the gear ratios of the transmission, so that when a vehicle is equipped with different types of engines and different transmissions, the indicators of the traction properties of a vehicle, the dynamics of its acceleration, and to some extent the technical speed and fuel efficiency were close to each other and were within certain permissible limits. To do this, it is necessary to develop a reliable method of determining the number of gear ratios of car's transmission, which would take into account the replacement of two gasoline engines with diesel equivalents, which is provided for by the modernization of the BTR-70 vehicle.The purpose of the work is to choose the type and composition of the power plant and the gear ratios of the transmission, which provide the best indicators of traction and speed properties and fuel efficiency during the modernization of BTR-70.The scientific novelty of the obtained results lies in the solution of an important scientific and practical task of increasing the indicators of traction and speed properties and fuel economy during the modernization of the BTR-70:for the first time, qualitative and quantitative estimates of the degree of influence of the type and composition of the power plant, in particular, in the composition of two engines of different power, and the gear ratios of the transmission on the indicators of traction and speed properties and fuel efficiency during the modernization of BTR-70 vehicles were obtained;the method of selecting the transmission ratios of the BTR-70 car transmission when installing two engines of different power has been improved;received further development of the issue of comparative evaluation of indicators of traction-speed properties and fuel economy of BTR-70 cars with different power plants according to relative indicators, which are the ratio of the indicator of a car with a specific power plant to the indicator of the standard, which was chosen as a conditional car with better indicators with of all indicators of the considered cars.Keywords: Armored personnel carrier, fuel efficiency, modernization, military equipment, power unit-transmission, engine, testing, traction and speed properties, environmental safety.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського