Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Джига Т.В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Джига Т.В. 
Методи та технології впливу політичної реклами (на прикладі передвиборної кампанії): Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.03 / Т.В. Джига ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 21 с. — укp.

Досліджено методи та технології впливу політичної реклами на прикладі передвиборчої кампанії до Верховної Ради України 2001 - 2002 рр. Доведено застосування у даній рекламі технологій маніпуляції масовою свідомістю, політичних технологій, прийомів комерційної реклами. Проаналізовано більше 300 відеороликів українських політичних партій. Установлено методи та технології, що застосовувались в українській політичній рекламі з метою маніпуляції масовою свідомістю під час передвиборчої кампанії. Виявлено, що найбільш інтенсивний вплив на масову свідомість був здійснений у відеороликах партій "СДПУ(о)", "Наша Україна", "Партія Зелених України", "Всеукраїнське політичне об'єднання Жінки за майбутнє" та партії "Яблуко".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1 + Ф052 +
Шифр НБУВ: РА324823

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського