Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Даляк Н. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Даляк Н. А. 
Оцінювання системи управління взаємовідносинами з контрагентами нафтогазових підприємств / Н. А. Даляк. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено вирішенню актуального науково-прикладного завдання поглиблення та розвитку теоретичних положень та практичних рекомендацій щодо оцінювання системи управління взаємовідносинами з контрагентами нафтогазових підприємств. Проведено дослідження епістеміологічних основ системи управління взаємовідносинами підприємств з контрагентами та конкретизовано сутність цієї дефініції, запропоновано авторське трактування поняття «концепція системи управління взаємовідносинами». Сформовано загальну схему процесу організації проведення експертного дослідження системи управління взаємовідносинами з контрагентами нафтогазових підприємств. Представлено організацію, послідовність і взаємозв'язок процесів координації в системі управління розвитком взаємовідносин з контрагентами нафтогазових підприємств з процедурами взаємоузгодженості та скоординованості інтересів всіх контрагентів.Ключові слова: нафтогазове підприємство, управління, маркетинг взаємовідносин, контрагенти, координація, економіко-експертний механізм.^UThe dissertation is devoted to the solution of deepening scientific and applied problem and development of theoretical provisions and practical recommendations for the evaluation of the management system relation with oil and gas enterprises contractors. The study of the relationship marketing concept epistemological bases of the enterprise is carried out and the essence of this definition is specified, the author's interpretation of the definition «the concept of the system of relationship management» is proposed. It is determined that the dynamics of network interaction development is not characteristic of oil and gas companies, because stable networks are the most promising form of cooperation in the creating consumer values sphere, for which partnership cooperation forms are emphasized and the feasibility of building of relationship marketing system is proved. A system for managing the relationship with oil and gas contractors' counterparts is proposed, with point-to-point locations deployed in space and time, which involves the interaction of two open management systems in the context of the supply and demand reconciliation process through a feedback system. Keywords: oil and gas company, management, relationship marketing, counterparties, coordination, economic and expert mechanism.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського