1. |
Гудим І.М. Формування невербальних засобів комунікації у дошкільників з порушеннями зору: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / І.М. Гудим ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.Визначено компоненти, показники та критерії оцінювання невербальних засобів комунікації та виявлено особливості процесів їх формування у дошкільників з порушеннями зору, з урахуванням яких розроблено модель і корекційно-розвивальну методику дослідного навчання, спрямовану на соціально-емоційний розвиток дітей з застосуванням різних видів комунікативно-творчої та художньо-ігрової діяльності з використанням різних видів мистецтва. Формування адекватних невербальних засобів комунікації, доступних для сприймання та відтворення дошкільниками з порушеннями зору, забезпечує розвиток у них комунікативних навичок, сприяє особистісному становленню, оптимізації міжособистісних стосунків, відкриває можливості успішної соціальної інтеграції. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.91 + Ю953.2 + Шифр НБУВ: РА361605
Рубрики:
|