Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (14)Книжкові видання та компакт-диски (1)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Громов Є. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Громов Є. В. 
Сучасні тенденції розвитку професійної технічної освіти у Польщі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Є. В. Громов ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості розвитку технічної освіти у Польщі від її зародження до сьогодення часу в контексті загальноєвропейських освітніх тенденцій. Простежено динаміку впливу соціально-економічних змін на загальні тенденції в методології організації технічної освіти в Польщі на різних історичних етапах. Розкрито особливості сучасної структурної організації та практичної реалізації польської технічної освіти, а також перспективи її розвитку. Охарактеризовано основні чинники підготовки польських фахівців з технічних спеціальностей на усіх рівнях за умов ринкової економіки. Виявлено подібне та відмінне в системах підготовки фахівців з технічних спеціальностей України та Польщі. Обгрунтовано науково-методичні рекомендації щодо можливостей творчого використання прогресивних ідей польського досвіду задля модернізації системи технічної освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4ПОЛ) + Ж. р(4ПОЛ)2
Шифр НБУВ: РА376215 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Громов Є. В. 
Теоретичні і методичні засади іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у вищих навчальних закладах Польщі та Чехії / Є. В. Громов. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації з'ясовано стан вивченості досліджуваної проблеми у вітчизняній і закордонній педагогічній літературі; визначені базові поняття та концептуальні засади процесу іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у польських і чеських закладах вищої освіти; оцінений вплив світової освітньої політики та євроінтеграційних процесів на якість іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у Польщі та Чехії; виявлені загальні та специфічні сучасні тенденції іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей; здійснений порівняльно-педагогічний аналіз особливостей іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей в Польщі, Чехії та Україні, а також визначені напрями й обґрунтовані перспективи використання позитивного досвіду польських і чеських освітян в процесі іншомовної підготовки вчителів нефілологічних спеціальностей у вітчизняних педагогічних ЗВО (підвищення мотивації студентів до вивчення іноземних мов, розвиток іншомовної міжкультурної комунікативної компетентності, посилення індивідуалізації навчання іноземним мовам, активізація обміну досвідом викладання іноземних мов між європейськими ЗВО).^UThe dissertation clarifies the state of study of the researched problem in domestic and foreign pedagogical literature; the basic concepts and conceptual principles of the process of foreign language training of future teachers of non-philological specialties in the Polish and Czech higher education institutions have been determined; the impact of world educational policy and European integration processes on the quality of foreign language training of future teachers of non-philological specialties in Poland and the Czech Republic has been assessed; general and specific modern tendencies of foreign language training of future teachers of non-philological specialties have been revealed; the comparative and pedagogical analysis of features of foreign language training of future teachers of non-philological specialties in Poland, the Czech Republic and Ukraine has been carried out; the directions and substantiated prospects of using the positive experience of the Polish and Czech educators in the process of foreign language training of teachers of non-philological specialties in domestic pedagogical higher education institutions have been determined (increasing the motivation of students to study foreign languages, the development of foreign language intercultural communicative competence, strengthening the individualization of foreign language teaching, intensifying the exchange of experience in teaching foreign languages between European higher education institutions).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського