1. |
Громико А.В. Захист атмосфери від забруднення двигунами внутрішнього згоряння при застосуванні озоно-каталітичних процесів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 21.06.01 / А.В. Громико ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2010. — 22 с. — укp.Вирішено проблему зниження забруднення атмосфери (ЗЗА) відпрацьованими газами (ВГ) двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) і результати дослідження впливу озоно-каталітичних процесів (ОКП), що проходять в робочій порожнині двигуна, на повноту згоряння (ПЗ) рідких палив. Обгрунтовано інтенсифікуючий вплив ОКП на ПЗ палива. Визначено залежність ЗЗА токсичними сполуками, що містяться у ВГ ДВЗ від дози озону в паливі. Доведено, що під час роботи двигуна на різних режимах (холостий хід, навантаження) та за різних умов подачі озону в паливо, ОКП, що проходять в робочій порожнині двигуна, позитивно впливають на повноту згоряння бензинів, знижуючи вміст у ВГ оксиду вуглецю (ІІ) та вуглеводнів. Встановлено, що за умови подачі озону в об'єм паливо-повітряної суміші вміст оксидів азоту (ОА) у ВГ зростає залежно від режимів роботи двигуна; за введення озону в бензин перед його подачею на утворення паливо-повітряної суміші, вміст ОА у ВГ знижується. Визначено оптимальну дозу озону в бензині: 0,2 - 0,4 г/кг. Розраховано термодинамічні показники роботи ДВЗ на озонованому паливі (ОП). Запропоновано технологічні схеми автономних установок живлення карбюраторного та дизельного двигунів ОП. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: О35-011.2 + О35-082н631 Шифр НБУВ: РА372739 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|