1. |
Гоц Л. М. Організаційно-економічний механізм оцінки ділової репутації промислового підприємства: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л. М. Гоц ; Приазов. держ. техн. ун-т. — Маріуполь, 2010. — 20 с. — укp.Досліджено теоретичні підходи щодо визначення понять "ділова репутація", "корпоративний імідж", "гудвіл", "бренд", "торговельна марка". Проаналізовано етимологію приведених понять, на підставі аналізу нормативно-правової бази регулювання ділової репутації підприємства виявлено їх відмінні риси. Вдосконалено визначення поняття "ділова репутація підприємства" як економічної категорії. Висвітлено структуру гудвілу, який є вартісним відображенням таких нематеріальних активів, як ділова репутація підприємства та корпоративний імідж за винятком витрат на формування та просування іміджу. Розроблено організаційно-економічний механізм оцінювання ділової репутації підприємства. Механізм передбачає організацію оціночної діяльності безпосередньо на підприємстві, що заощаджує кошти на сплаті послуг консалтингових агентств. Визначено організаційно-економічний механізм визначення вартості підприємства. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301 Шифр НБУВ: РА377374 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|