1. |
Голошубов О.В. Збутова діяльність промислового підприємства в системі маркетингу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.В. Голошубов ; Київ. держ. торг.-екон. ун-т. — К., 1998. — 21 с. — укp.В дисертації проаналізовано сучасний стан ринку верстатобудівної продукції, виявлені основні фактори, які обумовлюють організацію і ефективність її збуту, визначені критерії і показники оцінки ефективності збутової діяльності промислового підприємства та надана методика їх розрахунку. Досліджено проблеми організації збутової діяльності на підприємствах верстатобудування і ефективності управління нею, вивчення ринку, розробки стратегії виходу на нього, формування товарної і збутової політики. Розроблені рекомендації щодо вирішення цих проблем в нових умовах господарювання. Визначені основні шляхи удосконалення розповсюдження і просування товарів і послуг на внутрішній і зовнішній ринки. Запропоновані методичні підходи щодо вибору каналів розподілу та інструментів маркетингу, а також рекомендації щодо організації обслуговування покупців і стимулювання збуту товарів і послуг. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-59
Рубрики:
Географічні рубрики:
|