1. |
Головченко Г.О. Організаційно-педагогічні умови професійної підготовки майбутніх бакалаврів з інформаційної діяльності у коледжах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г.О. Головченко ; Ін-т педагогіки та психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 24 с. — укp.У контексті впровадження до вітчизняної практики вимог Болонського процесу проаналізовано теоретичні засади підготовки бакалаврів з інформаційної діяльності. Досліджено світові тенденції бакалаврської підготовки у вищих навчальних закладах (ВНЗ). Виявлено особливості організації їх професійного навчання на науково обгрунтовано відповідну підготовку у коледжах. Розроблено науково-методичне забезпечення змісту, форм і методів професійного навчання фахівців-бакалаврів під час самостійної роботи у ВНЗ другого рівня акредитації. Впроваджено педагогічні технології позааудиторних занять з урахуванням психолого-педагогічних особливостей професійної діяльності бакалаврів у інформаційній сфері. Уперше сформульовано та науково обгрунтовано поняття дидактичного інформаційного простору як педагогічної технології. Здійснено експериментальне впровадження цієї педагогічної технології до навчального процесу коледжу та інших педагогічних середовищ. Розроблено організаційно-педагогічні передумови для впровадження системи стандартизації якості освіти бакалаврів з інформаційної діяльності. Сформульовано критерії успішної підготовки фахівців з даної діяльності. Експериментально перевірено ефективність нових організаційних форм, змісту та методів навчання, що використовуються для підготовки бакалаврів з інформаційної діяльності. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч23р + Шифр НБУВ: РА338795
|