1. |
Голобородько О.А. Особистісно орієнтований підхід до морального виховання учнів VI - VII класів у процесі вивчення іноземної мови: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.А. Голобородько ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.На підставі особистісно орієнтованого підходу розкрито суть понять "моральне виховання", "моральний розвиток", теоретично обгрунтовано зміст поняття "особистісно орієнтоване моральне виховання". Розроблено методику діагностування проявів моральної вихованості за когнітивним, емоційно-цінісним і поведінковим критеріями. Теоретично обгрунтовано особистісно орієнтовану модель морального виховання підлітків у процесі вивчення іноземної мови й експериментально доведено її ефективність. Визначено педагогічні умови реалізації особистісно орієнтованого морального виховання учнів молодшого підліткового віку. Розроблено систему методів і прийомів упровадження цих умов у навчально-виховний процес загальноосвітньої школи. Узагальнено результати дослідно-експериментальної перевірки ефективності моделі та педагогічних умов формування моральних якостей в учнів VI - VII класів. Доведено, що моральне виховання підлітків відбувається більш ефективно за умови особистісно орієнтованого підходу. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ш12-912 + Шифр НБУВ: РА358075
Рубрики:
|