Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Гаснюк В. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Гаснюк В. В. 
Методичне забезпечення взаємодії українських і угорських мистецьких традицій у музично-естетичному вихованні молодших школярів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. В. Гаснюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Розкрито сутність і структуру музично-естетичного виховання молодших школярів за умов полікультурного середовища. Уточнено зміст понять "мистецькі традиції" та "взаємодія мистецьких традицій". Виявлено спільні та відмінні ознаки українських та угорських мистецьких традицій. Розкрито педагогічний потенціал і визначено принципи забезпечення взаємодії українських та угорських традицій у процесі музично-естетичного виховання молодших школярів. Розроблено критерії й апробовано поетапну методику реалізації такої взаємодії. Результативність застосованої методики виявлено в позитивній динаміці рівнів музично-естетичної вихованості учнів експериментальних класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)-183(4УГО) + Ч421.355.23
Шифр НБУВ: РА384588 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Куцин Е. К. 
Формування арт-терапевтичної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі професійної підготовки / Е. К. Куцин. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційній роботі здійснено теоретико-методологічне обґрунтування та експериментальну перевірку формування арт-терапевтичної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фахової підготовки. Запропоновано нове розв'язання проблеми формування компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва щодо використання арт-терапії в педагогічній практиці.Під час наукового пошуку досліджено понятійно-термінологічну сутність арт-терапевтичної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. Зроблено спробу подолання сформованої термінологічної невизначеності через упорядкування та уніфікацію понятійного апарату, визначення меж термінологічного поля.^UIn the thesis work the theoretical and methodological substantiation andexperimental check of formation of art-therapeutic competence of future teachers ofmusical art in the course of professional preparation are carried out. A new solution tothe problem of forming the competence of future music teachers in the use of arttherapy in pedagogical practice is proposed.During the scientific research the conceptual and terminological essence of arttherapeutic competence of future teachers of music art is investigated. An attempt ismade to overcome the existing terminological uncertainty through the ordering andunification of the conceptual apparatus, defining the boundaries of the terminologicalfield.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського