Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Гавриловський С. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Гавриловський С. О. 
Управління науково-дослідницькою діяльністю майбутніх керівників закладів освіти в умовах магістратури засобами інформаційно-комунікаційних технологій / С. О. Гавриловський. — Б.м., 2023 — укp.

Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми управління науково-дослідницькою діяльністю майбутніх керівників закладів освіти в умовах магістратури засобами інформаційно-комунікаційних технологій, що розкрито в обґрунтуванні теоретичних засад та експериментальній перевірці розробленої моделі управління науково-дослідницькою діяльністю майбутніх керівників закладів освіти в умовах магістратури засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Вивчення й аналіз наукових джерел з проблеми дослідження на методологічному, теоретичному і методичному рівнях дозволяє охарактеризувати науково-дослідницьку діяльність майбутніх керівників закладів освіти в умовах магістратури як пошукову діяльність наукового характеру, спрямовану на пояснення явищ, процесів, встановлення їх зв’язків і відносин, теоретичне й експериментальне обґрунтування фактів, виявлення закономірностей за допомогою наукових методів пізнання, в результаті якої суб’єктивний характер діяльності може набувати об’єктивну значущість і новизну.Організація та проведення педагогічного експерименту з дослідження управління науково-дослідницькою діяльністю майбутніх керівників закладів освіти в умовах магістратури засобами інформаційно-комунікаційних технологій презентовано констатувальним, формувальним і підсумковим етапами.На констатувальному етапі педагогічного експерименту було здійснено анкетування вибірки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент», освітньо-професійних програм «Управління навчальним закладом» та «Управління закладом освіти», з метою аналізу стану досліджуваної проблеми, визначення її перспективності й значущості для вітчизняної системи освіти, розроблення методики, здійснення первинної систематизації та узагальнення матеріалів дослідження.За результатами констатувального етапу було розроблено та науково обґрунтовано модель управління науково-дослідницькою діяльністю майбутніх керівників закладів освіти в умовах магістратури засобами інформаційно-комунікаційних технологій, яку орієнтовано на створення якісно нової системи здійснення науково-дослідницької діяльності; на вдосконалення методичного супроводу управління науково-дослідницькою діяльністю. На формувальному етапі педагогічного експерименту здійснено перевірку дієвості впровадженої науково обґрунтованої моделі управління науково-дослідницькою діяльністю майбутніх керівників закладів освіти в умовах магістратури засобами інформаційно-комунікаційних технологій та проведено її оцінювання згідно розробленого критеріально-діагностичного апарату. На підсумковому етапі педагогічного експерименту було систематизовано результати, розроблено шляхи вдосконалення управління науково-дослідницькою діяльністю майбутніх керівників закладів освіти в умовах магістратури засобами інформаційно-комунікаційних технологій.Підсумовуючи результати проведеного дослідження, можемо констатувати, що запропонована модель управління науково-дослідницькою діяльністю майбутніх керівників закладів освіти в умовах магістратури засобами інформаційно-комунікаційних технологій дає змогу систематизувати і прогнозувати нові напрями і методи здійснення управлінської діяльності усіма науково-педагогічними працівниками.^UThe dissertation is a theoretical and experimental study of the problem of managing the scientific and research activity of future managers of educational institutions in the conditions of Master's degree by means of information and communications technologies, which is revealed in justification of the theoretical foundations and experimental verification of the developed model of management of the scientific and research activity of future managers of educational institutions in the conditions of Master's degree by means of information and communications technologies.The research and analysis of scientific sources on the research problem at the methodical, theoretical and methodological levels allows to characterize the scientific and research activity of future managers of educational establishments in the conditions of Master's degree as a research activity of a scientific nature, aimed at explaining phenomena, processes, establishing their connections and relationships, theoretical and experimental substantiation of facts, identification of regularities using scientific methods of cognition, as a result of which the subjective nature of activity can acquire objective significance and novelty.The organization and conduction of a pedagogical experiment on the study of the management of the scientific and research activity of future managers of educational institutions in the conditions of Master's degree by means of information and communications technologies is presented in ascertaining, formative and generalizing stages.At the ascertaining stage of the pedagogical experiment, a questionnaire survey of a group of students of the second (Master's) level of higher education in the specialty 073 "Management" of the educational and professional programs "Management of an Educational Institution" and "Educational Establishment Management" was carried out in order to analyze the state of the studied problem, to determine its prospects and significance for the national education system, to develop a methodology, to implement primary systematization and generalization of research materials.According to the results of the ascertaining stage, a structural and functional model of management of the scientific and research activity of future managers of educational institutions in the conditions of Master's degree by means of information and communications technologies was developed and scientifically substantiated, which is oriented towards the development of a qualitatively new system of conducting scientific and research activity and the improvement of methodological support for the management of scientific and research activities.At the formative stage of the pedagogical experiment, the effectiveness of the implemented scientifically-based model of managing the scientific and research activity of future managers of educational institutions in the conditions of Master's degree was tested using information and communications technologies, and its evaluation was carried out according to the developed criteria and diagnostic apparatus. At the generalization stage of the pedagogical experiment, the results were summarized and the ways of improving the management of scientific and research activity of future managers of educational institutions in the conditions of Master's degree by means of information and communications technologies were developed.Summarizing the results of the conducted research, we can state that the proposed model of management of the scientific and research activity of future managers of educational institutions in the conditions of Master's degree by means of information and communications technologies makes it possible to systematize and forecast new directions and methods of management activities by scientific and pedagogical staff.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського