Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Вороніна Г. Р.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Вороніна Г. Р. 
Розвиток професійної перспективи старшокласників міських технологічних коледжів Англії / Г. Р. Вороніна. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертацію присвячено актуальній проблемі розвитку професійної перспективи старшокласників в освітньому процесі міських технологічних коледжів Англії. Шляхом теоретичного аналізу узагальнено психолого-педагогічне підґрунтя проблеми розвитку професійної перспективи англійських старшокласників; розглянуто сутність понять, якими послуговуються британські фахівці у сфері розвитку професійної перспективи старшокласників: «перспектива», «часова перспектива», «професійно орієнтоване навчання». Виокремлено й схарактеризовано структурні компоненти професійної перспективи англійських старшокласників (когнітивний, емоційно-ціннісний, довільної спонуки, діяльнісний); уточнено сутність поняття «професійна перспектива англійського старшокласника». Розкрито організаційно-методичні особливості освітнього процесу у міських технологічних коледжах Англії щодо розвитку професійної перспективи старшокласників; узагальнено форми та методи, спрямовані на розвиток професійної перспективи старшокласників у досліджуваних англійських закладах середньої освіти. На основі порівняльного аналізу проблеми розвитку професійної перспективи старшокласників в Англії та Україні розроблено рекомендації щодо використання конструктивних ідей англійського досвіду в українському освітньому середовищі.^UThe thesis presents the original research on developing career perspective of high school students of the city technology colleges in England. Based on the concepts of time perspective and career well-being the scholarly background for the issue of career perspective is outlined. The notions “perspective”, “time perspective”, “work-related learning” are characterized. Structural components of the career perspective of the English high school students (cognitive, emotional and values, voluntary prompt, activity) are determined. The organizational and methodological features of the educational process in the city technology colleges of England for developing high school students' career perspective are identified. The effective forms and methods for developing high school students' career perspective in the educational process of the city technology colleges are considered. The results of the comparative analysis on the problem of career perspective development of high school students in England and Ukraine are presented, the recommendations on the implementation of constructive ideas of the English experience in educational environment of Ukraine are provided.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського