Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Вознюк О.М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Вознюк О.М. 
Візія України в польській еміграційній літературі (на прикладі творчості Єжи Стемповського та Юзефа Лободовського): автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.05 / О.М. Вознюк ; Ін-т л-ри ім. Т.Г.Шевченка НАН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблеми імагології як в українському, так і в зарубіжному літературознавстві. Проаналізовано питання творення літературного етнообразу Іншого за умов еміграції та запропоновано нові можливості аналізу цієї проблематики. Розглянуто проблему візії Іншого з позиції еміграції в контексті імагологічних досліджень і запропоновано власні способи вирішення цього завдання, впроваджуючи наукові поняття, такі як момент, імагологічний текст та ін. Проведено порівняння літературних етнообразів українця як Іншого у творчості Є. Стемповського й Ю. Лободовського, простежено еволюцію візії України на прикладі польського культурного дискурсу, а також розглянуто зміну концепту Свій-Інший за умов близькоспоріднених культур.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4ІСП=415.3)6-4 Лободовський Ю. 54 + Ш5(4ЧЕХ=415.3)6-4 Стемповський Є. 54
Шифр НБУВ: РА375384 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Вознюк О.М. 
Формування системи гуманітарних інтегрованих знань студентів технічних університетів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.М. Вознюк ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2004. — 21 с. — укp.

Вперше обгрунтовано модель формування системи гуманітарних інтегрованих знань студентів технічних університетів, елементами якої є логічно завершені блоки інтегрованих знань. Відображено особливості інтеграції гуманітарних знань, встановлено критерії їх відбору, обгрунтовано зміст і методи вивчення гуманітарного метапредмета. Сформовано концептуальні засади інтеграції знань з гуманітарних дисциплін в технічних університетах, серед яких принципово важливими є стійка тенденція до інтеграції та укрупнення блоків гуманітарних знань, необхідність урахування специфіки професійної діяльності майбутнього інженера. Обгрунтовано зміст і методи вивчення гуманітарного інтегрованого метапредмета "Культурологічна підготовка інженера", який містить монокурс "Культурологія", інтегрований курс "Основи психології та педагогіки" та тематичний модуль "Мовленнєва культура інженера". Удосконалено теоретичні засади інтеграції та систематизації знань у вищих навчальних закладах та основні методичні принципи викладання гуманітарних дисциплін в технічних університетах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С р(4УКР)3 + Ж р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА333942

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського