Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (13)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Василів С. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Василів С. С. 
Розробка детонаційних пристроїв для підвищення ефективності ракетних двигунів. / С. С. Василів. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена розробці та обґрунтуванню схемних рішень ракетного двигуна з використанням детонаційного процесу для підвищення енергомасових характеристик установки в цілому. Визначено структуру поля течії компонентів палива в кільцевій детонаційній камері згоряння біля форсуночної головки, яка також впливає на ефективність проходження детонаційного фронту. Проведено комп'ютерне моделювання течії суміші через форсунки різних схем з метою оптимізації за критерієм мінімального масштабу турбулентності, що в свою чергу веде до зменшення часу дифузійного вирівнювання. На основі отриманих даних було зроблено висновок про не можливість забезпечення оптимального для детонації сумішоутворення в існуючих схемах, та запропоновано перехід до форкамери. Розроблено схему детонаційного ракетного двигуна з ініціацією імпульсів ротаційною детонацією. На її основі розроблено пристрій допалювання відпрацьованого турбінного газу в детонаційному режимі для двигуна типу РД861К. Проведено експериментальні випробування на моделях елементів цього пристрою для верифікації технічних рішень.Розроблено твердопаливний шнуровий детонаційний двигун для відведення стулок головного обтікача, що відділяється від ракети при польоті в приземних щільних шарах атмосфери з надзвуковою швидкістю. В результаті комп'ютерного моделювання виявлено особливості обтікання стулок набігаючим потоком, що сприяють процесу їх розділення і відведення. Проведено експериментальні дослідження паливних композицій на основі нітрату гідроксиламонію, що можуть використовуватись для детонаційних пристроїв в ракетній техніці.^UThe thesis is devoted to development and substantiation of rocket engine circuit decisions with use of detonation process for increase of energy and mass characteristics of installation as a whole. The structure of the fuel component flow field in the annular detonation chamber of the combustion near the injector head is determined, which also affects the detonation front moving efficiency. Computer simulation of the mixture flow through the nozzles of different schemes for optimizing according the criterion of the turbulence minimum scale was conducted which in turn leads to decrease in the diffusion equalization time. Based on the obtained data, it was concluded that it is not possible to provide the optimal mixture for detonation in the existing schemes. The transition to the prechamber was proposed. The scheme of the detonation rocket engine with initiation of impulses by rotational detonation is developed. Based on it, a device for combustion of exhaust turbine gas in the detonation mode for the engine of type RD861K was developed. Experimental tests on this device element models for verification of technical decisions are carried out.A solid-fuel cord detonation engine has been developed to divert the wings of the main fairing separated from the rocket during flight in the surface dense layers of the atmosphere with supersonic speed. As a result of computer simulation of the wing flow by the oncoming flow, the effects contributed to the process of their separation and removal are revealed.Experimental studies of fuel compositions based on hydroxyl ammonium nitrate, which can be used for detonation devices in rocket technology, have been carried out.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Василів С. С. 
Розробка детонаційних пристроїв для підвищення ефективності ракетних двигунів / С. С. Василів. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена розробці та обґрунтуванню схемних рішень ракетного двигуна з використанням детонаційного процесу для підвищення енергомасових характеристик установки в цілому. Визначено структуру поля течії компонентів палива в кільцевій детонаційній камері згоряння біля форсуночної головки, яка також впливає на ефективність проходження детонаційного фронту. Проведено комп'ютерне моделювання течії суміші через форсунки різних схем з метою оптимізації за критерієм мінімального масштабу турбулентності, що в свою чергу веде до зменшення часу дифузійного вирівнювання. На основі отриманих даних було зроблено висновок про не можливість забезпечення оптимального для детонації сумішоутворення в існуючих схемах, та запропоновано перехід до форкамери. Розроблено схему детонаційного ракетного двигуна з ініціацією імпульсів ротаційною детонацією. На її основі розроблено пристрій допалювання відпрацьованого турбінного газу в детонаційному режимі для двигуна типу РД861К. Проведено експериментальні випробування на моделях елементів цього пристрою для верифікації технічних рішень. Розроблено твердопаливний шнуровий детонаційний двигун для відведення стулок головного обтікача, що відділяється від ракети при польоті в приземних щільних шарах атмосфери з надзвуковою швидкістю. В результаті комп'ютерного моделювання виявлено особливості обтікання стулок набігаючим потоком, що сприяють процесу їх розділення і відведення. Проведено експериментальні дослідження паливних композицій на основі нітрату гідроксиламонію, що можуть використовуватись для детонаційних пристроїв в ракетній техніці.^UThe thesis is devoted to development and substantiation of rocket engine circuit decisions with use of detonation process for increase of energy and mass characteristics of installation as a whole. The structure of the fuel component flow field in the annular detonation chamber of the combustion near the injector head is determined, which also affects the detonation front moving efficiency. Computer simulation of the mixture flow through the nozzles of different schemes for optimizing according the criterion of the turbulence minimum scale was conducted which in turn leads to decrease in the diffusion equalization time. Based on the obtained data, it was concluded that it is not possible to provide the optimal mixture for detonation in the existing schemes. The transition to the prechamber was proposed. The scheme of the detonation rocket engine with initiation of impulses by rotational detonation is developed. Based on it, a device for combustion of exhaust turbine gas in the detonation mode for the engine of type RD861K was developed. Experimental tests on this device element models for verification of technical decisions are carried out.A solid-fuel cord detonation engine has been developed to divert the wings of the main fairing separated from the rocket during flight in the surface dense layers of the atmosphere with supersonic speed. As a result of computer simulation of the wing flow by the oncoming flow, the effects contributed to the process of their separation and removal are revealed.Experimental studies of fuel compositions based on hydroxyl ammonium nitrate, which can be used for detonation devices in rocket technology, have been carried out.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського