1. |
Білоконна Н.І. Формування інтелектуальних умінь молодших школярів у процесі навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.І. Білоконна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 18 с. — укp.Дисертація присвячена проблемі формування інтелектуальних умінь у молодших школярів під час навчання мови. Розглядається процес формування інтелектуальних умінь в учнів початкових класів, який грунтується на використанні спеціально розробленої та експериментально перевіреної системної дидактичної моделі, що складається з логічно завершених блоків, які реалізуються поетапно: I - мотиваційний, II - змістовно-процесуальний, III - контрольно-оцінний. Встановлено, що ефективність дидактичної моделі по формуванню інтелектуальних умінь молодших школярів у процесі вивчення мови забезпечується сукупністю дидактичних умов та комплексом навчально-пізнавальних завдань для роботи з різними лінгвістичними словниками. Розроблено й запропоновано методичні рекомендації щодо формування інтелектуальних умінь. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221
Рубрики:
|