Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Бучинська Т. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Бучинська Т. В. 
Формування універсальних компетентностей людини в умовах інклюзивного розвитку світового господарства / Т. В. Бучинська. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт – процес формування універсальних компетентностей людини в умовах інклюзії світового господарства. Мета - поглибити теоретичні положення інклюзивного розвитку світового господарства як середовища для формування універсальних компетентностей людини в умовах поведінкової та технологічних революцій і виробити на цій основі пріоритетні напрями імплементації європейської моделі інклюзивного розвитку в освітній простір України. Методи – наукового узагальнення, історико-логічний, економічного аналізу і структурного синтезу, діалектичний метод пізнання, метод порівнянь, статистичний та економіко-математичний, графічний, табличний. Результати – розроблено науково-прикладні положення щодо формування універсальних компетентностей людини в умовах інклюзивного розвитку світового господарства. Новизна – теоретично обґрунтовано та емпірично підтверджено положення щодо тісного взаємозв'язку процесів формування універсальних компетентностей людини як ключових якостей людського капіталу, що домінують в епоху поведінкової й технологічної революцій з інклюзивним економічним зростанням, що збільшує функцію соціальних можливостей, забезпечуючи рівний доступ широких верств населення до якісної освіти впродовж життя і праці, а також до соціальних благ; удосконалено поняття «універсальні компетентності людини», що, на відміну від позицій інших вчених, наголошує на розумінні їх не лише як сукупності неспеціалізованих, надпрофесійних навичок, а й знань і умінь, що дають змогу сформувати індивідуальний вимір людини як ключового агента світового економічного розвитку в умовах кардинальних технологічних змін, щодо яких вибудовуються освітні пріоритети незалежно від фаху; класифікацію універсальних компетентностей людини, що, на відміну від існуючих, передбачає внесення двох класифікаційних ознак: за рівнем взаємодії (людина, людина-людина, людина-соціум-довкілля) та сферою застосування; теоретичну модель інституційного забезпечення процесу формування компетентностей людини, що, на відміну від існуючих, охоплює інституції, що забезпечують постійний взаємозв'язок ринку праці й освітньої сфери шляхом залучення бізнесу для формування необхідних компетентностей (дуальна освіта), запровадження державних та міжнародних програм підтримки освіти впродовж життя і використання можливостей віртуального навчального середовища; набули подальшого розвитку: наукові підходи до виокремлення основних тенденцій формування універсальних компетентностей людини в системі вищої освіти країн-членів ЄС у контексті технологічних змін у глобальній економіці. До них належать: перехід від концепцій «Університет викладання» та «Університет дослідження» до «Університету навчання»; створення нових технологічних платформ для комерціалізації інновацій (університет-уряд-бізнес); широке застосування цифрових технологій в освітніх процесах; розширення і зміна формату інституцій, що надають послуги щодо оволодіння універсальними компетентностями; широке впровадження компетентнісного підходу в освітній сфері; еволюційна трансформація сприйняття університетами власних студентів не стільки інтелектуальним ресурсом, скільки інтелектуальним капіталом; кардинальна зміна університетської діяльності через активне залучення студентів до процесів управління якістю навчання, участі у дослідженнях та проектах не тільки під час навчання; розвиток міжнародного співробітництва щодо формування змістового наповнення універсальних компетентностей, необхідних на ринку праці Революції 4.0; концептуально-теоретичні підходи до формування універсальних компетентностей людини в системі вищої освіти через зміну цільових орієнтирів і визначення напрямів розвитку за окремими сферами їхнього досягнення (фінансова, організаційна, кадрова, науково-дослідна, міжнародна співпраця); теоретико-організаційні підходи до імплементації європейської моделі інклюзивного розвитку як середовища для формування універсальних компетентностей людини в освітній простір України за допомогою усунення когнітивних і функціональних розривів між університетами та ринком праці; підвищення ефективності підприємницької діяльності університетів; формування вітчизняної бази знань; розвиток інклюзії в освіті та сфері зайнятості через доступ і рівність людей у процесі набуття професійних та універсальних компетентностей. Впроваджено у діяльність: фірми «UWT Gmbh» Німеччина, ТОВ «ГК ФПЛІСЕНС», ПраТ «ТерА» а також в навчальний процес Тернопільського національного економічного університету. Сфера використання – діяльність Комітету Верховної Ради України з питань економічної політики та Міністерства освіти і науки України^UThe object - is the process of formation of universal competences of a person under the conditions of inclusiveness of the world economy. The goal - is to deepen the theoretical positions of the inclusive development of the world economy as an environment for the formation of universal human competences in the context of behavioral and technological revolutions and to develop on this basis the priority directions of the implementation of the European model of inclusive development in the educational space of Ukraine. The methods – scientific generalization, historical-logical, economic analysis and structural synthesis, dialectical method of cognition, method of comparisons, statistical and economic-mathematical, graphical, tabular. The results –scientific and applied provisions concerning the formation of universal human competences under the conditions of inclusive development of the world economy have been developed. The novelty - theoretically substantiated and empirically confirmed position on close relationship between the processes of formation of universal competences of a person as the key qualities of human capital, dominant in the era of behavioral and technological revolutions with inclusive economic growth, which increases the function of social opportunities, ensuring equal access of general population to qualitative education throughout life and work, as well as social benefits; the concept of universal competence of a person has been improved, which, unlike the positions of other scholars, emphasizes their understanding not only as a set of non-specialized, superprofessional skills, but also knowledge and skills that enable to form individual dimension of a person as the key agent of the world economic development in the conditions of radical technological changes, on which educational priorities are built independently of the specialty; the classification of universal competences of a person, which, in contrast to the existing, involves the introduction of two classification features: the level of interaction and the field of application; theoretical model of institutional provision of the process of forming the competences of a person that, unlike the existing ones, encompasses institutions that provide a permanent link between the labor market and the educational sphere by engaging the business to form necessary competences, the introduction of state and international programs for support of education throughout life and use of opportunities for the virtual learning environment; further developed: scientific approaches to the identification of the main tendencies of the formation of universal competences in the higher education system of the EU member states in the context of technological changes in the global economy. These include: the transition from the concepts of "University of Teaching" and "University of Research" to "University of Learning"; creation of new technological platforms for the commercialization of innovations (university-government-business); widespread use of digital technologies in educational processes; expansion and change in the format of institutions that provide services for mastering universal competences; wide introduction of a competent approach in educational sphere; evolutionary transformation of the perception of own students not only as intellectual resource but as intellectual capital; a fundamental change in university activity through the active involvement of students in qualitative management training processes, participation in research and projects not only during training; development of international cooperation on the formation of the content of the universal competences required in the labor market of Revolution 4.0; conceptual and theoretical approaches to the formation of universal competences of a person in the system of higher education through the change of target orientations and definition of the directions of development in certain spheres of their achievement (financial, organizational, personnel, research, international cooperation); theoretical-organizational approaches to the implementation of the European model of inclusive development as a medium for the formation of universal competences in educational space of Ukraine by eliminating cognitive and functional gaps between universities and labor market; increasing the efficiency of business activities of universities; formation of the national knowledge base; the development of inclusiveness in education and employment through access and equality of people in the process of acquiring professional and universal competences. Implemented in the activities of: UWT Gmbh Germany, LTD "GC APPLISENS", PrAT "TerA" as well as in the educational process of Ternopil National Economic University. The scope of use is the activity of the Committee of the Verkhovna Rada of Ukraine on Economic Policy and Ministry of Education and Science of Ukraine


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського