Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Бура Р. Р.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Бура Р. Р. 
Вдосконалення методів мінімізації затримки транспортних потоків у містах зі щільною забудовою / Р. Р. Бура. — Б.м., 2021 — укp.

Робота присвячена вдосконаленню методів мінімізації затримки у транспортних потоках, зокрема зменшенню витрат на переміщення людей ділянками транспортної мережі за результатами надання пріоритету громадському транспорту у містах зі щільною забудовою. Проведено натурні дослідження з визначенням основних параметрів загального транспортного потоку, а також швидкості сполучення громадського транспорту та часу його простою на зупинкових пунктах. Проведено експериментальні дослідження з визначення зміни величини затримки та тривалості проїзду на різних (за типом та довжиною) ділянках транспортної мережі з урахуванням зміни інтенсивності руху. У роботі розроблено та застосовано методику оцінки показників транспортних потоків на різних (за планувальними особливостями) ділянках магістральної транспортної мережі, а також вдосконалено методику визначення затримок в русі громадського транспорту на основі геофінформаційних даних. Практичне значення результатів роботи полягає у визначенні способу надання пріоритету громадському транспорту з точки зору оптимізації руху загального транспортного потоку та громадського транспорту.^UThe study is dedicated to improvement of minimization methods of delay in traffic flows, in particular to the reduction of time losses on the transportation of people by the sections of transport network in result of giving the priority to urban public transport in cities with dense built-up area. Field research with determination of the main paramerers of general traffic flow and also the speed of connection of urban public transport and the time of its downtime on the stopping points is carried out. Experimental research with determination of the change of the delay and the duration of passage of different (by type and length) sections of transport network considering the change of traffic intensity is carried out. In the study, the method of assessment of traffic flow indicators on different (by planning peculiarities) sections of arterial transport network is developed and used, and also the method of determination of delays in the movement of urban public transport based on geoinformational data is improved. Practical value of the results are in determination of the way of giving the priority to urban public transport in terms of optimization of general traffic flow and urban public transport movement.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського