Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Бойко В.Д.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія: Транспорт   
1.

Бойко В.Д. 
Вплив зносу стрілочних переводів на залізобетонних брусах на динаміку взаємодії колії та рухомого складу: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.06 / В.Д. Бойко ; Держ. екон.-технол. ун-т трансп. — К., 2010. — 25 с. — укp.

Розв'язано наукову задачу щодо визначення впливу зносу стрілочних переводів на залізобетонних брусах на динаміку взаємодії колії та рухомого складу для умов українських залізниць. Проведено теоретичні й експериментальні дослідження формування зносу та нерівностей на поверхні кочення хрестовин та їх вплив на вертикальну динаміку взаємодії. Визначено залежності строків служби стрілочних переводів від умов експлуатації. За результатами проведених експериментальних досліджень установлено аналітичні залежності зностостійкості хрестовин типу Р65 марки 1/11 на залізобетонних брусах від повного комплексу експлуатаційних умов (пропущеного тоннажу, швидкості руху, осьових навантажень), що дозволяє прогнозувати строки служби цих конструкцій для різних категорій колії за різних експлуатаційних умов роботи. З урахуванням даних, одержаних внаслідок проведених експлуатаційних досліджень установлено вид і параметри вертикальних нерівностей, що формуються у різні періоди експлуатації на поверхні кочення хрестовин типу Р65 марок 1/11 і 1/9, укладених на залізобетонних брусах. Проведено теоретичні розрахунки та визначено вертикальні динамічні сили взаємодії системи колесо - рейка у зоні нерівностей на поверхні кочення на хрестовинах типу Р65 марки 1/11, укладених на залізобетонних брусах. Одержано емпіричні залежності між вертикальним зносом, параметрами нерівностей на поверхні кочення хрестовин на залізобетонних брусах і силами взаємодії коліс і колії, які дозволяють практично використовувати цю методику в інженерних розрахунках на залізницях у разі проведення прогнозного оцінювання силової взаємодії у різні періоди експлуатації та оцінювати надійність конструкцій і обгрунтовано призначати швидкості руху поїздів у будь-який період експлуатації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-015.2 +
Шифр НБУВ: РА366753

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського