Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Бех А. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Бех А. А. 
Трансформація світового ринку продуктів цифрових медіа: автореферат дис. ... д.філософ : 292 / А. А. Бех. — Б.м., 2023 — укp.

Дисертаційна робота присвячена розв’язанню актуального теоретикоприкладного завдання – дослідженню процесів трансформації та розвитку світового ринку цифрових медіа і класифікації та аналізу успішних практик міжнародних компаній, які забезпечують їхню конкурентоспроможність на світовому ринку цифрових медіа.За останні 20 років технології у галузі медіа та розваг розвивалися експоненціально, спричинивши зрушення у ряді галузей: кіно, телебачення, видавничої справи, музики та відеоігор. Поглибилася конкуренція, змінилися бізнес-моделі і бізнес-процеси, були створені нові продукти, ускладнилося конкурентне середовище, асортимент продуктів та послуг і способи їхвикористання. Ефективний обмін, співпраця, віртуалізація та інновації стали вирішальними компонентами ефективної діяльності різнорівневих суб’єктів міжнародної економічної діяльності і бізнесу.У сучасних умовах ринок цифрових медіа за масштабами, структурою та низкою інших критеріїв переважає ринок традиційних медіа. Цифрові компанії працюють над розвитком нових форм медіа, які є інтерактивними, мережевими, соціальними, а також здатні поєднувати та комбінувати наявні медіаформати і технології. Домінування на ринку відомих цифрових медіакомпаній, таких як “Google”, “Meta” та “Netflix”, є результатом дії ряду економічних і технологічних чинників. Аналіз цих чинників дає змогу виявити джерела зростання потужності таких компаній та сформулювати ефективні рекомендації щодо подальшого розвитку українських медіакомпаній. Зазначена проблематика є особливо актуальною для підвищення конкурентоспроможності українських компаній на світовому ринку цифрових медіа. Зважаючи на потенційні можливості цього ринку, тепер, як ніколи,розуміння складності трансформації світового ринку цифрових медіа є критично важливим.^UThe dissertation is dedicated to addressing a relevant theoretical and practical task: the examination of the processes of transformation and development in the global digital media market. It involves the classification and analysis of successfulpractices deployed by international companies to ensure their competitiveness in the market.Over the past two decades, technological advancements in media and entertainment have brought about exponential changes, impacting industries such as film, television, publishing, music and video games. The resulting intensified competition has led to changes in business models, processes and the creation of new products. The competitive environment has become more complex, and effective collaboration, virtualization and innovation have become crucial for entities involved in international business and economic activity.In the current landscape, the digital media market surpasses the traditional media market in terms of scale, structure and various other criteria. Digital companies are actively engaged in developing interactive, networked and social forms of media that combine and merge existing media formats and technologies. The dominance of well-known digital media corporations like “Google”, “Meta” and “Netflix” is the outcome of economic and technological factors. Analyzing these factors allows for the identification of the sources of these companies’ growth andthe formulation of effective recommendations for the further development of Ukrainian media companies. This issue is especially relevant to enhancing the competitiveness of Ukrainian firms in the global digital media market. Given the potential of this market, understanding the complexities of its transformation is now more critical than ever.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського