Бербенець О.В. Стратегія розвитку підприємств з виробництва курячого м'яса і яєць: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.В. Бербенець ; Дніпропетр. держ. агр. ун-т. — Д., 2009. — 20 с. — укp.
Наведено результати теоретичних і практичних досліджень стратегій розвитку підприємств з виробництва курячого м'яса та яєць. Розкрито конкурентоспроможніть як універсальну вимогу ринкового функціонування підприємств. Визначено роль маркетингу і його служб у діяльності підприємств на ринку продукції птахівництва. Окреслено політику держави щодо розвитку виробництва та захисту національних виробників у галузі птахівництва. Висвітлено досвід країн у сфері виробництва та продажу продукції птахівництва. Проаналізовано динаміку виробництва і реалізації яєць птиці національними сільгосптоваровиробниками, оцінено конкурентоспроможність м'ясної і яєчної продукції птахогосподарств. Розроблено пропозиції щодо удосконалення організаційно-технологічних та якісних параметрів виробництва продукції. Обгрунтовано напрями корпоратизації виробництва і формування системи просування продукції на ринку та мінімізації виробничих і ринкових ризиків як базового інструменту сталого розвитку підприємств.