1. |
Безбабічева О.І. Удосконалення гідроізоляції проїзної частини залізобетонних мостів на автомобільних дорогах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / О.І. Безбабічева ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2005. — 20 с. — укp.Встановлено, що причинами передчасної відмови гідроізоляції та зниження довговічності несучих елементів мосту є відсутність науково обгрунтованого системного підходу щодо вибору гідроізоляційного матеріалу, засобів для влаштування дорожнього покриття та захисного шару гідроізоляції, а також технологічні порушення. Розроблено методику вибору гідроізоляційного матеріалу за критеріями його теплостійкості та відносного подовження, що припускає можливість застосування різних матеріалів для улаштування захисного шару гідроізоляції та шарів дорожнього одягу з урахуванням кліматичних умов експлуатації. Розроблено математичну модель теплового впливу на шар гідроізоляції гарячих або литих асфальтобетонних сумішей під час улаштування з їх застосуванням захисних шарів гідроізоляції та шарів покриття. Результати наукового дослідження реалізовано під час створення прикладного програмного забезпечення для здійснення розрахунків необхідної теплостійкості гідроізоляційного матеріалу з урахуванням конструктивно-матеріалознавчо-технологічних факторів, а також для розробки галузевих нормативних документів та рекомендацій. На підставі результатів чисельного аналізу запропоновано здійснювати проектування конструкції гідроізоляційного захисту мостової споруди з урахуванням матеріалознавчих факторів і технологічних особливостей використання матеріалів для улаштування шару гідроізоляції та шарів проїзної частини. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: О112.233-060.7 + Шифр НБУВ: РА339487
Рубрики:
|