1. |
Барибіна О.В. Формування навчально-інтелектуальних умінь у студентів вищих закладів освіти в Україні (кінець XIX - початок ХХ століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.В. Барибіна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 22 с. — укp.Цілісно висвітлено внесок учених, педагогів, методистів і викладачів-практиків кінця XIX - початку XX ст. у формування інтелектуальних умінь у студентів. Визначено генезу навчально-інтелектуальних умінь у студентів у зарубіжній і вітчизняній історико-педагогічній думці. Виявлено ефективні форми, методи та засоби формування зазначених умінь, які використовувались у практиці вищої школи досліженого періоду. Визначено й охарактеризовано умови, за яких відбувалось дане формування у студентів вищих закладів освіти наприкінці XIX - початку XX ст. Систематизовано історико-педагогічний досвід формування у студентів умінь аналізувати, синтезувати, узагальнювати, порівнювати, зіставляти, обгрунтовувати, виділяти головне, раціонально запам'ятовувати, робити висновки. Досліджено подальший розвиток ідеї формування навчально-інтелектуальних умінь у студентів у вітчизняній педагогічній літературі та визначено шляхи творчого використання прогресивного досвіду минулого за сучасних умов вищої школи. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч483(4УКР)52 + Ч481.220 + Шифр НБУВ: РА350460
Рубрики:
Географічні рубрики:
|