1. |
Аронова В.В. Адміністрування змін в маркетинговій діяльності підприємств м'ясопереробної галузі: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В.В. Аронова ; Луган. нац. аграр. ун-т. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.Розглянуто особливості маркетингової діяльності (МД) підприємств м'ясопереробної галузі. Обгрунтовано елементи змін в МД даних підприємств. Визначено передумови, сутність, характеристики адміністрування змін в МД м'ясопереробних підприємств. Досліджено стан ринку продукції м'ясопереробної галузі. Вивчено проблеми, що перешкоджають їх успішному функціонуванню та визначено напрями покращання їх діяльності. Запропоновано методику щодо визначення стану МД підприємств галузі. Систематизовано комплекси операцій і визначено зміст інформаційно-аналітичного забезпечення адміністрування змін в МД цих підприємств. Побудовано алгоритм формування комплексу інформаційно-аналітичного забезпечення адміністрування змін в МД підприємств м'ясопереробної галузі. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.21-211.1 Шифр НБУВ: РА370547 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|