Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (21)Книжкові видання та компакт-диски (65)
Пошуковий запит: (<.>A=Андрусь$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія: Біологічні науки   
1.

Андрусь 
Вплив іонів металів на стабільність і конформаційну рівновагу мультиланцюгових гомополінуклеотидів: polyA-polyU, polyA-2polyU і polyA- 2polyI: автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 03.00.02 / Олена Анатоліївна Андрусь ; Харківський національний ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2009. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е0*725.112.711-641.1
Шифр НБУВ: РА363057

Рубрики:

      
2.

Андрусь 
Концептуальний простір англійських прикметників big і large: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Андріана Федорівна Андрусь ; Чернівецький національний ун-т ім. Юрія Федьковича. — Чернівці, 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-212.2
Шифр НБУВ: РА366146

Рубрики:

      
3.

Андрусь Л.А. 
Лінгвопрагматичні характеристики питальних речень у сучасній французькій мові: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.05 / Л.А. Андрусь ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Здійснено лінгвопрагматичний аналіз інтерогативів у сучасній французькій мові. Встановлено основоположну роль категорії питальності у процесі комунікації, з'ясовано основні засоби вираження питальності та досліджено основні теоретичні підходи до проблеми інтерогативності. Розглянуто структурно-семантичні особливості інтерогативів французької мови, які зумовлено необізнаністю мовця й її актуалізацією в питанні. На підставі аналізу семантичної структури питально-відповідної єдності, яка вибудовується мовцем у пласті інформації, відносно якого запитуються певні компетенції мовця, який виокремлює референт запиту та спрямовує семантичний й комунікативний фокус на лакуну референтного чи модального планів, розроблено когнітивно-семантичні моделі діалогічних єдностей з буквальними інтерогативними імплікатурами. Визначено сукупність факторів, що впливають на успішність інтерогативного мовленнєвого акту, а саме: комунікативні ролі співрозмовників, тип спілкування, стратегії та тактики комунікантів. Показано, що категорія питальності виступає комунікативно-смисловим ядром певних мовленнєвих жанрів, зокрема, медійного та філософського.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.11-221 +
Шифр НБУВ: РА349638

Рубрики:

      
4.

Андрусь О. І. 
Організація модульного навчання економічних дисциплін у технічних університетах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. І. Андрусь ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Розкрито сутність, складові та функції економічної підготовки студентів у технічних університетах (ТУ). Сформульовано принципи організації модульного навчання економічних дисциплін у ТУ, наведено модель організації. Обгрунтовано та розроблено форми і методи організації модульного навчання економічних дисциплін ТУ. Визначено критерії ефективності та доведено доцільність організації модульного навчання економічних дисциплін у ТУ за розробленою моделлю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4 УКР)
Шифр НБУВ: РА374474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Андрусьова І.В. 
Розвиток мовлення дітей 6-річного віку з загальним недорозвиненням мовлення в процесі ознайомлення з природою: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / І.В. Андрусьова ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2010. — 21 с. — укp.

Наведено педагогічні умови розвитку мовлення 6-річних учнів з загальним недорозвиненням мовлення (ІІІ рівень) у процесі ознайомлення з природою. Розроблено організаційно-дидактичну модель забезпечення розвитку мовлення 6-річних учнів з загальним недорозвиненням мовлення (ІІІ рівень) у процесі ознайомлення з природою. Визначено рівні та показники мовленнєвої компетентності як якісної характеристики мовленнєвого розвитку досліджуваних учнів з даною патологією, встановлено динаміку змін у рівнях сформованості мовленнєвої компетентності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.92
Шифр НБУВ: РА374275 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського