Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Аль-Саеді Х. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Аль-Саеді Х. С. 
Дисциплінарна відповідальність державних службовців за законодавством Іраку та України / Х. С. Аль-Саеді. — Б.м., 2022 — укp.

У дисертації здійснено комплексне та системне дослідження дисциплінарної відповідальності державних службовців за законодавством Іраку та України.Об'єктом дослідження є суспільні відносини в сфері державної служби Іраку та України. Предметом дослідження є дисциплінарна відповідальність державних службовців за законодавством Іраку та України.У вступі дисертації обґрунтовано актуальність обраної теми; сформульовано мету та основні задачі дослідження; окреслено зв'язок обраного напрямку з державними програмними актами, науково-дослідними планами, проектами та темами; сформульовано наукову новизну та вказано про практичне значення одержаних результатів, наведено дані про особистий внесок здобувача, публікації та впровадження результатів досліджень.В першому розділі роботи проаналізовано теоретико-правові й нормативні основи поняття державного службовця та дисциплінарної відповідальності державного службовця в Іраку та Україні, визначивши еволюційний розвиток законодавчого визначення поняття державного службовця в цих країнах, дослідивши поняття та види державних службовців, а також розкривши зміст інституту дисциплінарної відповідальності державних службовців в іракському й українському праві та схарактеризувавши види такої відповідальності.Запропоновано еволюційний розвиток законодавчого визначення поняття державного службовця в Іраку представити такими періодами: 1) королівська епоха (1925-1958 рр.), якій характерний розвиток державної служби шляхом збільшення чисельності службовців та зростання державних потреб, що сприяли прийняттю нового закону про державну службу, який став більш якісним доповненням у питаннях, які до цього були неврегульованими; 2) республіканська епоха (1958-2003 рр.), яка відзначилася ліквідацією центрального органу державної служби з розподіленням його повноважень між відповідними міністерствами; 3) епоха пост-окупації та змін (2003 р. – теперішній час), що характеризується прийняттям ряду нормативно-правових актів, які урегульовують відносини на державній службі, визначають правовий статус державного службовця та встановлюють систему органів державної служби.В Україні періодизацію формування нормативно-правової основи державної служби, в тому числі сутності державного службовця, запропоновано представляти такими історичними періодами: 1) період Гетьманату Петра Скоропадського (1918-1919 рр.); 2) радянський період української державності (1919-1991 рр.); 3) період незалежності України (1991 р. - теп. час).Встановлено, що систему нормативних засобів, що сприяють виокремленню й характеристиці сутності поняття «державний службовець» в Іраку складають: 1) нормативні положення базового закону про державну службу; 2) положення інших законодавчих актів в галузі державної служби; 3) положення загальних нормативно-правових актів. Тоді як в Україні таку систему для досягнення вказаної мети складають норми базового спеціального закону про державну службу.На підставі визначених ознак сформульовано поняття державного службовця Іраку у широкому та вузькому значенні. У вузькому значенні – особа, яка володіє національним мандатом, прийнята на службу на конкурсних засадах й постійній основі у штат державного апарату для виконання обов'язків в інтересах суспільства і громадян, утримується за рахунок коштів держави; у широкому значенні – особа, прийнята на службу в установи державного сектору.Аргументовано доцільність переглянути наявну широку концепцію розуміння державної служби в Іраку, й ґрунтуючись на державних підходах провідних європейських країн та України, запропоновано впровадити й використовувати в науці адміністративного права Іраку термін «публічна служба». Крім того, доводиться раціональність розмежовувати категорії працівників, які проходять службу в управлінському державному апараті й виконують державні владні функції, та працівників, які виконують роботу в державних підприємствах, установах, організаціях без державних владних повноважень (функції забезпечення).Доведено існування такого виду державної служби, як цивільна державна служба. Запропоновано види державних службовців класифікувати за ознакою характеру виконуваних завдань на: а) державні цивільні службовці; б) державні службовці, які виконують завдання та функції особливого характеру (мілітаризовані державні службовці).^UThe complex and systematic research of disciplinary responsibility of civil servants under the legislation of Iraq and Ukraine is carried out in the dissertation.The object of the study is public relations in the field of civil service in Iraq and Ukraine.The subject of the study is the disciplinary responsibility of civil servants under the legislation of Iraq and Ukraine.The relevance of the chosen topic is substantiated in the introduction of the dissertation; the purpose and main tasks of the research are formulated; the connection of the chosen direction with the state program acts, research plans, projects and themes is outlined; the scientific novelty is formulated and the practical significance of the obtained results is indicated, the data on the applicant's personal contribution, publications and implementation of research results are given.In the first section of the scientific work, the theoretical and legal and regulatory framework of the concept of civil servant and disciplinary responsibility of a civil servant in Iraq and Ukraine is analyzed, identifying the evolutionary development of the legislative definition of the concept of civil servant in these countries, studying the concepts and types of civil servants, and disclosing the content of the institution of disciplinary responsibility of civil servants in Iraqi and Ukrainian law and characterizing the types of such responsibility.The evolutionary development of the legislative definition of the concept of a civil servant in Iraq is proposed to present in the following periods: 1) the royal epoch (1925-1958), which is characterized by the development of civil service by increasing the number of employees and increasing public needs, which contributed to the adoption of a new law on civil service, which became a better addition to previously unresolved issues; 2) the republican epoch (1958-2003), which was marked by the liquidation of the central body of civil service with the distribution of its powers among the relevant ministries; 3) the epoch of post-occupation and change (2003 – present time), which is characterized by the adoption of a number of regulations that regulate relations in the civil service, determine the legal status of a civil servant and establish a system of civil service bodies.In Ukraine the periodization of formation of the regulatory framework of the civil service including the essence of a civil servant is suggested to be represented by the following historical periods: 1) the period of the Hetmanate of Petro Skoropadskyi (1918-1919); 2) the Soviet period of Ukrainian statehood (1919-1991); 3) the period of independence of Ukraine (1991 – present time).It is established that the system of normative means that contribute to the separation and characterization of the essence of the concept of “civil servant” in Iraq consists of: 1) normative provisions of the basic law on civil service; 2) provisions of other legislative acts in the field of civil service; 3) provisions of general regulations. In Ukraine such system consists of the norms of the basic special law on civil service to achieve this goal.On the basis of the defined features, the concept of an Iraqi civil servant in a broad and narrow sense is formulated. In a narrow sense it is a person with a national mandate, recruited through competition and on a permanent basis in the staff of the state apparatus to perform duties in the interests of society and citizens, and is supported by the state; in a broad sense it is a person recruited to public sector institutions.The expediency of revising the existing broad concept of understanding the civil service in Iraq was argued, and based on the state approaches of leading European countries and Ukraine, it was suggested to introduce and use the term “public service” in the science of Iraqi administrative law. In addition, the rationality to distinguish categories of employees who serve in the state administration and perform state power functions, and employees who work in state enterprises, institutions, organizations without state power (support functions) is demonstrated.The existence of such a type of civil service as state civil service has been proved. It is proposed to classify the types of civil servants on the basis of the nature of the tasks performed into: a) civil officers; b) civil servants who perform tasks and functions of a special nature (militarized civil servants).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського