1. |
Адамська З.М. Психолого-педагогічні засади розвитку суб'єктності майбутніх психологів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / З.М. Адамська ; Прикарп. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2010. — 20 с. — укp.До наукового обігу вперше введено поняття "суб'єктність майбутніх психологів" як інтегральної властивості особистості. Конкретизовано структуру суб'єктності, визначено критерії та рівні її розвитку у студентів-психологів. Виявлено взаємозв'язки між окремими складниками цілісної структури суб'єктності. Обгрунтовано психологічні умови (використання інтерактивних методів навчання, актуалізація розвивального потенціалу психологічної освіти, проблематизація освітнього змісту, активація самостійності студентів) і розроблено програму психолого-педагогічного супроводу розвитку суб'ктності майбутніх фахівців у сфері психології. Доповнено змістові характеристики особистісного та професійного становлення майбутніх психологів у ВНЗ за критеріями локусу контролю, відповідальності, рефлексивності, осмисленості життя, самоставлення, учбово-професійної мотивації, прагнення до самоактуалізації. Уточнено наукове уявлення про особливості та тенденції особистісного становлення майбутніх психологів на етапі професійної підготовки, розкрито значення діалогу як універсального механізму розвитку суб'єктності студентів у контексті вищої професійної освіти. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю9 р(4УКР)3 Шифр НБУВ: РА369918 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|