Розроблено та досліджено гідроімпульсний привід нового віброударного пристрою для підвищення ефективності процесів розвантаження кузовів-самоскидів транспортних засобів. Розроблено основні положення резонансно-структурної теорії щодо поведінки навалочних вантажів під дією вібрацій і ударів. Одержано рішення для розробки принципових і конструктивних схем віброударних пристроїв з гідроімпульсним приводом. З використанням цих рішень розроблено новий гідроімпульсний привод віброударного пристрою для підвищення ефективності розвантаження кузовів-самоскидів транспортних засобів. Розроблено динамічні та математичні моделі даного приводу, проведено дослідження математичних моделей на ПЕОМ та визначено режими його роботи. Експериментально та теоретично визначено основні параметри робочих режимів роботи гідроімпульсного приводу віброударного пристрою. Розроблено науково-обгрунтовану методику його розрахунку та проектування з метою підвищення ефективності процесів розвантаження кузовів-самоскидів транспортних засобів.