Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (12)Книжкові видання та компакт-диски (14)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю984.030.224$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Скалич Л.Й. 
Діагностика та формування творчого математичного мислення молодших школярів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.Й. Скалич ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Визначено вікові особливості математичного творчого мислення дітей молодшого шкільного віку та розроблено програму його діагностики та формування на уроках математики. Як операційну модель математичного творчого мисленнєвого процесу у даних дітей розглянуто процес рішення математичних задач, суб'єктивно нових для індивіда. Побудовано експериментальну програму діагностики та формування математичного творчого мислення у дітей молодшого шкільного віку та експериментально встановлено її суттєвий вплив на певні розумові здібності, а саме: спроможність засвоювати основні арифметичні операції та аналізувати співвідношення, володіння вербальними поняттями, сприйняття форм, візуальну перцепцію, зорово-рухову інтеграцію. Проведено формувальний експеримент та виявлено значні зміни у регуляції мисленнєвої діяльності досліджених дітей з використанням операційних і смислових настановлень. Визначено зниження рівня ригідності мислення. Показано, що в результаті застосування програми формування творчого математичного мислення у структурі мисленнєвих процесів молодших школярів збільшилась частка образно-емоційних компонентів. Емпірично зафіксовано зростання логічності та синтетичності мислення, зростання продуктивності мислення, підвищення показників візуального мислення, удосконалення аналітичних процесів мисленнєвої діяльності та процесів семантизації візуального враження завдяки підключенню словесно-категоріального знання, творчих можливостей візуального мислення та покращанню його операційних характеристик.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.224 + Ю983.402.1 + Ч421.220 +
Шифр НБУВ: РА351289

Рубрики:
  

      
2.

Жигайло Н.І. 
Психологічна організація процесу засвоєння підлітками математичних понять: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.І. Жигайло ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 17 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено вплив різних прийомів організації навчального матеріалу, зокрема, засобів моделювання математичних задач на процес засвоєння підлітками основних понять з математики та розвиток у них творчого математичного мислення. Експериментально підтверджено психологічні моделі структури діяльностей, спрямовані на засвоєння математичних понять і моделювання математичних задач під час їх розв'язання. Розроблено й апробовано діагностичні методики, спрямовані на виявлення рівнів засвоєння школярами математичних понять, визначення ефективності діяльності засвоєння математичних понять і діяльності моделювання математичних задач; психологічно обгрунтовано прийоми, які сприяють підвищенню рівня засвоєння підлітками математичних понять.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.224 + Ю984.030.2-353 + В1р(4УКР)21-36,022
Шифр НБУВ: РА313424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
3.

Колінець Г.Г. 
Психологічні передумови формування математичних дослідницьких здібностей у старшокласників: Автореф. дис...канд. психол. наук: 19.00.07 / Г.Г. Колінець ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2000. — 17 с. — укp.

На основі теоретичного аналізу та експериментального вивчення проблеми формування математичних дослідницьких здібностей у старшокласників визначено структуру даних здібностей, яка включає творче мислення, вольові якості особистості, а також особливості емоційно-вольової сфери. Досліджено вікові та індивідуальні особливості формування математичних дослідницьких здібностей у школярів. Теоретично обгрунтовано та експериментально апробовано методики діагностування та формування математичних дослідницьких здібностей у старшокласників. Розроблено математичні рекомендації щодо формування математичних дослідницьких здібностей, які грунтуються на використанні активних форм і методів роботи з учнями, а також визначено психологічні передумови їх реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р(4Укр)21-36,022 + Ю984.030.224-513
Шифр НБУВ: РА309575 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського