Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (12)Книжкові видання та компакт-диски (21)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю983.510.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Джурінська С.М. 
Особливості фізичного та психічного розвитку дітей дошкільного віку м. Києва: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.02.01 / С.М. Джурінська ; Держ. установа "Ін-т гігієни та мед. екології ім. О.М.Марзєєва АМН України". — К., 2008. — 17 с. — укp.

Установлено основні зміни та закономірності фізичного розвитку дітей дошкільного віку минулого століття. Досліджено сучасні статево-вікові особливості взаємозв'язку фізичного та психічного стану дітей віком 3 - 6 років та здійснено прогнозування основних тенденцій фізичного розвитку дітей цього віку. Розроблено стандартизовані показники фізичного та психічного розвитку дітей дошкільного віку й уніфіковано методику комплексного оцінювання їх психічного стану.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.93-3 + Ю983.510.1 +
Шифр НБУВ: РА356753

Рубрики:

      
2.

Улькіна Т.В. 
Розвиток пізнавальних здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами ігрових психотехнік: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.В. Улькіна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 27 с.: рис. — укp.

Розкрито суть поняття "пізнавальні здібності", виявлено "обдарований", "високий", "помірний", "помірно-знижений" інтегровані типи та дев'ять синтезів поєднань компонентів у середині кожного дошкільного віку. Виявлено, що пізнавальні здібності дітей старшого дошкільного віку є інтегрованим типом здібностей, які є аналогом загальних здібностей та проявом рівня творчих можливостей дитини (творчий компонент або креативність), рівня пізнавального розвитку (інтелектуальний компонент), її пізнавальної активності, зацікавленості на научуваності (поведінково-результативний компонент). Обгрунтовано засади психолого-педагогічного забезпечення оптимізації розвитку пізнавальних здібностей у старших дошкільників. Розроблено й апробовано розвивально-психокорекційну програму розвитку пізнавальних здібностей засобами ігрових психотехнік у старших дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 + Ю983.510.1 + Ч411.38 +
Шифр НБУВ: РА343533

Рубрики:

      
3.

Ткачук Т.А. 
Розвиток пізнавальної активності дітей дошкільного віку у спілкуванні з вихователем: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.А. Ткачук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Уточнено зміст поняття "пізнавальна активність" у межах дошкільного віку. Встановлено критерії та показники діагностування рівнів розвитку пізнавальної активності у молодших і старших дошкільників. Розроблено комплексну діагностичну процедуру дослідження особливостей прояву пізнавальної активності у дітей даного віку. Експериментально визначено вплив різних стилів спілкування вихователів з дітьми на розвиток їх пізнавальної активності. З'ясовано, що саме демократичний стиль спілкуваня обумовлює найбільш оптимальний шлях розвитку пізнавальної активності молодших і старших дошкільників. Розроблено та апробовано методику формування пізнавальної активності старших дошкільників, в основу якої покладено особистісно-орієнтовану модель взаємодії вихователя з дітьми. Визначено засоби формування комунікативних вмінь вихователів та розвитку здатності активізувати пізнавальну активність дітей-дошкільників. Виявлено, що робота з дидактичним матеріалом та ігротерапія найбільш ефективно впливають на розвиток пізнавальної активності старших дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38 + Ю983.510.1 +
Шифр НБУВ: РА332308

Рубрики:

      
4.

Литвиненко І.С. 
Формування пізнавальної активності як засіб розвитку індивідуальності дошкільників: Автореф. дис. канд... психол. наук: 19.00.07 / І.С. Литвиненко ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2002. — 19 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та розроблено систему методик, спрямовану на забезпечення високого рівня розвитку пізнавальної активності дошкільників. Запропонована система методик базується на багатосторонніх діях. Одночасне формування багатосторонніх дій розглянуто як використання максимально можливих форм дій дитиною в обмежений проміжок часу, зокрема, в процесі одного навчального заняття. Визначено значущість багатосторонніх дій, які покращують пізнавальну активність та впливають на розвиток індивідуальності дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.510.1 + Ю983.701 + Ч4111.38 +
Шифр НБУВ: РА321760

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського