Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (16)Книжкові видання та компакт-диски (15)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.181:Ч30$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Манилюк Ю.С. 
Креативність як чинник професійної успішності керівника дошкільного навчального закладу: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Ю.С. Манилюк ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Проведено теоретичне й емпіричне дослідження залежності між рівнем розвитку у керівника дошкільної ланки освіти креативності та успішністю здійснення ним управлінської діяльності. Проаналізовано та систематизовано існуючі підходи щодо вивчення феномену креативності у контексті сучасних завдань загальної, педагогічної та соціальної психології. Уточнено роль креативності у детермінації успішності діяльності керівника дошкільного навчального закладу. Встановлено зв'язок між розвитком креативного потенціалу керівника та стилем його керівництва. Розкрито психологічний зміст, структуру та функції креативності у процесі реалізації управлінської діяльності. Обгрунтовано припущення, що креативність як цілісне багатокомпонентне утворення особистості складає стрижневий компонент управлінських здібностей і є провідним фактором успішності управлінської діяльності керівника дошкільного навчального закладу. Встановлено вплив на розвиток креативного потенціалу особистості керівника психолого-педагогічних факторів, зокрема супервізії та цілеспрямованого навчання в системі післядипломної освіти. Розроблено й апробовано програму соціально-психологічних заходів, спрямованих на оптимізацію процесу управління закладами дошкільної освіти. Обгрунтовано можливі шляхи впровадження запропонованої програми як засобу підвищення ефективності управління закладами дошкільної ланки освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181:Ч30 + Ч411.411 +
Шифр НБУВ: РА349847

Рубрики:

      
2.

Кравченко Л.М. 
Наукові основи підготовки менеджера освіти у системі неперервної педагогічної освіти: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Кравченко ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2009. — 39 с. — укp.

Обгрунтовано наукові основи поетапної професійної підготовки менеджера у системі неперервної педагогічної освіти. Розроблено концепцію даної підготовки у контексті інноваційних ринкових теорій управління. Виявлено науково-педагогічну суть, закономірності, суперечності, принципи, здійснено уточнення та модифікацію основних понять індивідуальної професійної підготовки менеджера освіти, теоретично обгрунтовано поетапну структуру цього процесу широкої вікової періодизації з урахуванням початкового (професійно-орієнтувального), основного (професійно-формувального) та післядипломного (професійно-супроводжувального) етапів. Визначено та науково обгрунтовано основні професійно-педагогічні компетентності концентричного характеру (пізнавально-аналітичні, ринково-креативні, лідерські, організаторські, навчально виховні, інформаційно-комунікативні, загальнокультурні) менеджера освіти та специфіку їх розвитку на кожному з етапів. Розроблено й експериментально перевірено модель неперервної поетапної професійної підготовки, особистісного саморозвитку та самоздійснення менеджера освіти впродовж життя. З'ясовано та теоретично узагальнено систему управлінських знань, педагогічних механізмів, ринкових технологій і методичні процедури підготовки менеджера освіти на кожному з етапів процесу. Науково обгрунтовано наскрізні та поетапні критерії та показники динаміки розвитку його головних компетентностей у процесі неперервної професійної підготовки. Розроблено експериментальний науково-методичний комплекс для апробації організаційно-фунціональної моделі даної підготовки менеджера освіти в інтегрованому соціально-педагогічному середовищі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ю959.181:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА362771

Рубрики:

      
3.

Овдієнко І. М. 
Психологічна підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів до взаємодії зі шкільною психологічною службою: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. М. Овдієнко ; ДВНЗ "Ун-т менедж. освіти". — К., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Проведено аналіз основних наукових підходів до вивчення проблеми взаємодії, на основі яких визначено зміст, структуру та показники ефективної взаємодії керівників ЗНЗ зі шкільною психологічною службою (ШПС). Висвітлено проблеми психологічної підготовки управлінців до взаємодії з цією службою. Розроблено модель психологічної готовності керівників ЗНЗ до цієї взаємодії як результату їх психологічної підготовки. Встановлено особливості та чинники готовності керівників ЗНЗ до взаємодії з ШПС. Апробовано авторську програму психологічної підготовки керівників ЗНЗ до взаємодії з ШПС та доведено ефективність її використання за умов професійного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181:Ч30 + Ю949.244
Шифр НБУВ: РА380061 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Беженар Г.Д. 
Психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності керівника навчального закладу: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Г.Д. Беженар ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2009. — 16 с. — укp.

Досліджено проблему професійної компетентності керівника навчального закладу щодо створення сприятливих умов для діяльності педагогічних працівників. Розкрито зміст діяльності такого керівника щодо організації предметно-просторового середовища у закладі. Визначено суть і структуру професійної компетентності керівника навчального закладу щодо створення сприятливих умов діяльності педагогічних працівників, виявлено показники та суб'єктивні й об'єктивні фактори її розвитку. Визначено й експериментально перевірено психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності даного керівника щодо створення сприятливого предметно-просторового середовища для діяльності педагогічних працівників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181:Ч30 + Ч311.411 +
Шифр НБУВ: РА363017

Рубрики:

      
5.

Попик Ю.В. 
Формування фрустраційної толерантності у менеджерів освіти в умовах спільної діяльності: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ю.В. Попик ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Проведено дослідження фрустраційної толерантності як психологічної стійкості до фрустраторів, що базується на здатності індивіда до об'єктивного оцінювання проблемної ситуації завдяки особистісній, соціальній і професійній значущості. Показано важливе значення фрустраційної толерантності як важливої передумови й основної умови адаптації та реалізації менеджера в освітянській практиці, ефективної реалізації спільної діяльності. За даними констатувального експерименту фрустраційну толерантність розглянуто як структуру, яка утворюється когнітивним, емоційним і конативним складниками. Виявлено, що у менеджерів освітніх закладів, яким властива стабільна та нестабільна (ситуативна) фрустраційна толерантність, переважає емоційна складова. З'ясовано, що провідними компонентами інтолерантності є когнітивність і конативність. Встановлено, що найбільш успішними у спільній діяльності є менеджери освітніх закладів, яким притаманна стабільна та нестабільна (ситуативна) фрустраційна толерантність з переважанням емоційного та конативного складників. Інтолерантні менеджери продемонстрували недостатність розвитку навичків спільної діяльності. Розроблено й апробовано програму формування фрустраційної толерантності менеджерів освітніх організацій, спрямовану на розвиток когнітивно-стильових особливостей та умінь спільної діяльності, що позитивно вплинула на формування толерантності до фрустрації. Зроблено висновок, що когнітивно-стильові особливості менеджера сприяють становленню поведінкових стереотипів, в яких втілюється конативна складова толерантності до фрустрації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.22-355.2 + Ю959.181:Ч30 + Ч311.411 +
Шифр НБУВ: РА362266

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського