Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (30)Книжкові видання та компакт-диски (52)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю948.43-734$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Макух О.І. 
Особливості межових психічних станів молодших школярів у процесі навчальної діяльності: автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.І. Макух ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано зміст поняття "межові психічні стани", визначено їх основні симптоматичні прояви. Визначено, що межові психічні стани дітей зумовлюються тривогами, страхами та негативними емоціями. Зазначено, що істотною складовою цих станів є неврози, що виникають внаслідок гострої психічної травми, різного роду конфліктів і переживань, а також через неправильне виховання й інші впливи соціального життя. Встановлено причини навчальної неуспішності молодших школярів, що пов'язана з обставинами шкільного життя та психологічними чинниками розвитку особистості. Експериментальне дослідження причин низької навчальної успішності та невисокої розумової активності молодших школярів показало, що даними причинами є нервово-психічні розлади (межові стани), які мають високий, середній і низький рівні свого прояву у першокласників. Обгрунтовано, що перші труднощі навчання пов'язані з травмувальною дією межових психічних станів школярів. Розкрито способи ефективного розв'язання завдань навчально-виховного процесу, що передбачають застосування психокорекційних заходів і модернізацію дидактичних методів і принципів навчання. Запропоновано авторську психокорекційну програму, спрямовану на подолання (чи запобігання) межових психічних станів у дітей молодшого шкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.43-734 + Ю983.402.1 + Р733.62-32 +
Шифр НБУВ: РА369708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Гура Е.І. 
Психічні та поведінкові розлади у дітей підліткового віку, позбавлених батьківського піклування (клініка, діагностика, реабілітація): автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.16 / Е.І. Гура ; Держ. установа "Ін-т неврології, психіатрії і наркології АМН України". — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Вперше на підставі вивчення результатів клінічних і патопсихологічних досліджень одержано нові дані про клініко-психопатологічні, патопсихологічні та психосоціальні особливості розвитку дітей підліткового віку, позбавлених батьківського піклування (ДПВПБП) з розладами соціальної поведінки та емоцій. Розглянуто структуру особистості підлітків, а також їх конформність, реакції емансипації та деліквентність соціальної поведінки. Вперше у ДПВПБП виявлено проблеми зі статевою ідентичністю, описано найбільш вживані механізми психологічного захисту. Проаналізовано наркологічні проблеми у ДПВПБП, визначено "рівень афективної готовності до вживання психоактивних речовин". Вперше вивчено стресове навантаження у ДПВПБП, досліджено прояви тривоги, депресії, клініки розладів соціальної поведінки (РСП) і змішаних розладів поведінки та емоцій (ЗРПЕ) у даної групи ДПВПБП. Наведено рекомендації щодо використання принципово нових психотехнологій корекції поведінки та емоцій у підлітків, позбавлених батьківського піклування. Зроблено диференціацію РСП у ДПВПБП, зокрема визначено групи з переважанням поведінкових, депресивних, тривожних, тривожно-депресивних компонентів. Вперше розроблено диференційні, зорієнтовані на особистість, реабілітаційні програми для ДПВПБП, які мають розлади поведінки та емоцій, що дають можливість проводити адаптацію дітей на більш усвідомленому та глибокому рівні, одержувати більш якісні та стабільні результати лікування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.43-734 + Ю983.402.2 + Р733.64-32 +
Шифр НБУВ: РА356496

Рубрики:

      
3.

Шульженко Д. І. 
Психологічні основи корекційного виховання дітей з аутистичними порушеннями: автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.08 / Д. І. Шульженко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 45 с. — укp.

Визначено психологічні основи сучасного корекційно-виховного процесу, який розгортається в усіх типах державних, недержавних, дошкільних, шкільних, інклюзивних, освітньо-реабілітаційних закладах і за умов домашнього виховання дітей з аутистичним спектром порушень. Проаналізовано світові та вітчизняні тенденції терапевтичної та психолого-педагогічної допомоги аутичним дітям і труднощі їх соціальної інтеграції. Встановлено відсутність цілісної системи класифікацій, які б розкривали психологічні особливості аутичних дітей відповідно до комплексного (медико-психолого-педагогічного підходу). Розроблено класифікації, зокрема з урахуванням клінічних показників аутистичного спектру, особистісного спрямування дитини на навколишнє середовище та психолінгвістичних показників розвитку дитини. З'ясовано психологічні механізми запуску аутистичних розладів, особливості інтелектуального розвитку дітей з аутистичним спектром порушень відповідно до класифікацій. Розроблено корекційні прийоми попередження та подолання аутистичних проявів. Проаналізовано рівні професійної готовності студентів-дефектологів до корекційної роботи з аутичними дітьми. Розкрито сутність індивідуальної форми корекційного навчання та виховання. Виявлено закономірності корекційного виховання за умов наступності між спеціалістом і родиною аутичної дитини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.43-734 + Ч439.5
Шифр НБУВ: РА375537 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Грищук М. М. 
Психопрофілактика та психокорекція початкової невротизації дітей шкільного віку: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / М. М. Грищук ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Визначено зміст поняття про початкову невротизацію дитини, яка охоплює три перші рівні загального процесу невротизації та вчасна психологічна корекція якої є засобом психопрофілактики її подальшого поглиблення та формування невротичної особистості. Розкрито психологічні умови ефективного використання зарубіжної психотерапевтичної концепції та технології системної сімейної психотерапії психологічного засобу профілактики та корекції початкової невротизації дітей шкільного віку. Розроблено модифікацію класичної технології системної сімейної психотерапії. Одержано експериментальні підтвердження ефективності застосування модифікації класичної технології системної сімейної психотерапії через нівелювання з її допомогою емоційно-афективного напруження та підвищення рівня соціальної компетенції у дітей шкільного віку з початковою невротизацією. Надано й апробовано методику суб'єктивної експрес-діагностики рівня невротизації системи "дитина-батьки" для використання практичними психологами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.43-734 + Ю984.92 с
Шифр НБУВ: РА373118 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського