Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ю212.21$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
| | | | |
1. |
Вербіцька О.І. Поняття гештальту в онтології: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.01 / О.І. Вербіцька ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 18 с. — укp.Досліджено поняття гештальту в онтологічному ракурсі й обгрунтовано засади цього поняття у філософії. З'ясовано можливості його застосування у гуманітарних дослідженнях. Визначено домінантну тенденцію до динамічного вираження буттєвих інтенцій людської свідомості гештальтом свідомості, що відповідає назрілій потребі впровадження до поняттєвого апарату філософії більш транзитивних і цілісних понять. На підставі аналізу гегелівського підходу висвітлено основні аспекти та принципи поняття "гештальт", виявлено новітні тенденції щодо застосування цього поняття у сучасній феноменологічній думці, що дало змогу розглянути теорію обгрунтування цього концепту та виявити поняття як медологічний засіб для філософських (гуманітарних) наук. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю212.21 + Ю212.75 + Ю212.83 + Шифр НБУВ: РА341729
Рубрики:
|
| | | | |
2. |
Гнатищак Г.Т. Проблема комунікативного виміру буття людини у німецькій філософії XX століття: автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.05 / Г.Т. Гнатищак ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2008. — 16 с. — укp.Проаналізовано становлення проблеми людської комунікації та її подальший розвиток. Висвітлено основні положення комунікативної концепції К.Ясперса. Розглянуто філософські підходи до людської комунікації у Ю.Габермаса та К.-О.Апеля. Визначено структурні компоненти й особливості комунікативних концепцій цих мислителів. Наголошено на трансформації розуміння людської комунікації у німецькій філософії XX ст. (екзистенційний вимір комунікації у К.Ясперса та суспільних у Ю.Габермаса та К.-О.Апеля). Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю212.21 + Ю3(4НІМ)6 + Шифр НБУВ: РА357942
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
3. |
Кутняк І.М. Феномен свідомості в інтеракціях "життєвого світу" людини: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / І.М. Кутняк ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2005. — 21 с. — укp.Досліджено проблему свідомості в апріорних структурах "життєвого світу", умови специфічно-унікального буття людини в реаліях духовно-культурних вимірів її існування. Розкрито суть свідомості у співвідношенні з поняттям "ментальність", де відбуваються активації суб'єктивного в об'єктивноиму, ірраціонального в раціональному, утворюючи феномен національної свідомості. Зазначено, що інтеракції духовного у національній свідомості визначають неповторний образ особистості й означення сенсу її власного соціального буття. Національну свідомість проаналізовано у вивленні екзистенційних вимірів буття шляхом аналізу національної ідеї, в якій формуються засади світоглядної орієнтації самовизначення особистості. Доведено, що національно свідома людина втілює національну ідею в перспеективу життя свого народу у співмірності з загальнолюдськими цінностями. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*622.221 + Ю212.21 + Шифр НБУВ: РА337631
Рубрики:
|
| | | | |
4. |
Мікулак Н. М. Філософсько-освітні засади становлення модернової жіночої ментальності: автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / Н. М. Мікулак ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 18 с. — укp.Обгрунтовано філософсько-освітню методологію аналізу модернової жіночої ментальності як складової та механізму трансформації освітньої системи та всього суспільства. Визначено специфіку модернової жіночої ментальності у контексті освітньої методології її становлення як духовно-практичну форму жіночої самосвідомості, що акумулює в собі позитивний культурнобіосоціальний потенціал традиційних (фемінних) і модерних (феміністських) цінностей, і реалізує його на основі усвідомленого вибору за умов певного соціокультурно-освітнього простору. Дослідження дозволяє систематизувати методологічні та концептуальні засади становлення гендерно рівної освіти в Україні, а також проектування модернізаційних змін у вітчизняній системі освіти на основі врахування особливостей навчання жінок, адаптуючи освітню діяльність до існуючих європейських і світових стандартів гендерної рівності. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю2 + Ю212.21 Шифр НБУВ: РА382937 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
|
|