Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Щ317.410.416$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Хон Чен Феномен тембру-амплуа баса в оперному співі XIX - XX століть: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Хон Чен ; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. — О., 2008. — 17 с. — укp.Досліджено проблему семантики басового вокалу, яка склалася в оперній класиці XIX - XX ст. у контексті архаїчних засад чоловічого співу у низькому регістрі, у взаємозв'язку з культово-містеріальною практикою Європи та Китаю. Наголошено на наявності мислительного порубіжжя міфологічно-релігійного синкрезису та раціоналізму у філософії пантеїзму, що зумовлило ідеологічний контекст втілення оперного вокалу на "штучному" диханні, а також розкриття повноти прояву можливостей людського голосового звучання. Обгрунтовано давоїсту природу вокального мистецтва, наявну у басовому вокалі, а саме: похідність від містеріальної-релігійної, ритуально-церемоніальної сфер та одночасно представництво світської театральної природи співу. Значну увагу приділено аспекту використання достоїнств виразного співу басів у давньоцерковній традиції в операх російських композиторів і взаємопов'язаних з цим виразним комплексом творів західноєвропейських авторів. Значну увагу приділено архетиповим, співвідносним з міфологемами Сходу, образно-сюжетним розкладам опер М.Глінки, О.Бородіна, М.Лисенка. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Щ335.076 г(0)5/6 + Щ317.410.416 + Шифр НБУВ: РА355934
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
2. |
Бутенко Л.М. Функція хору в драматургії сучасного оперного спектаклю: Автореф. дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.03 / Л.М. Бутенко ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2001. — 16 с. — укp.Розглянуто проблеми оперного синтезу, проведено комплексний аналіз опорно-драматургічної функції хорових сцен в оперному спектаклі та його органічного входження в контекст сучасної музично-театральної культури. Широкий спектр взамодії хору з іншими компонентами вистави, її актуальну змістову якість висвітлено з позицій феноменологічно спрямованого музикознавства через механізм темпо-ритму - об'єднувальний опорний стрижень художньої цілісності вистави. Це дозволяє осмислювати й узагальнювати проблеми оперного жанру в цілому та вузькопрофесійні питання специфіки оперно-хорового виконавства. Результати дослідження, його наукові положення втілено у практику оперних театрів і використано у теоретичних курсах хорознавства та музичної культурології. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Щ317.410.416 + Щ314.1 Шифр НБУВ: РА312057 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
|
|