Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (141)Книжкові видання та компакт-диски (235)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ314.1-73$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19

      
1.

Зваричук Ж.Й. 
Богослужбове хорове виконавство Галичини ХІХ століття: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Ж.Й. Зваричук ; Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського НАН України. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Визначено ступінь вивчення галицького богослужбово-хорового мистецтва ХІХ ст., розглянуто специфіку духовного хорового мистецтва краю як регіонально своєрідного явища та його зв'язок з побутуючими фольклорними та давніми церковно-співочими традиціями. Висвітлено особливості тогочасної співочої дяківської освіти в навчальних інституціях Галичини та роль дяків у розвитку богослужбового хорового співу. Реконструйовано естетику українського богослужбового виконавства регіону ХІХ ст. як систему з провідними жанровими та стильовими домінантами, з'ясовано критерії та чинники, що діяли в цій галузі хорової творчості. Досліджено характер і значення концертної практики, рівень виконавської майстерності й особливості функціонування галицьких церковних і провідних світських хорів у царині богослужбового виконавства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1-73(4УКР-9ГАЛ)5 + Щ318.93(4УКР)5 + Э37-503.11(4УКР331) +
Шифр НБУВ: РА367676

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Ігнатенко Є.В. 
"Високий стиль" хорового концерту кінця XVII - XVIII ст.: до проблеми музично-поетичної цілісності: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Є.В. Ігнатенко ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2005. — 19 с. — укp.

Розроблено концепцію стильового розвитку вітчизняного хорового концерту кінця XVII - XVIII ст. як особливої мовної системи, яка сформувалася внаслідок цілеспрямованого відбору вербальних і музичних мовних засобів. Розкрито зміст і методологічне значення поняття "високий стиль" щодо жанру хорового концепту. "Високий стиль" визначає та водночас обмежує коло ідей і тем художнього твору, а також передбачає масштабний задум, значну та важливу ідею твору. Зауважено, що цей стиль визначав принципи відбору та диференціації словесних і музичних мовних засобів хорового церковного концерту. "Високий стиль" визначено як загальний естетичний принцип художньої структури музично-поетичного твору, що реалізується на різних рівнях, а саме: мовному, фонетичному й інтонаційному, синтаксичному й композиційному. Зроблено висновок, що поняття "високий стиль" є актуальним протягом всієї історії розвитку жанру хорового церковного концерту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1-042-2 + Щ314.1-73(0)4-4 +
Шифр НБУВ: РА341342

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Михайлець В.В. 
Вокальна основа хорового мистецтва: історичний та теоретичний аспекти: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / В.В. Михайлець ; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. — О., 2004. — 18 с. — укp.

Проведено дослідження вокальних властивостей хорового співу вітчизняної традиції в історичному аспекті. Встановлено періоди та чинники якісних змін вокалу в контексті інтонаційно-стилістичної еволюції національної хорової музики. Проаналізовано специфічні властивості вокальної основи хорового співу, психофізіологічні чинники вокальної техніки та характерологічні риси особистості хормейстера. Обгрунтовано методичні принципи формування вокально-виконавського виховного комплексу хормейстерів з урахуванням фахової специфіки та сучасних вимог щодо підготовки професійних музикантів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1-73 +
Шифр НБУВ: РА332031

Рубрики:

      
4.

Мороз Л.В. 
Диригентсько-хорове мистецтво Галичини другої половини XIX - першої третини XX століття: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.01 / Л.В. Мороз ; Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец. — К., 2003. — 19 с. — укp.

Вперше в українському музикознавстві комплексно досліджено диригентсько-хорове мистецтво Галичини другої половини XIX - першої третини XX ст. на основі документальних архівних матеріалів. Висвітлено історичну динаміку формування диригентсько-хорового мистецтва Галичини від аматорських до професійний форм, визначено історичні умови, за яких відбувалася професіоналізація даної діяльності в контексті тих міжкультурних зв'язків, що детермінували загальну спрямованість культуротворчого процесу в Україні цього періоду: опанування західноєвропейського досвіду музичного просвітництва та його використання з метою забезпечення національних духовних потреб. Розглянуто роль просвітницьких закладів, освітньо-педагогічної та видавничої діяльності музичних товариств Галичини у вихованні професійного ставлення до диригентської та співацької професій. Досліджено особливості концертно-виконавського життя хорових колективів та розглянуто творчі здобутки особистостей, які сприяли поетапному поступу галицької диригентсько-хорової школи до професіонального самовизначення. Охарактеризовано систему підготовки хорових диригентів та виконавців, принципи організації навчального процесу в тогочасних музично-освітніх закладах. Введено до наукового обігу нові архівні матеріали, що дають змогу відтворити реальну картину розвитку диригентсько-хорового мистецтва Галичини другої половини XIX - першої третини XX ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1-73(4УКР331)5 +
Шифр НБУВ: РА323795

Рубрики:

      
5.

Пучко-Колесник Ю.В. 
Діяльність диригента-хормейстера як соціокультурний феномен: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 26.00.01 / Ю.В. Пучко-Колесник ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2009. — 18 с. — укp.

Досліджено художньо-інтерпретаційну суть мистецтва хорового диригування та соціокультурних функцій його існування. У культурологічному, музично-естетичному та соціально-психологічному аспектах вивчено природу, суть та специфіку диригентсько-хорового виконавського мистецтва. Проаналізовано сучасний стан науки та практики диригентсько-хорового виконавського мистетва, що стосується ефективності його соціально-художнього функціонування у культурі суспільства, а також особливості функціонування хорової музики православної традиції у сучасному соціокультурному просторі України. На прикладі хорознавчого аналізу духовно-музичних композицій Г. Гаврилець доведено їх зв'язок з сучасною хормейстерською творчою діяльністю, що є фактором української художньої музичної культури. Розглянуто шляхи впровадження моральних ідеалів Православ'я і національних цінностей у творчості сучасного диригента-хормейстера.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1-73(4УКР)-83 +
Шифр НБУВ: РА363397

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Крижановська Н.Є. 
Історія хорового мистецтва Миколаївщини кінця XVIII - початку XXI століття: автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Н.Є. Крижановська ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено історію музично-хорового життя Миколаївського регіону кінця XVIII - початку XXI ст. Розкрито основні напрямки, форми та тенденції еволюційних процесів у галузі музично-хорового мистецтва регіону. З'ясовано роль військових диригентів, місцевих хормейстерів-аматорів і професіональних хорових диригентів у формуванні хорового мистецтва краю. Систематизовано й узагальнено відомості про численні хорові колективи Миколаївщини на підставі аналізу їх типологічних особливостей, концертної діяльності, репертуарної політики, соціального складу. Виявлено специфічні особливості розвитку хорового мистецтва. Запропоновано періодизацію (етапність) історії хорового руху в регіоні у динаміці історичних змін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1-73(4УКР-4МИК)5 +
Шифр НБУВ: РА362222

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Майчик О.І. 
Композиторська творчість західноукраїнських хорових диригентів-практиків другої половини XX ст.: автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / О.І. Майчик ; Львів. нац. муз. акад. ім. М.В.Лисенка. — Л., 2010. — 16 с. — укp.

Розглянуто творчу спадщину західноукраїнських композиторів-практиків другої половини XX ст., що керували хоровими колективами та здебільшого для них писали свої твори. Розглянуто вплив і становлення їх стилю регіональної традиції Львова, Дрогобича, Чернівців і Закарпаття, а також багатовимірність і різновекторність взаємодії з соціокультурними процесами складного періоду української історії. Вивчено специфіку їх композиторського процесу та введено особливості давидіанський психотип творчого мислення. Проаналізовано численні твори хорових диригентів-практиків Є. Козака, І. Майчика, С. Стельмащука, Р. Сов'яка, А. Кушніренка, М. Попенка та В. Волонтира, частина яких знаходилась в рукописах у приватних архівах митців, завдяки чому введено в науковий обіг ряд нових фактів з музичного життя західних регіонів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1-73(4УКР3)6-83 + Щ313(4УКР3)6-81
Шифр НБУВ: РА375664 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Дем'янець І.Й. 
Мистецька діяльність Андрія Гнатишина: автореф. дис. ... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / І.Й. Дем'янець ; Львів. нац. муз. акад. ім. М.В.Лисенка. — Л., 2009. — 20 с. — укp.

Висвітлено, що митець постає як універсальна особистість у різних жанрових контекстах. Встановлено, що творчий спадок А. Гнатишина у галузі релігійної та паралітургійної музики охоплює 23 богослужбових цикли (серед них - 15 "Служб Божих", 5 циклів інших відправ і 3 молебні), 42 зразки окремих літургічних піснеспівів і церковних пісень, велика кількість аранжувань й обробок пісень на церковні свята, дитячий релігійний репертуар, аранжування церковних пісень для камерного вокального ансамблю. Зазначено, що високохудожній рівень доробку та мистецької діяльності А. Гнатишина відіграли роль потужного імпульсу розвою не лише українського, але й світового хорового виконавства, збагативши його методи, палітру засобів виразності та накресливши перспективи глибшого осягнення національної автентики. Обгрунтовано, що А. Гнатишин підніс хорову культуру українських богослужінь у діаспорі, відновив її національну тотожність і увиразнив з-поміж національно-мистецьких традицій інших християнських країн.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4/8=УКР)6-81 Гнатишин А. + Щ314.1-73(4УКР)-83 Гнатишин А. + Щ314.1-73(4УКР)-685 +
Шифр НБУВ: РА369620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Калуцка Н.Б. 
Мистецька діяльність Олександра Кошиця в контексті музики ХХ сторіччя: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Н.Б. Калуцка ; НАН України. Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Рильського. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Вперше простежено культуротворчу роль митця на різних етапах розвитку в фундаментальних галузях українського мистецтва, проаналізовано його ініціативну артистичну практику. Проаналізовано доробок О.Кошиця в галузі хорових аранжувань фольклору, проведено його зіставлення з творами сучасників. Висвітлено унікальність мистецьких концепцій та техніки Кошицевих літургійних композицій, що грунтувались на принципах давнього монодійного співу й корелювали з фольклорною стилістикою. Відзначено, що творча діяльність О.Кошиця піднесла імідж української культури, зміцніла її засади.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4Укр)6-81Кошиць О. + Щ314.1-73(4Укр)6-83 Кошиць О.
Шифр НБУВ: РА316302 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Ярошенко І.В. 
Музично-просвітницька діяльність А.Кушніренка в контексті розвитку професійно-хорового виконавства на Буковині: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.01 / І.В. Ярошенко ; Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Розглянуто етапи розвитку професійного хорового виконавства на Буковині, починаючи з XIX до першої половини XX ст. Проаналізовано музично-просвітницьку діяльність представників буковинського краю. Значну увагу приділено творчості С.Воробкевича та його послідовників: П.Бажанського, Є.Мандичевського, Ч.Порумбеска. Розкрито особливості, які визначили характеристики професійного хорового виконавства на Буковині у радянський період, висвітлено діяльність Заслуженого Буковинського ансамблю пісні та танцю, а також охарактеризовано його роль у процесах відродження хорових традицій на буковинських землях. Розкрито особливості творчої, концертно-просвітницької діяльності А.Кушніренка у контексті становлення професійного диригентсько-хорового мистецтва, охарактеризовано композиторську творчість відомого митця.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1-73(4УКР337) + Щ313(4УКР)6-81 Кушніренко А. +
Шифр НБУВ: РА340342

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Селезнева Н.О. 
Професіоналізм хормейстера. Психологічний та культурно-історичний аспекти: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Н.О. Селезнева ; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. — О., 2004. — 16 с. — укp.

Розглянуто комплекс властивостей хормейстера (хорового диригента, керівника хору), що становить основу його професійної діяльності. Запропоновано визначення термінів "хормейстерський професіоналізм" і "дилетантизм". На підставі психологічної теорії діяльності та готовності до неї виявлено та охарактеризовано окремі психологічні чинники хормейстерського професіоналізму (зокрема, здібності, компетенцію, мотивацію особистості). Визначено комплекс інваріантних (в контексті історико-культурного розвитку) функцій хормейстра та запропоновано відповідну історичну типологію хормейстерського професіоналізму (корифей, доместик, регент, диригент, художній керівник). Висвітлено характер хормейстерського професіоналізму в сьогоденній Україні, визначено потреби та актуальні проблеми системи сучасної спеціальної музичної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1-73(4УКР)-83 + Ю945.442 +
Шифр НБУВ: РА328799

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Релігія   
12.

Руденко Л.Г. 
Роль Києво-Могилянської та Духовної академій у розвитку хорового мистецтва України (за матеріалами їх нотозбірні): автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Л.Г. Руденко ; НАН України, Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Вперше в українському музикознавстві проведено дослідження нотної бібліотеки хору Київської духовної академії (КДА) як культурного об'єкта, в якому відображено особливості творчої практики академічного хору та розвиток церковної музики в Україні у другій половині XVII - на початку XX ст. Комплексно досліджено історію формування та функціонування нотної бібліотеки хору КДА як важливої складової національної духовно-музичної спадщини. Проведено комплексний дежерелознавчий і бібліографічний аналіз рукописів і друкованих видань з нотної бібліотеки хору. За матеріалами нотозбірні визначено репертуар академічного хору кінця XIX - початку XX ст. Встановлено невідомі раніше імена учасників хору (90 імен), складено зведений список хористів. До наукового та виконавського обігу введено невідомі та маловідомі нотні документи, які дозволяють розширити уявлення про розвиток хорового мистецтва в Україні у XVII - на початку XX ст. Створено базу даних "Нотна бібліотека хору КДА". На підставі вивчення документальних свідчень, що містяться у нотозбірні, висвітлено ідейно-патріотичну позицію регентів академічного хору щодо збереження духовно-музичної спадщини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Э372.27-677.4 + Щ314.1-73(4УКР)-68 я 179 Н
Шифр НБУВ: РА370538 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Цуранова О.О. 
С.В. Смоленський та новий напрям у російській духовній музиці кінця XIX - початку XX століть: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / О.О. Цуранова ; Харк. держ. ун-т мистец. ім. І.П.Котляревського. — Х., 2009. — 19 с. — укp.

Уперше у вітчизняному музикознавстві аргументовано вирішено питання про історичну роль і місце С. Смоленського в новому напрямі в російській духовній музиці. Проаналізовано всі доступні перекладення в оригінальний твір композитора, призначені для церковно-співочого виконання. На основі дослідницьких праць С. Смоленського-медієвіста узагальнено створену ним нову концепцію вітчизняного богослужбового музичного мистецтва. На підставі результатів вивчення документальних і наукових джерел виявлено головні характеристики виконавської та просвітницької діяльності вченого-музиканта. Визначено принципи педагогічної реформи С. Смоленського, проведеної ним у Московському Синодальному училищі церковного співу. Запропоновано наукові положення у контексті розвитку російської медієвістики та композиторської творчості у галузі культової музики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31г(4РОС)5д Смоленський С. + Щ314.1-73(4РОС)5=83 Смоленський С. + Щ313(4РОС)3-44 +
Шифр НБУВ: РА364424

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Скопцова О.М. 
Становлення та особливості розвитку народного хорового виконавства в Україні (кінець ХІХ - ХХ століття): Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.01 / О.М. Скопцова ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Проведено дослідження народного хорового мистецтва у контексті історичних і соціокультурних процесів в Україні. Розкрито особливості та національні стилістичні ознаки народного хорового виконавства, запропоновано його класифікацію за формами і художньо-структурними типами. Розроблено критерії виконавського професіоналізму. Розглянуто характерні ознаки народного хору, ансамблю пісні та танцю, театру пісні та танцю, фольклорного ансамблю. Виявлено особливості народної виконавської манери як важливої складової народного хорового мистецтва. Розкрито суть основних понять і термінів. Виявлено культурно-історичні витоки народного хорового виконавства. Проаналізовано діяльність аматорських народних хорових колективів як передумови становлення професійного народного хорового мистецтва. Узагальнено мистецький досвід ранніх професійних хорових колективів і, зокрема Державного українського народного хору. Визначено роль Г.Верьовки у розвитку професійного народного хорового мистецтва. Здійснено аналіз творчості професійних народних хорових колективів у загальному контексті розвитку української хорової культури та композиторської творчості другої половини XX ст. Виявлено провідні тенденції розвитку даного мистецтва на початку XXI ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1-73(4УКР)6 +
Шифр НБУВ: РА340826

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Шатова І.О. 
Стильові основи Одеської хорової школи: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / І.О. Шатова ; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. — О., 2005. — 16 с. — укp.

Уперше запропоновано розгорнуту музикознавчу оцінку діяльності Одеської хорової школи як історичного феномена, а також на сучасному етапі. Здійснено узагальнення всіх сторін творчої діяльності засновника Одеської хорової школи К.К.Пігрова як теоретика хорового мистецтва, новатора, видатного хормейстера-виконавця, педагога, а також церковного регента. Висвітлено методи створення ним хорової школи на основі двох традицій: церковної та світської. Зроблено музикознавчу спробу створення "теорії історії" духовної хорової музики на сучасному етапі та відповідного термінологічного апарату. Теоретично обгрунтовано єдину модель духовної хорової традиції як історичної передумови виконавського стилю хорової музики. Розглянуто питання про необхідність системного підходу до проблем хорового виконавства. Вивчено своєрідну антиномію історичне - індивідуальне для визначення категоріального статусу поняття "виконавський стиль хорової музики".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1-73(4УКР)6-83 Пігров К. + Щ314.1-73(4УКР-2Оде)6-2 +
Шифр НБУВ: РА340912

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Міхно 
Феномен П.Н.Толстякова в контексті української музичної культури ХХ сторіччя: автореф. дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.01 / Вікторія Михайлівна Міхно ; Харківська держ. академія культури. — Х., 2007. — 22 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)6-81 Толстяков П. + Щ314.1-73(4УКР)-83 Толстяков П.
Шифр НБУВ: РА359325

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Ковалик П.А. 
Хорове виконавство як феномен творчої взаємодії (з досвіду Київської хорової школи): Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / П.А. Ковалик ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2002. — 18 с. — укp.

Розглянуто хорову спадщину як складову регіонального функціонування виконавсько-хорової справи. Досліджено головні тенденції становлення та розвитку українського хорового виконавства у ХХ ст. Розкрито типологічні ознаки школи (усталені механізми спадкоємності та наступності, творчості та навчання, нормативності та новаторства) та їх уособлення у конкретному досвіді. Обговорено роль історичного досвіду у формуванні хорової освіти, механізми та фактори її переходу від аматорського до професійного статусу. Запропоновано двопланову методику вивчення даного музичного явища: історико-культурологічну, що включає соціально-політичні та музично-естетичні контексти формування школи та художньо-професійну, яка передбачає заглиблення у мікросвіт творчої спрямованості та взаємодії суб'єктів хорової діяльності. Визначено складові майстерності хорового виконавства представників Київської школи. Розглянуто засоби взаємодії дирегента з хоровим колективом, педагога з учнем у класі хорового дирегування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1-73(4УКР-2К)5-2 +
Шифр НБУВ: РА321900

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Бермес І.Л. 
Хорове життя Дрогобиччини першої половини ХХ ст. в контексті духовного розвитку Галичини: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / І.Л. Бермес ; НАН України. Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Визначено історичні передумови організації та становлення хорового життя на Дрогобиччині у порівнянні з діяльністю хорових гуртків Львова, Перемишля у першій половині XX ст. Висвітлено специфіку музично-освітнього процесу, концертного життя. Проаналізовано репертуар хорових колективів, установлено персоналії музично-громадських діячів краю. Віднайдено архівні матеріали, нові наукові дані про діяльність співочих товариств, хорових гуртків освітніх установ та культурно-просвітницьких товариств, з використанням яких відтворено процеси зазначеної ланки культурно-мистецького буття Дрогобиччини, визначено їх місце та роль у розвитку хорової культури України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1-73(4УКР331)61-68 +
Шифр НБУВ: РА341117

Рубрики:

      
19.

Римар Р.С. 
Хорове мистецтво Хмельниччини в контексті історичного процесу (друга половина XIX - початок XXI ст.): автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 26.00.01 / Р.С. Римар ; Львів. нац. муз. акад. ім. М.В.Лисенка. — Л., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено основні етапи становлення та розвитку хорової культури Хмельниччини - центральної частини подільського краю, розкрито роль аматорських співочих товариств, хорів навчальних закладів, церковних осередків і професійних колективів у даному процесі у другій половині XIX - на початку XXI ст. Проаналізовано шляхи становлення хорового виконавства, освіти, гастрольно-концертного життя. Простежено трансформацію репертуару хорових колективів Хмельниччини, розглянуто особливості їх формування та функціонування. Визначено основні напрями та чинники розвитку музично-хорової культури регіону, показано роль духовних, аматорських і просвітницьких організацій ((зокрема, "Просвіти"), а також професійних навчальних закладів у даному процесі. Зроблено оцінку культурно-мистецьких здобутків хорових колективів подільського краю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1-73(4УКР-4ХМЕ)53 +
Шифр НБУВ: РА356054

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського