Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (69)Книжкові видання та компакт-диски (94)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ314-7 р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
1.

Чжан Ї. 
Вокально-педагогічна творчість, як передумова виконавської діяльності співака: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Ї. Чжан ; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. — О., 2006. — 16 с. — укp.

Розкрито проблему вокально-педагогічної творчості професійного співака з позицій психолого-педагогічного та мистецтвознавчого аспектів. Проаналізовано сутність та специфіку вокально-виконавської та вокально-педагогічної творчості, їх взаємозумовленість та взаємозалежність. На основі порівняльного аналізу вокальної культури двох країн (України та Китаю) розроблено технологію, методичні принципи та практичні прийоми формування вокально-виконавських навичок у класі соціального співу. Розроблено модель творення вокально-виконавського образу, як основи підготовки студента до вокально-виконавської творчості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-7 р + Щ314-73(4УКР) + Щ314-73(5КИТ) +
Шифр НБУВ: РА341588

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Панченко Г.П. 
Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики в процесі вокальної підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г.П. Панченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу психолого-педагогічної, музикознавчої, методичної літератури вивчено стан проблеми у педагогічній теорії та практиці. Розкрито суть поняття "творчі здібності". Розкрито педагогічні можливості вокальної імпровізації та тембрового варіювання. Визначено критерії та показники розвиненості творчих здібностей майбутніх учителів музики у процесі вокальної підготовки. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено авторську методику розвитку творчих здібностей вчителя у процесі вокальної підготовки з використанням комплексу творчих методів, а саме: емоційно-усвідомленого інтонування, мелодекламації текстів, емоційного самонастроювання, перевтілення, пошуку виразних мовних інтонацій, ритмічного та тембрового варіювання, вокальної імпровізації. Розроблено спецкурс "Розвиток творчих здібностей у процесі вокальної підготовки" та відповідні методичні рекомендації для студентів, магістрантів зі спеціальності "Вокал" (академічний, естрадно-джазовий), вчителів музики загальноосвітніх шкіл). Виявлено значущість та практичну цінність результатів дослідження. З'ясовано перспективи подальшої розробки даної проблематики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-7 р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА356140

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Матвєєва О.В. 
Методика формування вокально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О.В. Матвєєва ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми формування вокально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики. Даний феномен розглянуто як здатність до виразної, безпомилкової та технічно досконалої інтерпретації вокальних творів за звичних і емоціогенних умов. Визначено критерії, показники та рівні сформованості вокально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики. Виявлено інноваційні методи та прийоми роботи над вокальними творами, які сприяють досягненню безпомилкового співу студентів під час аудиторної форми звітності й подоланню негативного впливу емоційно-стресових факторів сценічних репетицій і прилюдних виступів на результативність їх діяльності. Розроблено й експериментально перевірено методику цілеспрямованого чотирьохфазного формування вокально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики засобами опосередкованої регуляції їх емоційного стану. Визначено педагогічні умови її реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-7 р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА370730 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Гавриленко Л. М. 
Методика формування основ вокальної культури молодших школярів у школах мистецтв: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. М. Гавриленко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність поняття "основи вокальної культури" та визначено його структурні компоненти: організаційно-мотиваційний, когнітивно-інформаційний, оцінювально-слуховий, усвідомлено-дієвий, виконавсько-творчий. Визначено критерії, показники та рівні формування основ вокальної культури молодших школярів у закладах початкової спеціалізованої мистецької освіти, у склад яких входять школи мистецтв. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику та її педагогічні умови формування основ вокальної культури молодших школярів. Доведено важливість одержаних результатів для подальшого впровадження в систему початкової спеціалізованої позашкільної освіти та шкіл різного типу навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-7 р(4УКР)2-3
Шифр НБУВ: РА369543 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Ткачук А.О. 
Методика формування художньо-образного мислення студентів у процесі вокального навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / А.О. Ткачук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Наведено результати першого комплексного дослідження процесу формування художньо-образного мислення студентів-вокалістів через впровадження спеціальної методики. Розглянуто психолого-педагогічні особливості творчої активності майбутніх співаків. Вивчено реальні педагогічні умови вокального навчання, серед яких має домінувати принцип індивідуального підходу, поєднаний з діагностикою особистості та використанням контрольних завдань творчого характеру. Зазначено, що структура даного феномена включає поєднання мотиваційного, когнітивного та творчого компонентів. Розроблено педагогічну технологію тьюторського супроводу, а також науково обгрунтовано й експериментально перевірено методичну модель процесу формування художньо-образного мислення студентів у процесі вокального навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-7 р(4УКР)3-3 + Ю935.131.3
Шифр НБУВ: РА370208 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Грищенко Ю. В. 
Розвиток професійної вокальної освіти в Україні (кінець XIX - початок XX ст.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. В. Грищенко ; НАПН України ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2011. — 22 с. — укp.

Визначено суспільно-політичні та соціально-культурні чинники та передумови становлення та розвитку вокальної освіти в Україні досліджуваного періоду. Розкрито зміст, форми та методи вокальної освіти у навчальних закладах різних рівнів і типів, визначено й науково узагальнено прогресивний історичний педагогічний досвід, висвітлено перспективи його використання на сучасному етапі розвитку національної освіти. До наукового обігу введено архівні матеріали, урядові документи, які досить повно відтворюють історичні умови й основні етапи становлення професійної вокальної освіти, охарактеризовано педагогічні ідеї видатних діячів культури та мистецтва досліджуваного періоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-7 р(4УКР)53/61 + Щ314.1-7 р(4УКР)
Шифр НБУВ: РА383887 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Ярова М. В. 
Становлення і розвиток співацької освіти на Поділлі (кінець XIX - початок XX століть): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / М. В. Ярова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Проведено науковий аналіз процесу становлення й особливостей розвитку музичної освіти у навчальних закладах регіону, її взаємозв'язку з місцевими просвітницькими організаціями. Досліджено історичні передумови формування співацької освіти на Поділлі, які пов'язані з системою церковно-духовних закладів, розкрито музично-педагогічну діяльність відомих і маловідомих в Україні педагогів-музикантів, викладачів співу. Проаналізовано зміст навчально-виховного процесу з вокально-хорової підготовки фахівців у навчальних зкладах, шляхи професіоналізації педагогічних кадрів. Узагальнено здобутки у співацькій освіті, історико-педагогічний досвід та визначено перспективні шляхи їх застосування в сучасній педагогічній практиці України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-7 р(4УКР-9ПОД) + Щ314-73(4УКР-9ПОД)61
Шифр НБУВ: РА380034 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Економова Е.К. 
Сумісна діяльність співака і концертмейстера у професійній підготовці студента-вокаліста: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Е.К. Економова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2002. — 20 с. — укp.

Розроблено модель професійної підготовки студентів-вокалістів до сумісної діяльность і з концертмейстером. Науково обгрунтовано суть і структуру понять "співтворчість" і "навчальна співтворчість". Запропоновано та апробовано методику діагностики рівнів розвитку ансамблевих якостей студентів-вокалістів у процесі сумісної професійної діяльності з концертметйстером. Впроваджено та апробовано методику формування співтворчості між студентом даного фаху і концертмейстером у ході їх педагогічної та виконавської взаємодії та модель професійної підготовки студентів-вокалістів до цієї діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-7 р(4УКР)32-3
Шифр НБУВ: РА321692

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського