Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Щ314-7 р$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
| | | | |
1. |
Чжан Ї. Вокально-педагогічна творчість, як передумова виконавської діяльності співака: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Ї. Чжан ; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. — О., 2006. — 16 с. — укp.Розкрито проблему вокально-педагогічної творчості професійного співака з позицій психолого-педагогічного та мистецтвознавчого аспектів. Проаналізовано сутність та специфіку вокально-виконавської та вокально-педагогічної творчості, їх взаємозумовленість та взаємозалежність. На основі порівняльного аналізу вокальної культури двох країн (України та Китаю) розроблено технологію, методичні принципи та практичні прийоми формування вокально-виконавських навичок у класі соціального співу. Розроблено модель творення вокально-виконавського образу, як основи підготовки студента до вокально-виконавської творчості. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-7 р + Щ314-73(4УКР) + Щ314-73(5КИТ) + Шифр НБУВ: РА341588
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
2. |
Панченко Г.П. Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики в процесі вокальної підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г.П. Панченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.На підставі аналізу психолого-педагогічної, музикознавчої, методичної літератури вивчено стан проблеми у педагогічній теорії та практиці. Розкрито суть поняття "творчі здібності". Розкрито педагогічні можливості вокальної імпровізації та тембрового варіювання. Визначено критерії та показники розвиненості творчих здібностей майбутніх учителів музики у процесі вокальної підготовки. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено авторську методику розвитку творчих здібностей вчителя у процесі вокальної підготовки з використанням комплексу творчих методів, а саме: емоційно-усвідомленого інтонування, мелодекламації текстів, емоційного самонастроювання, перевтілення, пошуку виразних мовних інтонацій, ритмічного та тембрового варіювання, вокальної імпровізації. Розроблено спецкурс "Розвиток творчих здібностей у процесі вокальної підготовки" та відповідні методичні рекомендації для студентів, магістрантів зі спеціальності "Вокал" (академічний, естрадно-джазовий), вчителів музики загальноосвітніх шкіл). Виявлено значущість та практичну цінність результатів дослідження. З'ясовано перспективи подальшої розробки даної проблематики. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-7 р(4УКР)3-3 + Шифр НБУВ: РА356140
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
3. |
Матвєєва О.В. Методика формування вокально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О.В. Матвєєва ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.Досліджено проблеми формування вокально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики. Даний феномен розглянуто як здатність до виразної, безпомилкової та технічно досконалої інтерпретації вокальних творів за звичних і емоціогенних умов. Визначено критерії, показники та рівні сформованості вокально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики. Виявлено інноваційні методи та прийоми роботи над вокальними творами, які сприяють досягненню безпомилкового співу студентів під час аудиторної форми звітності й подоланню негативного впливу емоційно-стресових факторів сценічних репетицій і прилюдних виступів на результативність їх діяльності. Розроблено й експериментально перевірено методику цілеспрямованого чотирьохфазного формування вокально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики засобами опосередкованої регуляції їх емоційного стану. Визначено педагогічні умови її реалізації. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-7 р(4УКР)3 Шифр НБУВ: РА370730 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
4. |
Гавриленко Л. М. Методика формування основ вокальної культури молодших школярів у школах мистецтв: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. М. Гавриленко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.Розкрито сутність поняття "основи вокальної культури" та визначено його структурні компоненти: організаційно-мотиваційний, когнітивно-інформаційний, оцінювально-слуховий, усвідомлено-дієвий, виконавсько-творчий. Визначено критерії, показники та рівні формування основ вокальної культури молодших школярів у закладах початкової спеціалізованої мистецької освіти, у склад яких входять школи мистецтв. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику та її педагогічні умови формування основ вокальної культури молодших школярів. Доведено важливість одержаних результатів для подальшого впровадження в систему початкової спеціалізованої позашкільної освіти та шкіл різного типу навчання. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-7 р(4УКР)2-3 Шифр НБУВ: РА369543 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
5. |
Ткачук А.О. Методика формування художньо-образного мислення студентів у процесі вокального навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / А.О. Ткачук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 21 с. — укp.Наведено результати першого комплексного дослідження процесу формування художньо-образного мислення студентів-вокалістів через впровадження спеціальної методики. Розглянуто психолого-педагогічні особливості творчої активності майбутніх співаків. Вивчено реальні педагогічні умови вокального навчання, серед яких має домінувати принцип індивідуального підходу, поєднаний з діагностикою особистості та використанням контрольних завдань творчого характеру. Зазначено, що структура даного феномена включає поєднання мотиваційного, когнітивного та творчого компонентів. Розроблено педагогічну технологію тьюторського супроводу, а також науково обгрунтовано й експериментально перевірено методичну модель процесу формування художньо-образного мислення студентів у процесі вокального навчання. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-7 р(4УКР)3-3 + Ю935.131.3 Шифр НБУВ: РА370208 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
6. |
Грищенко Ю. В. Розвиток професійної вокальної освіти в Україні (кінець XIX - початок XX ст.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. В. Грищенко ; НАПН України ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2011. — 22 с. — укp.Визначено суспільно-політичні та соціально-культурні чинники та передумови становлення та розвитку вокальної освіти в Україні досліджуваного періоду. Розкрито зміст, форми та методи вокальної освіти у навчальних закладах різних рівнів і типів, визначено й науково узагальнено прогресивний історичний педагогічний досвід, висвітлено перспективи його використання на сучасному етапі розвитку національної освіти. До наукового обігу введено архівні матеріали, урядові документи, які досить повно відтворюють історичні умови й основні етапи становлення професійної вокальної освіти, охарактеризовано педагогічні ідеї видатних діячів культури та мистецтва досліджуваного періоду. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-7 р(4УКР)53/61 + Щ314.1-7 р(4УКР) Шифр НБУВ: РА383887 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
7. |
Ярова М. В. Становлення і розвиток співацької освіти на Поділлі (кінець XIX - початок XX століть): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / М. В. Ярова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с. — укp.Проведено науковий аналіз процесу становлення й особливостей розвитку музичної освіти у навчальних закладах регіону, її взаємозв'язку з місцевими просвітницькими організаціями. Досліджено історичні передумови формування співацької освіти на Поділлі, які пов'язані з системою церковно-духовних закладів, розкрито музично-педагогічну діяльність відомих і маловідомих в Україні педагогів-музикантів, викладачів співу. Проаналізовано зміст навчально-виховного процесу з вокально-хорової підготовки фахівців у навчальних зкладах, шляхи професіоналізації педагогічних кадрів. Узагальнено здобутки у співацькій освіті, історико-педагогічний досвід та визначено перспективні шляхи їх застосування в сучасній педагогічній практиці України. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-7 р(4УКР-9ПОД) + Щ314-73(4УКР-9ПОД)61 Шифр НБУВ: РА380034 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
8. |
Економова Е.К. Сумісна діяльність співака і концертмейстера у професійній підготовці студента-вокаліста: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Е.К. Економова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2002. — 20 с. — укp.Розроблено модель професійної підготовки студентів-вокалістів до сумісної діяльность і з концертмейстером. Науково обгрунтовано суть і структуру понять "співтворчість" і "навчальна співтворчість". Запропоновано та апробовано методику діагностики рівнів розвитку ансамблевих якостей студентів-вокалістів у процесі сумісної професійної діяльності з концертметйстером. Впроваджено та апробовано методику формування співтворчості між студентом даного фаху і концертмейстером у ході їх педагогічної та виконавської взаємодії та модель професійної підготовки студентів-вокалістів до цієї діяльності. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-7 р(4УКР)32-3 Шифр НБУВ: РА321692
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|