Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ310.57$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Дейнега В.М. 
Перекладення як процес переосмислення засобів оркестрової виразності: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / В.М. Дейнега ; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. — О., 2006. — 20 с. — укp.

Зроблено спробу скласти цілісну картину розгортання процесу оркестровки як перекладення музичного твору від окремих музичних знаків та знакових комплексів до виявлення глибинного художнього змісту твору у контексті загальносвітових художніх цінностей. Досліджено закономірності та запропоновано ідею щодо логічних взаємозв'язків і засобів оркестровки, що функціонують на практичному та теоретичному рівнях. Проблему перекладення й оркестровки розглянуто у певних аспектах, а саме: специфіки індивідуально-творчої діяльності, засобів виявлення музичного змісту, методики пізнання типу мислення, втілення особистих якостей творчого потенціалу та професіоналізму перекладача. Визначено принцип "інтонаційного моделювання", що узагальнює здатність мислення відображати ступінь тембрових відчуттів і відтворення певного емоційного стану, а також функцію нотно-знакової фіксації у системі тембрових співвідношень від окремого епізоду до загальної картини розвитку тембрової драматургії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.57 + Щ310.713.2 +
Шифр НБУВ: РА341673

Рубрики:

      
2.

Варнавська Л. І. 
Формування готовності майбутніх учителів музики до аранжування музичних творів засобами комп'ютерних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. І. Варнавська ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2010. — 20 с. — укp.

Вперше обгрунтовано та впроваджено в навчальний процес ВНЗ структурну модель формування готовності майбутніх вчителів музики до аранжування музичних творів засобами комп'ютерних технологій, яка включає педагогічні принципи й умови, структурні компоненти готовності, систему спецкурсів. Визначено структурні компоненти зазначеної готовності, критерії, показники та рівні готовності майбутніх учителів музики до аранжування музичних творів засобами комп'ютерних технологій, що уможливлюють критичне оцінювання ступеня підготовки студентів до професійної діяльності в сучасній комп'ютерній освіті. Удосконалено процес професійної підготовки майбутніх учителів музики з використанням новітніх технологій, зокрема комп'ютерних.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31Р(4УКР)31-3 + Щ310.57Р + Щ310.69
Шифр НБУВ: РА374651 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського