Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (63)Реферативна база даних (2919)Книжкові видання та компакт-диски (2601)Журнали та продовжувані видання (657)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш12$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 228
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Островський Д.О. 
Аксіологічний аспект історизмів як перекладознавча проблема (на матеріалі українських, російських і німецьких текстів малого формату): автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.16 / Д.О. Островський ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Розкрито сутність понять "історичний символ" та "історичний лінгвоконцепт" в аспекті їх функціонування у комунікативно-ціннісному просторі вихідного тексту (ВТ). Розглянуто їх семантичні, функціональні, структурні ознаки. На базі спеціальної системи методик дані поняття виявлено у ВТ і розкрито їх значення. Для передачі значень названих історизмів у перекладному тексті (ПТ) розроблено систему перекладацьких трансформацій. Адекватність сприйняття значень історизмів у ПТ перевірено за допомогою порівняльно-типологічної методики. Встановлено, що найчастіше історичні реалії перекладаються за допомогою лексичних трансформацій, засобами передачі історичних символів є лексико-семантичні та структурні трансформації. Виявлено, що історичні концепти вербалізуються у ПТ за допомогою структурних трансформацій. Доведено, що структурні трансформації найбільш адекватно передають оцінність і символічність історизмів у ПТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-77 +
Шифр НБУВ: РА335257

Рубрики:

      
2.

Кантур К. О. 
Антропосемічні евфемізми та їх функціонально-прагматичні особливості (на матеріалі англійської, французької, української та російської мов): автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15 / К. О. Кантур ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 21 с. — укp.

Вперше визначено й охарактеризовано чинники, які сприяють активній евфемізації за конкретних комунікативних умов, а також проаналізовано лінгвосемантичні механізми евфемістичних трансформацій, що дозволяє встановити кореляційні зв'язки між евфемізмом та його антецедентом у лексико-граматичному та концептуальному аспекті. Розроблено критерії визначення статусу евфемізму, а також критерії відмежування евфемії від криптолалії, дисфемії та дезінформації. Виокремлено принципи комплексної таксономії евфемізмів на прикладі антропосемічної лінгвоконцептуальної сфери, які можуть слугувати основою синоптичних схем за вивчення евфемізмів інших лінгвоконцептуальних сфер. Поглиблено теоретичні основи для складання лексикографічних евфемістичних довідників у французькій, українській та російській мовах, які словниками такого типу ще не забезпечені.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-31
Шифр НБУВ: РА382376 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Марчук У.Б. 
Асоціативний потенціал лінгвокультурних концептів у різносистемних мовах: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.15 / У.Б. Марчук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т філології. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проведено міжмовний порівняльний аналіз асоціативних полів конкретних "жінка", "мати", "дім" і абстрактних "батьківщина", "воля", "свобода" лінгвокультурних концептів з метою дослідження їх асоціативного потенціалу, розмежування універсального та лінгвокультурного маркованого в їх структурі на матеріалі англійської, французької, польської та української мов. Проведено асоціативний експеримент серед чотирьох національно-мовних груп реципієнтів, студетів м. Ель-Пасо (США, штат Техас), Парижа (Франція), Варшави (Польща) та Києва (Україна) загальною кількістю близько 1 000-и осіб. Проаналізовано особливості асоціативного вираження концептів "жінка", "мати", "дім", "батьківщина", "воля" та "свобода" в американській, французькій, польській та українській лінгвокультурах. Запропоновано нову модель концептуального аналізу, яка скадається з певних етапів, а саме: розгляду дефініцій концепту, його значеннєвості на мовному рівні, когнітивного й асоціативного аналізу паремій, виявлення асоціативного потенціалу у сучасному мовомисленні (на підставі асоціативного експерименту). Введено нову класифікацію асоціативних реакцій шляхом виокремлення у структурі асоціативного поля семантичного гештальту, що відтворює типову для національної культури модель референта, яка відповідає стимулу в оточуючій реальності носія даної мови. Розроблено комплексне визначення асоціативного потенціалу концепту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-315.5 +
Шифр НБУВ: РА364835

Рубрики:

      
4.

Волошинова Л.В. 
Аудіовізуальні мистецтва в системі професійної мовної підготовки майбутнього фахівця у сфері міжнародних відносин: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Волошинова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Уперше визначено місце аудіовізуальних мистецтв у вітчизняній практиці професійної мовної підготовки студентів вищих навчальних закладів. Розроблено та теоретично обгрунтовано модель використання їх художньо-естетичного, виховного, інформаційного та освітнього потенціалу в системі підготовки студентів-міжнародників. Запропоновано концепцію авторських телевізійних програм. Значну увагу приділено методичному забезпеченню застосування дидактичних і автентичних аудіовізуальних документів у процесі професійної мовної підготовки. Розвинуто принцип наочності як ефективного засобу навчання мови для спеціальних цілей, зокрема у професійній діяльності дипломатів. Досліджено питання вдосконалення процесу аналітичного спілкування студентів з екраном як професійної якості майбутнього фахівця в сфері міжнародних відносин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.2 +
Шифр НБУВ: РА328629

Рубрики:

      
5.

Карпова К.С. 
Вербалізація національно-специфічних концептів американського суспільства XX - початку XXI ст.: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / К.С. Карпова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Вивчено мовну картину сучасного американського суспільства, визначено її особливості, сформовані під впливом національної культури, етнічної свідомості, менталітету нації з урахуванням соціокультурної варіативності англійської мови. Наукове дослідження виконано з використанням когнітивного, лінгвокультурологічного, етнолінгвістичного й аксіологічного підходів сучасної лінгвістики. Розглянуто засоби вербалізації національно-специфічних концептів і цінностей американської мовної картини світу , в яких відображено своєрідність національного характеру, менталітету, способу життя американської спільноти, а також найважливіші суспільно-політичні й економічні процеси, що відбувалися в США у XX - на початку XXI ст. і докорінно вплинули на подальший розвиток країни та формування глобального іміджу США як світової супердержави. Досліджено прецедентні імена (Martin Luther King Jr., Elvis Presley, Marilyn Monroe, Bill Gates, Donald Trump), що мають символьні характеристики в американській культурі XX - початку XXI ст., розглянуто особливості їх функціонування в комунікативному просторі США. Виявлено лексичні одиниці, усталені словосполучення, оказіоналізми, ідіоми, паремії, що відображають культурно-історичні та суспільно-політичні концепти американського суспільства. Проаналізовано особливості відображення в лексиці та фразеології сучасної англійської мови домінантних американських цінностей. Досліджено вербальну репрезентацію типових рис національного характеру американців в сучасній англійській мові.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш121(7СПО) + Ш143.21-013 +
Шифр НБУВ: РА357662

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Павловська Л. О. 
Вербальні формули побажань у різноструктурних мовах: прагмасемантичний і лінгвокультурологічний аспекти: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.17 / Л. О. Павловська ; Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова. — К., 2009. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-33
Шифр НБУВ: РА369502 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Якубовська Л.П. 
Використання навчально-рольових ігор професійної спрямованості у процесі навчання іноземної мови майбутніх офіцерів-прикордонників: Автореф. дис... канд. психол. наук: 20.02.02 / Л.П. Якубовська ; Нац. акад. прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2002. — 18 с. — укp.

Досліджено педагогічні умови ефективного використання навчально-рольових ігор у підготовці майбутніх офіцерів-прикордонників до іншомовного спілкування в професійній діяльності. На основі теоретичного та дослідно-експериментального вивчення проблеми визначено структуру організації навчально-ігрової діяльності курсантів у процесі навчання їх іноземної мови. Розроблено типологію навчально-рольових ігор професійної спрямованості (тренувальні, ситуативні, професійно-діяльнісні, змагально-інструментальні). Обгрунтовано педагогічні умови їх ефективного використання в процесі вивчення курсантами іноземної мови. Розкрито специфічні особливості процесу навчання, в якому реалізується імітаційно-ігровий підхід. Визначено основні етапи підготовки та проведення навчально-рольових ігор, розглянуто їх багатофункціональний характер, вплив на мотивацію навчальної діяльності курсантів, їх пізнавальну активність та успішність засвоєння іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ц4,8(4Укр)397-33 + Ц4,8(4Укр)301
Шифр НБУВ: РА318003 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Вертегел В.Л. 
Виховання естетичного смаку в студентів вищих навчальних закладів МВС України засобами іноземних мов: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.Л. Вертегел ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено аналіз виховання естетичного смаку в студентів у аспекті його педагогічного визначення. Охарактеризовано стан розробленості проблеми цього виховання у філософській, культурологічній і психолого-педагогічній літературі. Висвітлено взаємозв'язок між мовою та мисленням. Розкрито основні сутнісні риси самостійної роботи студентів й інтерактивних методів навчання як головних у навчально-виховному процесі вищої школи. Визначено основні методологічні засади викладання іноземної мови у нефілологічному вищому навчальному закладі (ВНЗ), а також педагогічні умови виховання естетичного смаку засобами іноземних мов. Проаналізовано специфіку даного виховання у студентів ВНЗ МВС України. Досліджено й обгрунтовано педагогічні умови з метою його реалізації у даних студентів засобами іноземних мов за експериментального навчання. Наведено рекомендації щодо їх впровадження до практики, зокрема стосовно впровадження варіативних форм і методів навчання іноземним мовам, з застосуванням естетично спрямованого навчального матеріалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355 + Ю811.17 + Ш12-913-2 +
Шифр НБУВ: РА355378

Рубрики:

      
9.

Білас Л.М. 
Виховання національної самосвідомості старшокласників у процесі вивчення іноземної мови: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.М. Білас ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему виховання національної самосвідомості старшокласників у процесі вивчення іноземної мови. Здійснено теоретичний аналіз поняття "національна самосвідомість" на міждисциплінарному рівні наукового знання. Систематизовано сучасні підходи щодо тлумачення сутності понять "нація" та "самосвідомість" як базових категорій національної самосвідомості. Розроблено критерії, показники та рівні сформованості даної якості з урахуванням специфіки її вияву у таких сферах: інформаційно-когнітивній, емоційно-чуттєвій та рефлексивній. Вперше розроблено модель виховання національної самосвідомості старшокласників у процесі вивчення іноземної мови як систему взаємопов'язаних компонентів: когнітивного (змістовно-інформаційного), технологічного, соціально-педагогічного (виховного), аксіологічного (емоційно-ціннісного). Доведено, що впровадження запропонованої моделі сприяє підвищенню рівня національної самосвідомості учнів старшого шкільного віку. Сформовано комплекс вимог щодо добору українознавчого компонента змісту з іноземної мови. Удосконалено форми, методи навчання та виховання національної самосвідомості старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ш12-912 +
Шифр НБУВ: РА341810

Рубрики:

      
10.

Чернявська С.М. 
Впровадження української мови в систему освіти 1923 - 1932 рр.: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / С.М. Чернявська ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2003. — 20 с. — укp.

Показано, що у досліджуваний період (1923 - 1932 рр.) партійний та державний апарат докладав значних зусиль для матеріально-технічної забезпеченості українізації освіти в УСРР, насамперед необхідними педагогічними кадрами та навчальною літературою, завдяки чому було досягнуто значних результатів, відбулися позитивні зрушення, які сприяли мовному та культурному зближенню різних верств українського населення, підвищенню їх освітнього рівня, були подолані деякі диспропорції в сфері етнічної політики. Зазначено, що найбільших успіхів радянська влада досягла у сфері шкільної освіти, організації шкільної справи та підготовки вчительських кадрів. Показано, що у зв'язку з політехнізацією освіти особливого значення набула діяльність технікумів, які в Радянській Україні були закладами вищої освіти. Відзначено, що ступінь українізації студентів, викладачів та відсоток етнічних українців серед тих, хто навчався, значною мірою залежали від фахової спрямованості навчальних закладів. На початку 1930-х рр. директивний характер та непослідовність запроваджених реформ і остаточна відмова від закріплення успіхів політики українізації призвели до негативних наслідків у сфері української освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш121(4УКР) + Т3(4УКР)61-7 +
Шифр НБУВ: РА326568

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Савойська 
Впровадження української мови як державної у сферу освіти України в 90-ті роки XX - поч. XXI ст.: історичний аспект (на матеріалах вищих навчальних закладів): автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Світлана Василівна Савойська ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)64-5 + Ш121(4УКР)1
Шифр НБУВ: РА352436

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Сергєєва О. Ю. 
Державна мовна політика в Україні: європейський контекст: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.01 / О. Ю. Сергєєва ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичні підходи до адаптації європейського досвіду вирішення мовних питань на регіональному рівні України, зокрема принципу додатковості, відповідно до якого рішення про застосування мови приймаються на рівні місцевого самоврядування в межах чинного законодавства. Обгрунтовано статутність додаткової мови, сутність якої полягає в державній підтримці розвитку мови як засобу комунікації у разі задоволення специфічних етнонаціональних потреб, коли вона не є мовою державних установ, у т.ч. в державних навчальних закладах і засобах масової інформації. Удосконалено підходи до утвердження української мови на державному та регіональному рівнях як інституту державності та засобу міжнаціонального спілкування. Запропоновано форми розширення сфери застосування української мови в регіонах шляхом запровадження сучасних технологій і механізмів реалізації державної мовної політики та вдосконалення чинного законодавства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш121(4) + Ф51(4УКР) в2:Ш + Ш121(4УКР)
Шифр НБУВ: РА381317 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Федусенко Ю.І. 
Дидактична гра як засіб навчання іноземних мов молодших школярів: автореф. дис... канд. пед. наук: 03.00.09 / Ю.І. Федусенко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано дидактичну доцільність застосування педагогічної технології дидактичної гри як ефективного засобу навчання іноземних мов учнів початкової школи. Досліжено суть дидактичної гри, її функції та принципи застосувння у навчальнмоу процесі. Визначено дидактичні умови, які забезпечують ефективність її реалізації у даному процесі. Такими умовами є організація навчальної співпрацію вчителя й учнів на підготовчому, діяльнісному та завершальному етапах дидактичної гри, доступність змісту гри за певних психологічних особливостей і вікових можливостей учнів початкової школи, їх навчального досвіду, з урахуванням потреб та інтересів; урізноманітнення видів дидактичної гри у навчальному процесі; застосування ігор, які стимулюють розвиток мотиваційної сфери та пізнавальної діяльності учнів, сприяють удосконаленню їх фізіологічних якостей і адаптації до шкільного соціуму; відповідність змісту дидактичної гри меті та завданням уроку. У процесі експериментального навчання підтверджено ефективність формування в учнів початкової школи іншомовної комунікативної компетенції з використанням дидактичних ігор за зазначених дидактичних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.46 + Ш12-911 +
Шифр НБУВ: РА363968

Рубрики:

      
14.

Желясков В. Я. 
Дидактичне забезпечення процесу навчання майбутніх перекладачів на засадах компетентнісного підходу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / В. Я. Желясков ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Досліджено сучасний стан та етапи розвитку ідей компетентнісного підходу в теорії навчання майбутніх перекладачів, конкретизовано сутність професійної компетентності майбутніх перекладачів як прикінцевого результату їх навчання на засадах цього підходу, узгоджено її структуру (у складі лінгвістичного, соціокультурного, соціально-психологічного, перекладацького й інформаційного компонентів). Виокремлено критерії (конгністивний, операціональний й особистісний), показники (системність і глибина професійних знань, мобільність і гнучкість професійних умінь, інтенсивність вияву професійно важливих якостей) та охарактеризовано рівні вияву даної компетентності (мінімальний, достатній та просунутий). Визначено дидактичні умови, на їх основі теоретично обгрунтовано модель навчання майбутніх перекладачів на засадах компетентнісного підходу, розроблено дидактичне забезпечення означеного процесу, апробовано його ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.377
Шифр НБУВ: РА380272 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Гембарук А.С. 
Дидактичне моделювання змісту навчання іноземної мови як загальноосвітнього предмета для педагогічних навчальних закладів I - II рівнів акредитації: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / А.С. Гембарук ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2005. — 19 с. — укp.

Визначено та обгрунтовано компоненти змісту навчання іноземної мови та принципи його конструювання. Проаналізовано сучасний стан організації навчання іноземної мови як загальноосвітнього предмета, визначено вихідний рівень володіння іноземною мовою студентів першого курсу, охарактеризовано чинну програму та підручники на предмет відповідності їх змісту сучасним вимогам освіти. Запропоновано дидактичну модель змісту навчання іноземної мови як загальноосвітнього предмета для педагогічних навчальних закладів І - ІІ рівнів акредитації. Доведено й обгрунтовано необхідність виділення двох компонентів моделі - корективного та основного курсів, визначено їх зміст на основі комунікативного орієнтованого підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912 +
Шифр НБУВ: РА340500

Рубрики:

      
16.

Яблонська Т.М. 
Дидактичні засади навчання іншомовного читання молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Т.М. Яблонська ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Установлено психолого-дидактичні засади процесу іншомовного читання молодшими школярами, з'ясовано особливості сприйняття й осмислення відповідної друкованої інформації учнями початкових класів. Проаналізовано методи навчання зазначеного читання у педагогічній теорії та практиці та зазначено щодо їх недостатньої ефективності. Визначено дидактичні принципи цього виду мовленнєвої діяльності на основі особистісно орієнтованої технології навчання, а також компоненти змісту навчання іншомовного читання на початковому етапі вивчення іноземної мови. Обгрунтовано необхідність виокремлення цих компонентів з самого процесу читання та із загально-дидактичної концепції змісту навчання іноземних мов. Визначено умови здобуття лінгвістичних знань, формування мовних навичок та розвитку рецептивно-репродуктивних мовленнєвих умінь у молодших школярів. Розроблено дидактичну модель навчання іншомовного читання, а також систему взаємопов'язаних послідовних дій учителя та учнів у дослідженому процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911.331 + Ч421.221.2 +
Шифр НБУВ: РА332536

Рубрики:

      
17.

Смирнова М.І. 
Дидактичні засади організації самостійної роботи з іноземної мови студентів вищих економічних навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.І. Смирнова ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Досліджено дидактичні засади організації самостійної роботи студентів (СРС) економічних спеціальностей під час вивчення іноземної мови. Визначено місце та роль самостійної роботи в навчальному процесі ВНЗ і під час вивчення іноземних мов. Розкрито сутність СРС, встановлено її види та форми під час вивчення іноземної мови студентами економічних спеціальностей на різних етапах професійної підготовки майбутніх фахівців з економіки. Виявлено педагогічні умови, що сприяють підвищенню ефективності організації СРС. Обгрунтовано доцільність впровадження дидактичної моделі, яка поєднує традиційні засоби організації СРС з комп'ютерними технологіями. Встановлено, що запропонована модель та дидактичний комплекс, створений для її реалізації, сприяють підвищенню ефективності організації СРС під час вивчення іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ш12-9 +
Шифр НБУВ: РА339703

Рубрики:

      
18.

Стиркіна Ю.С. 
Дидактичні засади підготовки майбутніх учителів іноземної мови до викладання інтегрованих курсів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю.С. Стиркіна ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Висвітлено методологічні, історико-теоретичні та методичні аспекти проблеми професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів іноземної мови до викладання інтегрованих курсів. Визначено умови ефективної підготовки: набуття достатнього рівня педагогічної компетентності; засвоєння необхідних лінгво-мистецьких знань, умінь і навичок; оволодіння елементарними художніми, музичними, драматичними техніками і відповідною іншомовною лексикою, а також операційним умінням інтегрувати іноземну мову з предметами мистецького циклу. Теоретично обгрунтовано необхідність внесення змін у програмовий зміст професійної підготовки майбутніх учетелів іноземної мови до викладання інтегрованих курсів. Розроблено модель підготовки майбутніх вчителів іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА317185 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Джава Н. А. 
Дидактичні засади реалізації особистісно-орієнтованого підходу у начанні іноземних мов учнів старшої школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Н. А. Джава ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано основні освітні тенденції вітчизняної та зарубіжної педагогіки. Побудовано модель реалізації особистісно-орієнтованого підходу в навчанні іноземних мов учнів старшої школи. Обгрунтовано її зміст і структуру, визначено послідовність проходження етапів моделювання навчального процесу. Експериментально перевірено ефективність даної дидактичної моделі як засобу інтенсифікації процесу та результату навчання іноземних мов. Доведено, що застосування даної моделі реалізації особистісно-орієнтованого підходу у навчанні іноземних мов є високоефективним. Розроблено рекомендації для вчителів щодо реалізації особистісно-орієнтованого підходу в навчанні іноземних мов учнів старшої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912
Шифр НБУВ: РА372378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Нечипорук 
Дидактичні засади структурування змісту навчального матеріалу з іноземної мови у процесі навчання учнів 5-7 класів загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Оксана Володимирівна Нечипорук ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912 + Ш143.21-912
Шифр НБУВ: РА359004

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського