1. |
Микитів О.Ю. Менеджмент видавничої справи в умовах глобалізації (на прикладі України): автореф. дис. ... канд. наук з соц. комунікацій: 27.00.06 / О.Ю. Микитів ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2010. — 16 с. — укp.На підставі дослідження використання базових понять зі сфери сучасних масових комунікацій, загальної теорії менеджменту й інформаційно-комунікаційного менеджменту проаналізовано проблеми та перспективи формування видавничої сфери новітньої України в контексті глобальних і регіональних впливів на становлення та розвиток національної інформаційної сфери. Розглянуто вітчизняну видавничу діяльність як об'єкт інформаційно-комунікаційного менеджменту, а менеджмент видавничої сфери як різновид інформаційно-комунікаційного менеджменту. Розкрито особливості та проблеми набуття й інституалізації статусу (національного, регіонального, локального), типології та функції мас-медіа за умов глобальних перетворень у контексті балансування між інтересами збуту й іміджу та функцій засобів масової комунікації в системі соціальних комунікацій українського суспільства. Визначено основні критерії суспільно-політичної, соціально-економічної та культурно-освітньої парадигми інформаційної політики України. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.4(4УКР)8 + Шифр НБУВ: РА370159 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|