Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (105)Книжкові видання та компакт-диски (100)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч518.1 р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Чорна Л.В. 
Особливості практичної підготовки майбутніх фахівців туристичної галузі в університетах США: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Чорна ; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. — Полтава, 2009. — 20 с. — укp.

Досліжено зміст і форми практичної підготовки майбутніх фахівців туристичної галузі в університетах США. Охарактеризовано основні етапи становлення та розвитку туристичної галузі та професійної освіти у туризмі. Проаналізовано особливості функціонування системи професійної підготовки майбутніх фахівців туристичної галузі за умов університетської освіти. Досліджено досвід оптимального поєднання теорії та практики в університетській освіті США. Розкрито особливості змісту практичної підготовки бакалаврів і магістрів на прикладі восьми американських університетів. Розкрито специфіку методів навчання, аудиторних і позааудиторних форм практичної підготовки майбутніх фахівців туристичної галузі. Наведено рекомендації щодо використання досвіду практичної підготоки майбутніх фахівців туристичної галузі США у контексті трансформації вітчизняної вищої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484.(7СПО)711 + Ч518.1 р31(7СПО) +
Шифр НБУВ: РА368161

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Федорченко В.К. 
Теоретичні та методичні засади підготовки фахівців для сфери туризму: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / В.К. Федорченко ; Ін-ут педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2004. — 43 с. — укp.

Досліджено особливості розвитку туризму в Україні, здійснено періодизацію та визначено основні тенденції у сфері підготовки фахівців для туристської галузі на різних історичних етапах. Запропоновано концепцію неперервної туристської освіти в Україні, розроблено її оригінальну ступеневу модель, встановлено відповідні стандарти та принципи їх реалізації. Виявлено необхідні організаційно-педагогічні умови підготовки фахівців для сфери туризму, а саме: забезпечення цілісного підходу щодо змісту освіти й професійної підготовки, врахування органічної єдності загальноосвітнього та професійного навчання, взаємозв'язку теорії та практики, встановлення партнерських відносин між сферами туристської освіти і професійної діяльності у даній галузі, реалізація принципу наступності у змісті й організаційних формах професійної підготовки фахівців для сфери туризму на всіх освітньо-кваліфікаційних рівнях, впровадження педагогічних технологій особистісно орієнтованої професійної підготовки спеціалістів. Розроблено науково-методичний комплекс для підготовки фахівців напряму "Туризм", визначено тенденції розвитку соціального партнерства на загальнодержавному, регіональному рівнях і на рівні навчального закладу, а також неперервної туристської освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.1 р30 +
Шифр НБУВ: РА332981

Рубрики:

      
3.

Сорокіна Г. О. 
Теорія і практика формування професійної готовності майбутніх фахівців у галузі туризму до екологічного виховання учнів: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Г. О. Сорокіна ; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". — Луганськ, 2011. — 44 с. — укp.

Розроблено концепцію й обгрунтовано педагогічну систему формування професійної готовності майбутніх фахівців з туризму до екологічного виховання учнів. Запропоновано технологію проведення геотурів з метою пізнання геологічного минулого рідного краю. Набули подальшого розвитку уявлення про туристичну освіту як необхідну умову екологічно безпечної діяльності; формування фахівців туристичної галузі як творчої особистості; критерії, показники та рівні оцінювання професійної готовності майбутніх фахівців галузі туризму до екологічного виховання учнів. Удосконалено форми та технології професійної підготовки фахівців туристичної галузі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.1 р + Ч421.352.27
Шифр НБУВ: РА384866 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Черезова М. В. 
Формування культури професійного спілкування майбутніх фахівців сфери туризму у навчально-виховному процесі коледжу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. В. Черезова ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Наведено результати вивчення особливостей підготовки майбутніх фахівців сфери туризму у ВНЗ I - II рівнів акредитації за сучасних умов неперервної професійної освіти. На підставі аналізу наукової літератури визначено сутність понять "культура професійного спілкування", "культура професійного спілкування екскурсовода". Розкрито структуру професійного спілкування фахівців сфери туризму на прикладі професії "екскурсовод". Визначено педагогічні умови формування культури професійного спілкування майбутніх фахівців сфери туризму у процесі професійного навчання, спрямованого на підсилення комунікативного компоненту освітнього процесу коледжу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.1 р
Шифр НБУВ: РА377251 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Брик Р. С. 
Формування професійної компетентності майбутніх працівників сфери туризму в професійно-технічних навчальних закладах засобами інформаційних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Р. С. Брик ; Київ. нац. авіац. ун-т. — К., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Обгрунтовано сукупність педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх працівників сфери туризму в ПТНЗ з використанням засобів інформаційних технологій (ІТ) (мотивація учнів до професійного зростання за умов інформатизації навчального процесу, систематичне застосування засобів ІТ у процесі вивчення різних дисциплін, професійне спрямування вивчення інформаційних дисциплін, навність умінь самостійного застосування засобів ІТ з використанням професійно-симулятивних ситуацій). Визначено комплекс взаємопов'язаних компонентів професійної компетентності майбутніх працівників сфери туризму: професійно-особистісний (мотиваційний), професійно-змістовний (базовий), професійно-діяльнісний (практичний). Розроблено та теоретично обгрунтовано модель формування професійної компетентності учнів ПТНЗ засобами ІТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.253 + Ч518.1 р
Шифр НБУВ: РА378888 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського