Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (156)Книжкові видання та компакт-диски (77)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч511.483$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
1.

Романова В. І. 
Динаміка фізичної підготовленості студенток старших курсів вищих навчальних закладів на основі різних режимів рухової активності: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / В. І. Романова ; Харк. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Вперше на контингенті студенток старших курсів ВНЗ з низьким рівнем фізичної підготовленості доведено ефективність впливу засобів і методів різних режимів рухової активності на підвищення рівня показників фізичної підготовленості. Одержано нові дані про структуру та зміст фізичної підготовленості та рухову активність студенток старших курсів. Вперше розроблено модельні характеристики фізичної підготовленості та рухової активності студенток старших курсів ВНЗ. Конкретизовано методи дозування фізичного навантаження з урахуванням психофізичних особливостей студенток старших курсів. Вперше розроблено міжгрупові таблиці морфофункціонального стану, фізичної підготовленості, рухової активності та фізичної працездатності студенток 18 - 22-х років.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 + Ч511.483
Шифр НБУВ: РА375324 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Калініченко О.М. 
Методика застосування ациклічних навантажень з різними обсягами рухової активності молодших школярів на уроках фізичної культури: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.М. Калініченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 23 с. — укp.

Наведено результати вивчення й аналізу реального досвіду роботи з фізичного виховання у навчально-виховному процесі двох навчальних закладів Харкова. Доведено, що вирішення проблеми розвитку рухових здібностей учнів I - IV класів забезпечує комплексний підхід до вибору методик вдосконалення фізичної підготовленості дітей 6 - 9-ти років. Розроблені моделі комплексних уроків фізичної культури з урахуванням різних обсягів рухової активності й експериментальна авторська програма дають можливість одержати певні зміни рівня розвитку сили, гнучкості, швидкості, швидкісно-силових якостей, силової та загальної витривалості вже на 5 - 6-му році. Розроблено програму занять з фізичної культури для учнів молодших класів з метою їх подальшого фізичного та психічного розвитку, а також професійної підготовки юних спортсменів з аеробіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.483 +
Шифр НБУВ: РА368417

Рубрики:

      
3.

Маланюк Л. Б. 
Обгрунтування режимів рухової активності чоловіків 18 - 25 років з різним рівнем фізичного здоров'я: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / Л. Б. Маланюк ; Львів. держ. ун-т фіз. культури. — Л., 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано та розроблено режими рухової активності, параметри фізкультурно-оздоровчих занять для чоловіків 18 - 25-ти років, які відрізняються від традиційних диференціацією видів відповідно до вихідного рівня їх фізичного стану та фізкультурних інтересів, що забезпечує стійкий і виразний оздоровчий ефект. Підтверджено ефективність запропонованих режимів рухової активності, яка відображена в динамічному зростанні рівня фізичного стану. Доповнено дані щодо антропометричних показників, функціональних можливостей, рівня розвитку фізичних якостей і рухової активності представників різних рівнів здоров'я.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)025 + Е70*738.25 + Ч511.483
Шифр НБУВ: РА375744 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
4.

Багінська О.В. 
Особистісно орієнтоване навчання руховим діям дітей 5 - 6 років в умовах дошкільного навчального закладу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.В. Багінська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено питання організації особистісно орієнтованого навчання руховим діям дітей віком 5 - 6-ти років за умов дошкільного навчального закладу на підставі врахування їх психофізіологічних особливостей. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність методики управління особистісно орієнтованим навчанням руховим діям дітей віком 5 - 6-ти років на підставі врахування властивостей їх нервової системи за умов дошкільного навчального закладу. Визначено вплив окремих індивідуальних особливостей дітей даного віку на ефективність навчання руховим діям. Розроблено комплекс критеріїв для здійснення диференціації навчання руховим діям. Розкрито суттєвий вплив індивідуально-типологічних властивостей нервової системи на ефективність навчання руховим діям й обгрунтовано необхідність їх урахування в особистісно орієнтованому навчанні руховим діям у процесі фізичного виховання за умов дошкільного навчального закладу. Сформовано шкали оцінювання рівнів функціональної рухливості нервових процесів і працездатності головного мозку, наведено рекоменадції щодо їх застосування у практичній роботі інструктора з фізичного виховання. Запропоновано шляхи реалізації особистісно орієнтованого навчання руховим діям за умов дошкільного навчального закладу з урахуванням окремих індивідуально-типологічних властивостей нервової системи дітей віком 5 - 6-ти років, експериментально доведено його ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.483 + Ч411.354.4 + Ч411.334 +
Шифр НБУВ: РА362643

Рубрики:

      
5.

Лисенко Л.Л. 
Педагогічні технології навчання культурі рухів дівчат 10 - 12 років: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.Л. Лисенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему підвищення ефективності системи управління процесом навчання культурі рухів у фізичному вихованні дівчат. Обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність застосування умов навчальної діяльності - саморегуляції та педагогічних впливів ззовні у навчанні культурі рухів дівчат віком 10 - 12 років. Досліджено ефективність підходу до побудови креативно-адаптивних технологій навчання культурі рухів з застосуванням варіативного моделювання дидактичних умов діяльності. Показано різний вплив кожної з умов на точність регуляції рухів, успішність навчання руховим діям і характер термінової адаптації. Доведено, що застосування умов навчальної діяльності на базі принципу вибірково-варіативної дії позитивно впливає на успішність навчання руховим діям і розвиток спеціальної працездатності дівчат віком 10 - 12 років. За результатами комплексних досліджень розроблено теоретико-методичні засади побудови педагогічних технологій навчання культурі рухів. Впровадження в практику педагогічних технологій дозволило визначити перспективи їх застосування та головні аспекти процесу навчання, а саме: формування функціональної системи технології, компетентність, креативність і майстерність учителя в управлінні навчанням культурі рухів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.483 +
Шифр НБУВ: РА362422

Рубрики:

      
6.

Шинкарюк В. А. 
Психологічні особливості формування моторно-силових навичок старшокласників у процесі занять фізичною культурою: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / В. А. Шинкарюк ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. — Хмельницький, 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми формування моторних навичок, у виконанні яких провідною є фізична якість "сила". Розкрито вплив сили нервової системи учнів старших класів на динаміку формування моторно-силових навичок. З'ясовано психологічні особливості ставлення старшокласників до фізичної якості сили й особистісні риси юнаків, які займаються силовим триборством. Встановлено вплив варіативності просторових характеристик рухів на уточнення образу моторно-силової дії, розроблено програму застосування штучної варіативності рухів як способу розширення психологічних механізмів їх регуляції у старшокласників та експериментально перевірено її ефективність у педагогічному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю943-353 + Ч511.483.1
Шифр НБУВ: РА381222 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Микитчик О.С. 
Розвиток координаційних здібностей стрибунів у воду 5 - 7 років на етапі початкової підготовки: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.01 / О.С. Микитчик ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Уперше визначено специфічні та неспецифічні для стрибунів у воду засоби розвитку координаційних здібностей, необхідних для успішного навчання юних спортсменів базовим елементам "школи" стрибків у воду, установлено особливості їх оптимального співвідношення. Обгрунтовано та розроблено програму цілеспрямованого розвитку координаційних здібностей 5 - 7-річних стрибунів у воду, яка грунтується на врахуванні рівня їх моторики й особливостей оптимального співвідношення специфічних і неспецифічних тренувальних засобів. Одержано дані стосовно рівня прояву координаційних здібностей 5 - 7-річних стрибунів у воду на етапі початкової підготовки, а також щодо необхідного рівня прояву специфічних і неспецифічних координаційних здібностей для успішного навчання юних спортсменів базовим елементам "школи" стрибків у воду, оптимізації обсягів тренувальних навантажень з загальної та допоміжної фізичної підготовки відповідно до особливостей моторики 5 - 7-річних стрибунів у воду, які тренуються на етапі початкової підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.176 + Ч511.483 +
Шифр НБУВ: РА349272

Рубрики:

      
8.

Петренко Г.К. 
Розвиток координаційних здібностей учнів 5 - 6 класів у процесі навчання: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання та сорту: 24.00.02 / Г.К. Петренко ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. — Рівне, 2002. — 19 с.: табл. — укp.

Вивчено фактори, що впливають на розвиток здібності оцінювати та регулювати динамічні та просторово-часові параметри координації рухів і зроблено експериментальне обгрунтування застосування методу дерматогліфіки для прогнозування розвитку координаційних здібностей у процесі навчання людини. Виявлено та доведено вплив і взаємозв'язок генотипічних факторів і факторів середовища на розвиток координаційних здібностей школярів. Показано доцільність використання методу дерматогліфічних маркерів у практиці фізичного виховання та спортивного тренування, а також перспективність застосування для їх діагностики морфологічних показників будови рук людини, що відображають наявність задатків до розвитку простих форм прояву здібності оцінювати та регулювати динамічні та просторово-часові параметри координації рухів, а також означеної здібності в цілому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.483 + Ч421.354
Шифр НБУВ: РА320932 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Войнаровська Н. С. 
Розвиток рухової активності дівчат 5 - 9 класів засобами ритмічної гімнастики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. С. Войнаровська ; Волин. нац. ун-т ім. Л. Українки. — Луцьк, 2011. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано зміст і структуру занять ритмічною гімнастикою в урочних і позаурочних формах фізичної культури дівчат V - IX класів загальноосвітніх навчальних закладів. Здійснено класифікацію основних рухів ритмічної гімнастики за трьома ознаками: складністю рухів, частинами тіла та вихідним положенням. Зміст і спрямованість занять визначаються оздоровчими, освітніми та розвивальними завданнями. Зокрема, процес навчання комплексів ритмічної гімнастики здійснювали на уроках фізичної культури, удосконалення фізичних якостей - на позаурочних самостійних заняттях, переключення уваги та зняття втоми - під час фізкультурних пауз, підвищення інтересу та мотивації до виконання фізичних вправ - під час спортивних свят і днів здоров'я.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.483.1 + Ч516.511.52
Шифр НБУВ: РА381639 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Носко М.О. 
Теоретичні та методичні основи формування рухової функції у молоді під час занять фізичною культурою та спортом: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.09 / М.О. Носко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2003. — 53 с. — укp.

Розроблено й теоретично обгрунтовано класифікацію фізичних вправ відносно вектора гравітації, тобто виконання фізичних вправ різного рівня гравітаційного навантаження. Установлено вплив даних вправ на моторику молоді у порівнянні з тими, хто не займається фізичною культурою та спортом. Висвітлено кількісні характеристики просторового положення тіла школярів та молоді за різних умов гравітаційного навантаження. Вивчено кількісні характеристики біомеханічних властивостей м'язів, які беруть найактивнішу участь під час виконання техніки вправ різного рівня гравітаційного навантаження, вплив якого на стан серцево-судинної системи організму молоді експериментально доведено. Визначено коефіцієнти потужності роботи та частоти її скорочень. Розроблено методику та засоби впливу на покращання стану здоров'я, фізичного розвитку, фізичної підготовленості молоді. Набули подальшого розвитку дослідження вікових особливостей розвитку моторики школярів різних вікових груп і молоді, яка займається фізичною культурою та спортом, а також умови формування складних структур рухових дій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 + Ч511.483 +
Шифр НБУВ: РА325673

Рубрики:

      
11.

Марченко С.І. 
Умови ефективного розвитку рухових здібностей у школярів молодших класів засобами рухливих ігор: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання та спорту: 24.00.02 / С.І. Марченко ; Харк. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2008. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему удосконалення системи рухової підготовки учнів молодшого шкільного віку. Розглянуто питання використання ігрових засобів, які раціонально збалансовані за спрямованістю, потужністю й обсягом з урахуванням індивідуальних морфофункціональних особливостей школярів. Вивчено вплив рухових ігор на динаміку розвитку їх рухових здібностей протягом 10-ти, 20-ти, 30-ти, 40-ка уроків фізичної культури. Обгрунтовано можливість використання запропонованих рівнянь для визначення оптимального співвідношення досліджувнаих факторів у навчальному процесі учнів II - IV класів, розкрито їх значення як об'єктивних інструментів оптимізації навчання. Уточнено процентний вплив даних факторів на рівень розвитку рухових здібностей школярів. Виявлено найбільш сприятливі періоди розвитку рухових здібностей під впливом рухових ігор. Розроблено й апробовано варіанти рухових режимів ігрового характеру, що впливають на розвиток рухових здібностей учнів II - IV класів. Удосконалено методику застосування рухових ігор у фізичному вихованні школярів молодших класів. Розроблено науково-методичні засади використання рухових ігор у фізичному вихованні школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.483.1 +
Шифр НБУВ: РА357243

Рубрики:

      
12.

Ріпак І.М. 
Управління руховою активністю чоловіків розумової праці першого зрілого віку: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / І.М. Ріпак ; Львів. держ. ін-т фіз. культури. — Л., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розроблено апаратно-програмний комплекс "Пристрій для оцінки рухової активності". Розглянуто питання стосовно оптимального рівня рухової активності для збереження та зміцнення здоров'я та працездатності. Експериментально визначено рівні рухової активності, а також фізичного стану. Проаналізовано адаптаційний потенціал ССС. Визначено рівень фізичної підготовки, розглянуто спосіб життя чоловіків розумової праці першого зрілого віку. Розроблено та експериментально обгрунтовано програму оптимізації їх рухової активності. За результатами експерименту підтверджено доцільність розроблених рекомендацій, що дає змогу рекомендувати програму для широкого впровадження у практику організованих і самостійних занять фізичними вправами чоловіків розумової праці першого зрілого віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.144 + Ч511.483 +
Шифр НБУВ: РА324431

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського