Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (65)Книжкові видання та компакт-диски (108)Журнали та продовжувані видання (58)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.514(4УКР)711$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Задорожна Л.В. 
Ідеї педагогічної майстерності в діяльності Глухівського вчительського інституту (1874 - 1917 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.В. Задорожна ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2000. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено цілісному аналізу ідей педагогічної майстерності викладачів Глухівського учительського інституту О.Бєлявського, І.Андрієвського, М.Демкова, М.Тростнікова, В.Голубєва, В.Сельонкіна, С.Криловського, М.Григоревського, І.Липницького, А.Дєбєдєва. Розкрито зміст поняття "педагогічна майстерність", її компоненти, напрями та умови. Проаналізовано педагогічну діяльність викладачів інституту щодо формування педагогічної майстерності вихованців навчального закладу. На основі позитивного досвіду Глухівського інституту розроблено рекомендації з метою удосконалення процесу підготовки педагогічних кадрів у вузах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)5 + Ч489.514(4УКР)711.3
Шифр НБУВ: РА309346 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Прудченко І.І. 
Київський Фребелівський педагогічний інститут в системі вищої освіти України (1907 - 1920 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.І. Прудченко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Проведено цілісний аналіз функціонування Київського Фребелівського педагогічного інституту (1907 - 1920 рр.) в системі вищої освіти України початку XX ст. як вищого педагогічного жіночого навчального комплексного закладу. Досліджено організаційно-педагогічні передумови і тенденції становлення Фребелівського педагогічного інституту, з'ясовано місце та роль навчального закладу в розвитку вищої освіти України досліджуваного періоду. Розроблено періодизацію діяльності Фребелівського педагогічного інституту в єдності чотирьох етапів (1907 - 1908, 1908 - 1910, 1910 - 1916 та 1916 - 1920 рр.). Обгрунтовано організаційну структуру навчально-виховного та науково-педагогічного комплексу. Охарактеризовано теоретичну та практичну складові освітнього процесу. Розглянуто особливості викладання загальнокультурних, педагогічних та спеціальних навчальних дисциплін та організаційні аспекти проведення педпрактики у навчально-виховних закладах, науково-дослідних установах і дитячих осередках. Виявлено особливості розвитку та провідні тенденції навчально-виховного процесу, зокрема щодо педагогізації, методико-психологічної зорієнтованості, вузької спеціалізації та застосування системи "вільного виховання" в освітній системі вищого учбового закладу. Проаналізовано науково-педагогічну діяльність професорсько-викладацького складу Фребелівського педагогічного інституту, розглянуто особливості її організації й актуалізовано досвід функціонування освітнього закладу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)5 + Ч489.514(4УКР)711.3 +
Шифр НБУВ: РА336139

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Киричок І.І. 
Професійно-педагогічна підготовка вчителів у Ніжинському історико-філологічному інституті (1875 - 1917 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук / І.І. Киричок ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. — К., 2007. — 22 с. — укp.

Проаналізовано зміст загальнопедагогічної підготовки педагогічних кадрів в Україні, зокрема на Чернігівщині в другій половині XIX - на початку XX ст. Розкрито соціально-економічні передумови створення Ніжинського інституту як закладу, що здійснював професійну підготовку вчителів упродовж 1875 - 1917 рр. Висвітлено творчі пошуки вчених-випускників і викладачів закладу, спрямовані на відбір і структурування змісту підготовки вчителів. Висвітлено провідні тенденції, закономірності, особливості змісту та форм організації навчання у Ніжинській вищій школі впродовж досліджуваного періоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)711
Шифр НБУВ: РА352143

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Дябел Л.І. 
Соціалізація студентів-першокурсників в умовах педагогічного університету: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Л.І. Дябел ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Розкрито суть понять "соціалізація студента-першокурсника", "соціально-педагогічна адаптація", "соціалізуюча діяльність". З'ясовано педагічні чинники впливу на процес соціалізації студентів. Визначено критерії та рівні соціалізованості студентів-першокурсників, їх змістове наповнення. Обгрунтовано й експериментально апробовано комплекс соціально-педагогічних умов, які забезпечують підвищення ефективності педагогічних впливів на процес соціалізації студентів-першокурсників. Розроблено методичні рекомендації щодо проведення соціально-виховних заходів у позанавчальній діяльності кураторами академічних груп першого року навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312(4УКР) + Ч489.514(4УКР)711 +
Шифр НБУВ: РА356774

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Кравченко 
Учительські інститути в системі підготовки педагогічних кадрів в Україні (друга половина XIX - початок ХХ ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Ірина Миколаївна Кравченко ; Інститут вищої освіти АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)52 + Ч489.514(4УКР)711
Шифр НБУВ: РА359822

Рубрики:
  

Географічні рубрики:

      
6.

Макар Л.М. 
Формування правосвідомості майбутнього вчителя правових дисциплін у педагогічних університетах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Макар ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито суть, структуру й особливості правосвідомості майбутнього вчителя правових дисциплін. Наведено визначення понять "професійна правосвідомість майбутнього вчителя правових дисциплін", "формування професійної правосвідомості майбутнього вчителя правових дисциплін". Уточнено критерії та показники сформованості професійної правосвідомості майбутнього вчителя правових дисциплін. Теоретично обгрунтовано модель науково-методичного забезпечення формування даної правосвідомості у студентів педагогічних університетів. Охарактеризовано її складові (мету, концептуальні засади, принципи, компоненти, етапи, науково-методичний інструментарій, педагогічні умови, моніторинг). Розроблено модель, реалізовану в педагогічному експерименті та показано, що її використання сприяє формуванню всіх компонентів професійної правосвідомості майбутнього вчителя правових дисциплін (когнітивного, емоційно-ціннісного, поведінкового).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)711 + Х8 р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА366904

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського