Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (75)Книжкові видання та компакт-диски (64)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.354$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
1.

Самоха Р.А. 
Інноваційні технології фізичного виховання студентів педагогічних університетів із застосуванням народних традицій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Р.А. Самоха ; АПН України. Ін-т пробл. виховання. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено питання провадження у діяльність педагогічних університетів інноваційних технологій фізичного виховання студентів з застосуванням народних традицій. З'ясовано сучасний стан дослідженої проблеми у теорії та практиці діяльності кафедр фізичного виховання педагогічних університетів. Визначено суть поняття "інноваційні технології фізичного виховання", критерії та показники сформованості відповідних компонентів у студентів. Розкрито роль народних традицій у фізичному вихованні студентів. Обгрунтовано зміст, форми, методи та засоби інноваційних технологій фізичного виховання студентів. Розроблено й експериментально перевірено ефективність педагогічної моделі впровадження даних технологій з застосуванням народних традицій. Визначено й експериментально досліджено умови виховання студентів з застосуванням народних традицій. Доведено ефективність інноваційних технологій виховання студентів педагогічних університетів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354 + Ч313 +
Шифр НБУВ: РА353957

Рубрики:

      
2.

Безугла 
Організація самостійної роботи з формування культури здоров'я студентів вищих педагогічних начальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Лариса Іванівна Безугла ; Луганський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354 +Ч489.511.69
Шифр НБУВ: РА366178

Рубрики:

      
3.

Кошолап А.С. 
Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до фізичного самовдосконалення: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.С. Кошолап ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2009. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу психолого-педагогічної літератури з'ясовано суть і структуру готовності майбутніх учителів до фізичного самовдосконалення. Визначено критерії (мотиваційно-ціннісний, пізнавально-інформаційний і діяльнісно-результативний) та рівні зазначеної готовності студентів (директивно-емпіричний, адаптивно-алгоритмічний, локально-рефлексивний і системно-рефлексивний). Обгрунтовано педагогічні умови підготовки студентів педагогічних ВНЗ до фізичного самовдосконалення, а саме: усвідомлення студентами особистісної значущості здоров'я та покращання їх фізичної готовності як необхідної передумови професійної самореалізації, оволодіння студентами методик діагностування, рефлексивного аналізу, а також практичними вміннями вдосконалення власного фізичного здоров'я, забезпечення педагогічної підтримки студентів у фізичному самовдосконаленні. Розроблено методичні рекомендації щодо формування у майбутніх учителів готовності до фізичного вдосконалення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354 + Ч51р31(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА364232

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Плачинда Т.С. 
Педагогічні умови стимулювання активності студентів вищих педагогічних навчальних закладів до фізкультурної діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.С. Плачинда ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2008. — 20 с. — укp.

З'ясовано сучасний стан проблеми стимулювання активності студентів вищих педагогічних навчальних закладів до фізкультурної діяльності у теоретичному та практичному аспектах. Розкрито суть поняття "стимулювання активності до фізкультурної діяльності". Визначено критерії та рівні сформованості даної активності. Розроблено систему заходів з метою стимулювання активності студентів до цієї діяльності й експериментально перевірено її ефективність. Визначено й експериментально перевірено педагогічні умови, що сприяють активізації студентів до фізкультурної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354 + Ю940.1-723 +
Шифр НБУВ: РА335238

Рубрики:

      
5.

Дудорова Л.Ю. 
Педагогічні умови формування потреби в здоровому способі життя майбутніх учителів у процесі фізичного виховання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Ю. Дудорова ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2009. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано методики формування потреби у здоровому способі життя (ЗСЖ) майбутніх учителів у процесі фізичного виховання. Показано стан сформованості такої потреби та проаналізовано одержані дані. Розроблено систему критеріїв та методику вимірювання сформованості потреби у ЗСЖ у даних студентів. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови, які забезпечують процес формування зазначеної потреби, а саме: формування смислу занять на підставі розвитку практичних умінь на базі теоретичних знань, культурного середовища, матеріальних можливостей; орієнтацію на норми, цінності, зміст ЗСЖ, що регулюють життєдіяльність майбутніх учителів; комплексний підхід до фізичного виховання, який грунтується на теоретичному та практичному компонентах, включаючи проблему паралельного формування знань і вмінь самостійно займатися фізичними вправами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354.5 +
Шифр НБУВ: РА364028

Рубрики:

      
6.

Бойчук Ю.Д. 
Теоретико-методичні основи формування еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Ю.Д. Бойчук ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2010. — 44 с. — укp.

Розкрито теоретичні та методичні засади дослідження еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя та процесу її формування. Доведено методологічну значущість системного, інтегрованого, компетентнісного, гуманістичного, культурологічного, аксіологічного й особистісно-діяльнісного підходів до обгрунтування сутності еколого-валеологічної культури. Наведено характеристику еколого-валеологічної культури як особистісного утворення та складника загальної та професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя. Визначено структурні компоненти еколого-валеологічної культури (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційно-діяльнісний, рефлексивно-оцінний) і функції (гуманістично-аксіологічна, навчально-виховна, продуктивно-процесуальна, діагностико-корекційна), єдність і взаємообумовленість яких визначають її сформованість. Розроблено модель науково-методичної системи забезпечення формування еколого-валеологічної культури за умов професійно-педагогічної підготовки й експериментально доведено ефективніть технології її реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.27 + Ч489.511.354.5 +
Шифр НБУВ: РА370530 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Міненок А.О. 
Формування валеологічних знань у майбутніх учителів фізичної культури: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.О. Міненок ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Здійснено науковий аналіз і теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування валеологічних знань у майбутніх учителів фізичної культури. Визначено рівні їх сформованості. Вивчено взаємозв'язок мотиваційної, емоційної та соціокультурної сфер студентів у процесі формування валеологічних знань. Розроблено структурно-функціональну модель валеологічної культури вчителя фізичної культури. Запропоновано критерії оцінки сформованості її складових. Проаналізовано діючу навчальну програму підготовки вчителя фізичної культури та запропоновано шляхи її вдосконалення. Розроблено та впроваджено програму "Основи валеологічного моніторингу і оздоровчих технологій" та методику формування валеологічних знань студентів з застосуванням тренінгових технологій навчання. На підставі результатів анкетних і тестових даних, а також практичних результатів доведено доцільність впровадження даної програми та методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354.5 +
Шифр НБУВ: РА352160

Рубрики:

      
8.

Пакушина Л. З. 
Формування валеологічної грамотності майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. З. Пакушина ; ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди". — Переяслав-Хмельницький, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено дефініції "грамотність", "валеологічна грамотність соціальних педагогів", "формування валеологічної грамотності майбутніх соціальних педагогів". Валеологічну грамотність студентів педагогічних спеціальностей розглянуто як інтефативне утворення особистості, що є важливою передумовою формування валеологічної культури майбутніх фахівців соціально-педагогічної сфери. Обгрунтовано критерії, показники та рівні формування валеологічної грамотності майбутніх соціальних педагогів. Розроблено організаційно-педагогічні умови та модель формування валеологічної грамотності майбутніх соціальних педагогів, які базуються на вдосконаленні змісту валеологічно-спрямованих дисциплін, об'єднаних в єдиний навчальний комплекс, застосуванні педагогічних технологій та інноваційних методів під час аудиторних навчань, активізації виховної діяльності ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР)3 + Ч489.511.354.5
Шифр НБУВ: РА376648 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Бондаренко О.М. 
Формування валеологічної компетентності студентів педагогічних університетів у процесі професійної підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.М. Бондаренко ; АПН України. Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2008. — 24 с. — укp.

Розкрито зміст поняття "валеологічна компетентність студентів педагогічних університетів", визначено шляхи та способи її формування у майбутніх учителів. Валеологічну компетентність студентів педагогічних університетів розглянуто як інтегративне утворення особистості, що є складовою життєвої компетентності, охарактеризовано його основні компоненти (знання, цінності та мотиви, валеологічну позицію, діяльність щодо оздоровлення себе та своїх вихованців). Визначено критерії та показники валеологічної компетентності, встановлено рівні її сформованості у студентів педагогічних університетів. Розроблено методику формування валеологічної компетентності майбутніх учителів, що базується на удосконаленні змісту навчальних дисциплін, застосуванні основних організаційних форм аудиторного та позааудиторного навчання, у межах яких урізноманітнюються інтерактивні методи навчання та виховання. Наведено рекомендації щодо використання навчальних посібників "Розвиток оздоровчих ідей в історії людства" та "Організація безпечної життєдіяльності людини" з метою підвищення ефективності формування валеологічної компетентності студентів педагогічних університетів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.354.5 +
Шифр НБУВ: РА359280

Рубрики:

      
10.

Кривенцова І. В. 
Формування фізичної культури майбутніх педагогів засобами фехтування: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. В. Кривенцова ; МОНМС України, Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. — Чернігів, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Проаналізовано сучасні підходи до розуміння сутності особистої фізичної культури майбутніх педагогів і досліджено основні шляхи її формування. Вперше побудовано модель змісту навчальної дисципліни "Фізичне виховання засобами фехтування", розроблено навчальну програму та методику викладання цієї дисципліни у педагогічному ВНЗ. Доведено, що впроваджена в практику викладання ВПНЗ навчальна дисциліна "Фізичне виховання засобами фехтування", є ефективною щодо формування особистої фізичної культури майбутніх педагогів. Виявлено позитивний вплив розробленої трьохступеневої методики на підвищення мотиваційно-ціннісних орієнтирів, сформованість поняттєвого апарату галузі фізичної культури та спорту, розвиток фізичних якостей студентів ВПНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.165.1 + Ч489.511.354
Шифр НБУВ: РА385371 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Соколенко О.І. 
Формування ціннісного ставлення студентів вищих педагогічних навчальних закладів до свого здоров'я: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.І. Соколенко ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано історико-педагогічну літературу щодо проблеми здоров'я підростаючого покоління у педагогічній науці. Розкрито суть ціннісного ставлення студентів педагогічних ВНЗ до їх здоров'я, складовими якого є мотиваційний, когнітивний, ефективний, конативний аспекти. Обгрунтовано педагогічні умови формування ціннісного ставлення даних студентів до здоров'я. Розроблено та впроваджено в навчальний процес спецкурс "Здоров'я студентів як цінність" і програму формування ціннісного оставлення студентів педагогічних ВНЗ до здоров'я, яка передбачає застосування інтерактивних методів навчання. Визначено критерії, показники та рівні сформованості ціннісного ставлення студентів педагогічних ВНЗ до здоров'я. Експериментально перевірено педагогічні умови його формування, на підставі результатів якого підтверджено вірогідність основних розроблених положень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354.5 +
Шифр НБУВ: РА361312

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського