Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (38)Книжкові видання та компакт-диски (55)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.350$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Самохіна Н.М. 
Громадянська соціалізація майбутніх учителів засобами мистецтвознавчого краєзнавства: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Н.М. Самохіна ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми громадянської соціалізації майбутніх учителів засобами мистецтвознавчого краєзнавства. Розкрито сутність та зміст громадянської соціалізації майбутніх учителів, обгрунтовано значимість мистецтвознавчого краєзнавства в даному процесі. Досліджено генезис уявлень науковців різних часів і народів щодо особливостей громадянської соціалізації майбутніх фахівців у контексті використання засобів мистецтвознавчого краєзнавства. Виявлено традиційні та інноваційні форми та методи навчання та виховання, які є способом реалізації визначених педагогічних умов. Розроблено деякі рекомендації щодо використання мистецтвознавчого краєзнавства в процесі громадянської соціалізації майбутніх фахівців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.350.0 +
Шифр НБУВ: РА339707

Рубрики:

      
2.

Ковальчук В.Ю. 
Модернізація професійної та світоглядно-методологічної підготовки сучасного вчителя: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / В.Ю. Ковальчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 35 с. — укp.

Наведено модернізаційний аналіз процесу професійної та світоглядно-методологічної підготовки сучасного вчителя на основі вимог до фахівця в сучасному постіндустріальному, інформаційному суспільстві, що адекватно реагує на виклики сучасної глобалізації. Відзначено, що повільна трансформація системи підготовки вчителя в Україні загальмовує процеси реформи шкільної та вузівської освіти та негативно позначається на темпах перебудови всіх життєвих сфер в Україні. Розглянуто модернізаційну парадигму реформи педагогічної освіти, яка "переключила" усвідомлення мети і темпів даної реформи на іншу систему світобачення в контексті нової світоглядно-методологічної ситуації, в якій перебувають сучасні природничі, суспільні та гуманітарні науки на зламі епох у перехідну добу та суспільна практика. Наведено сучасне трактування модернізації педагогічної освіти як системи підготовки і перепідготовки кадрів, процесу цілеспрямованого удосконалення, покращення всіх технологій освітньо-педагогічного і виховного процесу. Відзначено, що заперечення "старих" теорій навчання і виховання має бути діалектичним, щоб використати найкращий досвід минулих епох до сучасних навчальних і виховних технологій, що базуються на цінностях "людиновимірювальності" суспільної свідомості і буття. Доведено, що поступ у реформуванні професійної та світоглядно-методологічної підготовки сучасного вчителя становить не простий лінійно-поступальний процес, а є складним на основі реальних внутрішніх та глобальних соціально-економічних, політичних та культурологічних процесів, які визначають перебіг подій у цивілізації ХХІ ст., зокрема в світовому освітньому просторі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.350 +
Шифр НБУВ: РА342925

Рубрики:

      
3.

Гамрецька Г.С. 
Становлення історіософського світобачення майбутнього педагога: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.10 / Г.С. Гамрецька ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Аргументовано положення, що історіософська складова як елемент світоглядної підготовки передбачає процес освоєння та осягнення майбутніми вчителями тенденцій розвитку історичної дійсності, формування соціальної самоідентичності, залучення їх до системи цінностей, норм і відносин суспільства, формування певних соціальних якостей як компонент професійного потенціалу педагогів. Досліджено суть світоглядної підготовки майбутнього педагога на різних етапах розвитку українського суспільства (періоду Визвольних змагань 1917 - 1920 рр., торжества марксизму-ленінізму 1920 - 1990 рр. та періоду системної трансформації суспільства - з 1991 р.), установлено її детермінованість соціально-політичним контекстом та панівною державною ідеологією. На підставі аналізу емпіричного матеріалу виявлено факт панування у вищій педагогічній школі гностичного підходу до підготовки фахівця та обгрунтовано важливість переходу до рефлексивно-креативного компетентнісного знання, яке має забезпечувати становлення вчителя як суб'єкта цілісної педагогічної діяльності. Визначено зміст історіософської підготовки майбутнього педагога за умови сучасних докорінних соціокультурних трансформацій, науково обгрунтовано її гностичну, аксіологічну та праксіологічну складові, єдність яких сприяє узгодженню суперечностей формування наукобіжного та наукоцентричного різновидів філософського історичного світогляду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю0 в01 + Ч489.511.350 +
Шифр НБУВ: РА334881

Рубрики:

      
4.

Костенко Р.В. 
Формування соціальних цінностей майбутніх учителів історії у процесі професійної підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Р.В. Костенко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 21 с. — укp.

Розкрито суть формування соціальних цінностей майбутніх учителів історії у процесі професійної підготовки. Визначено критерії (інтелектуальний, емоційно-вольовий, мотиваційний, поведінковий) та рівні (високий, достатній, середній, низький) сформованості соціальних цінностей майбутніх учителів історії. Розроблено комплексну діагностичну методику рівнів сформованості соціальних цінностей, а також методику їх формування у майбутніх учителів історії. Виявлено педагогічні умови даного формування, що сприяють цілеспрямованому й ефективному управлінню цим процесом. Доведено педагогічну доцільність формування соціальних цінностей майбутніх учителів історії у процесі професійної підготовки. Обгрунтовано й експериментально перевірено виховні можливості навчального матеріалу з історичних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + Ч489.511.350.0 +
Шифр НБУВ: РА354115

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Усик О. Ф. 
Формування соціокультурної компетентності студентів філологічних спеціальностей у процесі вивчення гуманітарних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. Ф. Усик ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено структуру соціокультурної компетентності студентів філологічних спеціальностей з трьох компонентів і відповідних компетенцій. Розроблено рівні, критерії та показники сформованості соціокультурної компетентності, а також комплекс способів, засобів і прийомів її формування. Наведено комплекс загальнопедагогічних умов, які впливають на успішність процесу формування соціокультурної компетентності студентів філологічних спеціальностей у процесі вивчення гуманітарних дисциплін, експериментально перевірено їх ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.350.0
Шифр НБУВ: РА373599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського