Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (47)Книжкові видання та компакт-диски (34)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.328$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
1.

Кравець Л.М. 
Виховання саморефлексії у студентів вищих педагогічних навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.М. Кравець ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему виховання саморефлексії у майбутніх педагогів. Проаналізовано сучасний стан дослідженої проблеми. Висвітлено різні підходи до виховання саморефлексії у студентів педагогічних ВНЗ. Досліджено структурні компоненти саморефлексії та рівні її сформованості у майбутніх педагогів. Розроблено педагогічні умови, модель виховання у них саморефлексії. Розкрито зміст та наведено методи виховання у даних студентів саморефлексії педагогічної діяльності. Розвинуто положення щодо формування здатності до самооцінювання та самовиховання у процесі підготовки студентів педагогічних ВНЗ. Запропоновано модель виховання у них саморефлексії. Розроблено методичні рекомендації та висвітлено засоби їх використання для підготовки та перепідготовки педагога педагогічних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.328 + Ю952.2 +
Шифр НБУВ: РА363023

Рубрики:

      
2.

Каньоса Н. Г. 
Мотиви учбово-професійної самореалізації студентів вищих педагогічних навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. Г. Каньоса ; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Вивчено психологічні особливості самореалізації особистості майбутніх педагогів (МП). Визначено концептуальні підходи до вивчення проблеми мотивації учбово-професійної самореалізації (УПС) як процесу розкриття, випробування, розгортання, здійснення можливостей індивіда в контексті її оволодіння та виконання. Описано теоретичну модель УПС з когнітивною, цілепокладальною, мотиваційною, креативною та поведінковою складовими. Наведено дані про рівні сформованості даних складових у МП. Розкрито зміст та особливості мотивів УПС. Доведено, що формування даних мотивів відбувається на підставі опосередкування існуючою, реально діючою мотивацією. Визначено психолого-педагогічні умови формування мотивів УПС і розроблено розвивальну психолого-педагогічну програму впливу на становлення даних мотивів, доведено її ефективність позитивною динамікою показників самореалізації студентів експериментальної групи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-723 + Ч489.511.328
Шифр НБУВ: РА377782 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Цар І. О. 
Педагогічні технології формування індивідуального стилю професійної діяльності у майбутнього вчителя гуманітарного профілю: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. О. Цар ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано сучасний стан підготовки вчителів-гуманітаріїв, визначено наявність професійно значущих якостей, які сприяють розкриттю потенціалу особистості вчителя та забезпечують удосконалення його професійної діяльності. Обгрунтовано базові параметри формування індивідуального стилю професійної діяльності (ІСПД) у системі підготовки майбутнього вчителя гуманітарного профілю. Зазначено, що ІСПД майбутнього вчителя гуманітарного профілю становлять такі компоненти: змістовий, проектувально-конструктивний, організаційно-діяльнісний, мотиваційний, рефлексивний, комунікативний та творчий. Вони об'єднані у два блоки: - концептуальний та особистісно орієнтований. Теоретично обгрунтовано модель технології формування ІСПД вчителя гуманітарного профілю, в основі якої - тренінг. Визначено рівні сформованості означеного феномена та запропоновано методику їх діагностики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.328 + С. р(4УКР)
Шифр НБУВ: РА382765 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Султанова Е. В. 
Педагогічні умови самоактуалізації майбутнього вчителя музики в процесі професійної підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Е. В. Султанова ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. — Вінниця, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Висвітлено проблему самоактуалізації майбутніх учителів музики в процесі професійної підготовки. Визначено, обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови самоактуалізації студентів-педагогів, зокрема, стимулювання у майбутніх учителів музики потреби в самоактуалізації, активізація самостійної творчо-пошукової діяльності майбутнього вчителя, забезпечення ціннісного ставлення майбутнього педагога до процесу та результатів своєї навчально-професійної діяльності. Визначено компоненти, критерії та рівні самоактуалізації майбутніх учителів музики. Запропоновано модель сприяння самоактуалізації майбутнього вчителя музики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-3 + Ч489.511.328
Шифр НБУВ: РА384511 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Лісниченко А. П. 
Підготовка майбутнього вчителя до творчої самореалізації в професійній діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. П. Лісниченко ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. — Вінниця, 2011. — 20 с.: рис. — укp.

З'ясовано сутність понять "творча самореалізація майбутнього вчителя" та "готовність майбутнього вчителя до творчої самореалізації в професійній діяльності". Визначено структуру такої готовності, яка включає мотиваційно-вольовий, когнітивний та операційно-діяльнісний компоненти, а також критерії, показники та рівні (низький, середній і високий). Обгрунтовано доцільність застосування для підготовки майбутніх учителів до творчої самореалізації в професійній діяльності таких педагогічних умов: формування їх професійних знань на основі інтеграції змісту психолого-педагогічних і спеціально-предметних дисциплін; організаційно-методичне забезпечення рефлексивного ставлення студентів до професійної діяльності; становлення суб'єктивної позиції майбутніх учителів у процесі підготовки до професійної діяльності. Розроблено й експериментально перевірено авторську методику підготовки майбутнього вчителя до творчої самореалізації в професійній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.328 + Ю952.2
Шифр НБУВ: РА384841 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Скляренко 
Професійне самовдосконалення в процесі підготовки майбутніх учителів музики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Інна Юріївна Скляренко ; Черкаський національний ун-т ім. Богдана Хмельницького. — Черкаси, 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)31-3 + Ч489.511.328
Шифр НБУВ: РА368407

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Везенкова Г. І. 
Психологічні особливості життєвих домагань майбутніх учителів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Г. І. Везенкова ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 20 с. — укp.

Встановлено, що життєві домагання студентської молоді пов'язані із всім спектром характеристик особистості, які є новоутвореннями юнацького віку, та змістовно відтворюють модель майбутнього життя, включаючи усвідомлення значущості різних сфер життєдіяльності й оцінку перспективи життєвої самореалізації. Визначено основні тенденції змін у життєвих домаганнях студентів-педагогів у період навчання та надано їх змістовну характеристику. Розкрито систему взаємозв'язків життєвих домагань з певними властивостями особистості. Виявлено психологічні особливості осіб, що розрізняються за вибором сфер життєдіяльності: "сімейно-родинні стосунки", "професійна самореалізація", "матеріальне благополуччя", "спілкування", "творча самореалізація" та "просоціальна життєдіяльність". Розроблено психолого-педагогічну програму оптимізації життєвих домагань, яка спрямована на усвідомлення студентами-педагогами своїх можливостей, потреб і пріоритетів у житті, розвиток навичок цілепокладання та планування майбутнього життя. Апробація даної програми засвідчує позитивні зміни як в усвідомленості життєвих домагань, так і в розвитку властивостей особистості, що з ними пов'язані.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ч489.511.328
Шифр НБУВ: РА380616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Сидоренко Н.І. 
Розвиток усвідомленої саморегуляції довільної активності майбутніх вчителів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.І. Сидоренко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2005. — 18 с. — укp.

Вивчено регуляторну специфіку властивостей особистості майбутніх вчителів та виявлено шляхи формування усвідомленої саморегуляції їх довільної активності. Саморегуляцію довільної активності майбутніми вчителями розглянуто як процес ініціації, побудови, підтримки та управління майбутніми вчителями всіма видами та формами зовнішньої та внутрішньої активності, спрямованими на досягнення навчально-професійних цілей, яка забезпечується розвитком в особистості таких психологічних механізмів, як планування та програмування навчально-професійної діяльності, створення суб'єктивної моделі значущих умов її здійснення, розробка суб'єктивних критеріїв досягнення мети діяльності, здійснення контролю та оцінки реальних результатів, прийняття рішення про корекцію системи саморегулювання. Здійснено емпіричне дослідження та встановлено відмінності у прояві усвідомленої саморегуляції довільної активності у студентів-педагогів, яка має прояв у суттєвому зростанні рівня всіх регуляторних процесів та регуляторно-особистісних властивостей протягом перших трьох років навчання професійним знанням та подальшій їх стабілізації у наступні роки. Виявлено специфічні особливості особистості, притаманні студентам з різним рівнем саморегуляції, а саме: інтернальність, емоційна стійкість, стриманість, ініціативність, схильність приховувати свої почуття у студентів з високим її рівнем; екстернальність, безініціативність, недостатній самоконтроль, соціабельність та залежність від групи студентів з низьким рівнем саморегуляції. Розроблено цілісну систему розвитку усвідомленої саморегуляції довільної активності студентів-педагогів, спрямовану на вдосконалення регуляторних процесів та створення умов для розвитку властивостей особистості, що сприяють саморегуляції (регуляторної гнучкості, самостійності, емоційної стійкості, емпатії, ініціативності, самоконтролю, інтернальності). Зазначено, що внаслідок апробації зазначеної системи виявлено позитивні зміни у саморегуляції своєї діяльності студентами-педагогами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю936.1-355.2 + Ч489.511.328 +
Шифр НБУВ: РА340774

Рубрики:

      
9.

Коваленко Г. С. 
Формування акмеологічної позиції майбутнього вчителя в процесі фахової підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. С. Коваленко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Уточнено суть акмеологічної позиції майбутнього вчителя як новоутворення, що виявляється в прагненні особистості досягати позитивних самозмін у професійній підготовці, ставленні до дитини як найвищої цінності, дотриманні морально-етичних правил поведінки в повсякденному житті, успішній реалізації особистісно-професійного потенціалу в різних видах діяльності педагогічного ВНЗ. Охарактеризовано функції акмеологічної позиції особистості. Вперше теоретично обгрунтовано мотиваційно-ціннісну, когнітивно-пізнавальну, діяльнісно-поведінкову складові акмеологічної позиції майбутнього вчителя. Розроблено й упроваджено в процес фахової підготовки студентів поетапну технологію формування їх акмеологічної позиції. Виявлено позитивну динаміку рівнів сформованості акмеологічної позиції майбутнього вчителя в експериментальній групі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.328 + Ю952.2
Шифр НБУВ: РА377077 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Городиська О. М. 
Формування готовності майбутнього вчителя до педагогічного самоаналізу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Городиська ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 21 с.: рис., табл. — укp.

З'ясовано теоретико-методологічну сутність педагогічного самоаналізу та стан його розробки в психолого-педагогічній літературі. Обгрунтовано принципи (загальні, методологічні, організаційні), структуру та функції (загальні та специфічні) педагогічного самоаналізу як процесу. На підставі контретизованих критеріїв (ціннісно-мотиваційний, аналітико-когнітивний, процесуально-функціональний) визначено рівні готовності майбутніх учителів до самоаналітичної діяльності. Обгрунтовано та перевірено педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя до педагогічного самоаналізу в процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін, з'ясовано причини, які заважають такому формуванню.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.328
Шифр НБУВ: РА383953 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Монарьов Р.Г. 
Формування соціально-професійної активності майбутнього вчителя в навчально-виховному середовищі педагогічного університету: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Р.Г. Монарьов ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2009. — 20 с. — укp.

Проведено аналіз проблеми формування соціально-професійної активності студентів у науковій літературі й організаційно-виховній практиці, а саме: з'ясовано сутність поняття "соціально-професійна активність майбутнього вчителя", запропоновано й обгрунтовано критерії формування соціально-профісійної активності майбутнього вчителя, виділено рівні розвитку соціально-професійної активності його особистості. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови, за яких підвищується ефективність процесу формування соціально-професійної активності майбутнього вчителя в навчально-виховному середовищі педагогічного університету, зокрема, активна участь у життєдіяльності ВНЗ, що передбачає розвиток соціально-професійного середовища, формування позитивної мотивації студентів до активної участі у розвитку власної соціально-професійної комунікації, організація навчально-виховної діяльності, спрямованої на формування та розвиток психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.328 + Ю952.2 +
Шифр НБУВ: РА367724

Рубрики:

      
12.

Шиманович І.В. 
Формування у майбутніх учителів потреби у професійному самовихованні: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.В. Шиманович ; Класич. приват. ун-т {Запоріжжя}. — Запоріжжя, 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано стан розробленості проблеми формування у майбутніх учителів потреби у професійному самовихованні за умов педагогічного ВНЗ у педагогічній теорії та освітній практиці. Визначено специфіку формування потреби у професійному самовихованні студентів такого закладу. Розкрито суть базових понять дослідження. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель формування у майбутніх учителів потреби у процесійному самовихованні. Визначено критерії та рівні сформованості зазначеної потреби у студентів педагогічного ВНЗ. Основні результати дослідження впроваджено в навчально-виховний процес даних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.328 +
Шифр НБУВ: РА356811

Рубрики:

      
13.

Постолюк М. І. 
Формування у майбутніх учителів умінь професійного самовиховання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. І. Постолюк ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2010. — 19 с. — укp.

Визначено структуру вмінь професійного самовиховання як синтез взаємопов'язаних компонентів - когнітивно-оцінювального, мотиваційно-цільового, операційно-діяльнісного та контрольно-регулювального й їх функції: рефлексивно-аксіологічну, спонукальну, організаційну, регулятивну. Уточнено сутність і структуру понять "професійне самовиховання майбутнього вчителя", "вміння професійного самовиховання". Розроблено методичні рекомендації для студентів з професійного самовиховання. Конкретизовано критерії та показники сформованості вмінь професійного самовиховання майбутніх педагогів для забезпечення їх рівневої характеристики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.328
Шифр НБУВ: РА374730 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Дуднік Н. Ю. 
Формування у майбутніх учителів умінь професійної самоорганізації: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. Ю. Дуднік ; Ін-т вищ. освіти НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито зміст понять "самоорганізація", "професійна самоорганізація", "уміння професійної самоорганізації". Визначено структурні компоненти вмінь професійної самоорганізації, критерії, показники та рівні їх сформованості як важливої характеристики професіоналізму майбутнього вчителя. Виявлено сукупність педагогічних умов і експериментально перевірено їх ефективність у формуванні умінь професійної самоорганізації. Розроблено модель педагогічної підготовки з формування умінь професійної самоорганізації, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено програму формування досліджуваних умінь у процесі педагогічної підготовки майбутніх учителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.328
Шифр НБУВ: РА376645 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського