Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (23)Книжкові видання та компакт-диски (21)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.252.46$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Воровка М.І. 
Ділова гра як засіб підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.І. Воровка ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2007. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано та розроблено модель системи підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності засобами ділової гри, виокремлено основні складові системи, а саме: потреби суспільства, мету, завдання, принципи, зміст, види, форми, методи, критерії та показники оцінювання результатів діяльності, організаційно-педагогічні умови, суб'єкти гри та її результат. Наведена система передбачає впровадження спецкурсу, який забезпечує активну суб'єкт-суб'єктну взаємодію учасників гри на підставі визначених етапів і правил гри. Розроблено критерії (мотиваційний, операційний, рефлексивний) і апробовано методику діагностування рівнів (високого, середнього, низького) готовності студентів до професійної діяльності у процесі використання ділових ігор. Запропоновано структуру організації та проведення ділових ігор, яка містить взаємопов'язані етапи діагностування, моделювання, реалізацію та аналіз результатів ділової гри. Розкрито суть поняття "ділова педагогічна гра", виявлено її генезу, відмінність ігрової діяльності від інших видів діяльності, з'ясовано відмінність між рольовими, дидактичними та діловими іграми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.46 +
Шифр НБУВ: РА349490

Рубрики:

      
2.

Топчій Г. С. 
Ігрові педагогічні технології як умова професійного саморозвитку майбутнього вчителя: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. С. Топчій ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. — Х., 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Вперше визначено суть професійного саморозвитку майбутнього вчителя як особливого виду його цілеспрямованої діяльності щодо особистісного саморозвитку, у результаті якого відбувається формування мотиваційно-ціннісної, когнітивної та діяльнісної сфер за рахунок структурних елементів саморозвитку, що забезпечуватимуть успішне освоєння та виконання професійно-педагогічної діяльності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ігрові педагогічні технології (сюжетні, рольові, ділові, організаційно-діяльнісні, імітаційні, тренінгові) та їх вплив на професійний саморозвиток майбутнього вчителя. Виявлено, що означені технології реалізуються за мотиваційно-ціннісним, змістово-процесуальним і рефлексивно-оцінним етапами. Уточнено критерії (мотиваційно-ціннісний, змістово-процесуальний, особистісно-рефлексивний) та показники рівнів сформованості професійного саморозвитку студентів. Подальшого розвитку набув зміст ігрових педагогічних технологій за рахунок уведення професійно-орієнтованого навчального матеріалу, що сприятиме професійному саморозвитку майбутнього вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.46
Шифр НБУВ: РА382822 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Щербань П.М. 
Навчально-педагогічні ігри у формуванні педагогічної культури майбутніх учителів історії і права: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / П.М. Щербань ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Наведено результати теоретико-експериментального дослідження проблеми використання навчально-педагогічних ігор як засобу формування педагогічної культури майбутніх учителів історії та права. Розкрито сутність поняття навчально-педагогічних ігор, розроблено їх класифікацію, удосконалено технологію підготовки та використання. Запропоновано ефективну методику створення та проведення ігор з формування педагогічної культури майбутніх учителів, активізації їх навчальної діяльності. Експериментально підтверджено результативність використання навчально-педагогічних ігор у вищому педагогічному навчальному закладі. Розроблено систему навчально-педагогічних ігор з педагогіки, історії та права для студентів ВНЗ, впровадження якої сприяє підвищенню рівня професійної готовності майбутніх учителів до педагогічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 + Ч489.511.252.46 + Х8(4УКР)р3 +
Шифр НБУВ: РА354713

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
4.

Кириленко Н.М. 
Педагогічні умови застосування комп'ютерних дидактичних ігор у фаховій підготовці майбутніх учителів математики й інформатики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н.М. Кириленко ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови впровадження комп'ютерних дидактичних ігор у навчальний процес підготовки майбутніх вчителів математики й інформатики (МВМІ), якими є забезпечення реалізації педагогічного потенціалу даного навчального засобу адекватним рівнем комп'ютерної грамотності студентів; системне застосування та створення комп'ютерних дидактичних ігор з урахуванням мотивації, нахилів, розвитку творчого мислення з метою формування знань, умінь і професійних навичок студентів, а також проведення моніторингу їх навчальних досягнень). Розроблено модель впровадження комп'ютерних дидактичних ігор у професійну підготовку МВМІ, визначено критерії ефективності їх використання у навчальному процесі. Обгрунтовано педагогічні вимоги до розробки та програмування комп'ютерних дидактичних ігор у навчальному процесі підготовки МВМІ педагогічного ВНЗ. Обгрунтовано положення щодо форм і методів застосування комп'ютерних дидактичних ігор у фаховій підготовці вчителів математики й інформатики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511.252.46 + З970 р (4УКР)3-2 + В1 р21 р3-354
Шифр НБУВ: РА371106 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
5.

Будас Ю. О. 
Підготовка майбутніх вчителів до інноваційної педагогічної діяльності засобами ділової гри: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. О. Будас ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.

Проведено дефінітивний аналіз термінів "інноваційна педагогічна діяльність", "інновація", "готовність до інноваційної педагогічної діяльності", "ділова гра". Визначено педагогічні можливості ділових ігор як засобу підготовки студентів до інноваційної педагогічної діяльності. Теоретично обгрунтовано, експериментально перевірено та доведено ефективність моделі й організаційно-педагогічних умов використання ділових ігор для формування інноваційної компетентності майбутніх вчителів. Показано організаційно-методичний алгоритм їх проведення. Розглянуто особливості конструювання. Розроблено та запропоновано науково-методичні рекомендації щодо залучення ділових ігор до процесу підготовки майбутніх вчителів до інноваційної педагогічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.46 + Ч311,01
Шифр НБУВ: РА369741 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Єсіна Н.О. 
Формування творчих умінь майбутнього вчителя в інтелектуально-ігровій діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.О. Єсіна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування творчих умінь майбутнього вчителя у процесі інтелектуально-ігрової діяльності. Запропоновано визначення понять "творчі уміння", "інтелектуально-ігрова діяльність студентів". Розглянуто способи формування творчих умінь майбутнього вчителя, встановлено критерії оцінювання рівня їх сформованості. Розроблено й експериментально перевірено технологію формування творчих умінь майбутнього вчителя, що складається з таких етапів: мотиваційного (конструювання власних мотивів), організаційно-процесуального (організація власної інтелектуально-ігрової діяльності), змістового (рішення практичних творчих інтелектуально-ігрових завдань) і контрольно-оцінного (педагогічна діагностика результатів власної інтелектуально-ігрової діяльності). Експериментально підтверджено ефективність запропонованої технології формування творчих умінь майбутнього вчителя, показано її позитивний вплив на активізацію творчої діяльності студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.220 + Ч489.511.252.46 +
Шифр НБУВ: РА367298

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського